Re@V0r
Legacy Member
-KDS- zei:Die Antoine Vaillant vind ik er eerlijk gezegd al zwaar overgaan, niet echt esthetisch mooi meer imo![]()
op da filmke vind k hem nog enigzins doenbaar
tegenwoordig is em er ferm over

@ dreetn: ik eet die dagelijks... die magere kwark van de lidl
krijg die zonder problemen binnen, die van den aldi daarentegen

