Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
-KDS- zei:
Die Antoine Vaillant vind ik er eerlijk gezegd al zwaar overgaan, niet echt esthetisch mooi meer imo :)

op da filmke vind k hem nog enigzins doenbaar
tegenwoordig is em er ferm over :)

@ dreetn: ik eet die dagelijks... die magere kwark van de lidl
krijg die zonder problemen binnen, die van den aldi daarentegen :puke:

Areknia

Legacy Member
1) Zyklon
2) el slettos (op zondagen)
3)Likes to kill
4)Areknia (weekend)

IIcon

Legacy Member
#1 Zyklon
#2 el slettos (op zondagen)
#3 Likes to kill
#4 Areknia (weekend)
#5 pitbull46

Dreetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
op da filmke vind k hem nog enigzins doenbaar
tegenwoordig is em er ferm over :)

@ dreetn: ik eet die dagelijks... die magere kwark van de lidl
krijg die zonder problemen binnen, die van den aldi daarentegen :puke:

Die van de aldi in potjes van 125g bedoel je? Ja die at ik vroeger maar daar zit 12g suiker ofzo in per 100g. Die vond ik wel nog lekker.

Mijn ma zegt dat ze geen potten van 500g kwark (geen yoghurt e) in de aldi verkopen.

Dreetn

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Er is toch alleen kwark (magere verse kaas) van 500g in de aldi?

Hier hebben ze er ook van 125g (jogging) ook magere platte kaas. Met veel te veel suiker :p

MichielD4

Legacy Member
Voor welke oefeningen zou je wraps en straps gebruiken? Ik gebruik geen wraps (meer) en straps enkel bij shrugs. Je mag er niet te afhankelijk van worden.

Mijn straps van barbarian (fitness seller) heb ik al jaren en ze zijn nog steeds niet versleten, die van xxl nutrition zijn zonder 'padding' ter hoogte van de polsen, die stof kan, zeker in het begin vrij pijnlijk snijden in je vel.

Atrox

Legacy Member
Training viel tegen vandaag, enkel chest dips gingen goed. Heb de indruk dat ik de laatste tijd meer achteruit ga dan vooruit. Mss een weekske pauze en dan een nieuw schema?

MichielD4

Legacy Member
Ik zou deloaden ipv een week niet trainen. Doe bvb. 3 sets van 10 herhalingen met 40, 50 en 60% van de gewichten (10RM) die je anders doet.

Atrox

Legacy Member
Zyklon zei:
Ik zou deloaden ipv een week niet trainen. Doe bvb. 3 sets van 10 herhalingen met 40, 50 en 60% van de gewichten (10RM) die je anders doet.

Ok, en daarna van schema veranderen? Ben nu bijna 3 maand bezig met hetzelfde :)

Affinity

Legacy Member
dan kan je dat wel eens gaan doen :)

@ BlaDe: klinkt misschien dom maar liep gij vanavond @ kinepolis gent?

Kenzani

Legacy Member
#1 Zyklon
#2 el slettos (op zondagen)
#3 Likes to kill
#4 Areknia (weekend)
#5 pitbull46
#6 -KDS- (misschien)

MonkeyPenis

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Is het normaal dat ik last heb van de 'brachioradialis' (http://www.pelhamrehab.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/Brachioradialis.gif )? Ik denk dat dit door bicep curl komt maar ben niet zeker. Ik heb elke arm apart getraind, met de bovenarm ondersteunend op het 'hoofd' van een bank. ongeveer zo: http://img.tfd.com/wiki/c/cc/PreacherBenchBicepsCurl.JPG De pijn komt vooral als ik de arm strek met de pols naar boven gericht en zeker als ik wat op de spier duw dan, vandaar dat ik denk dat het van de bicep curl komt. Is het normaal of is dit door de oefening fout uit te voeren? Het is de eerste keer dat ik die oefening doe, dus kan hopelijk gewoon stijfheid zijn. (is van maandagavond geleden)

Iemand ervaring?

de Waaslandwolf

Legacy Member
#1 Zyklon
#2 el slettos (op zondagen)
#3 Likes to kill
#4 Areknia (weekend)
#5 pitbull46
#6 -KDS- (misschien)
#7 de Waaslandwolf (laatste twee weken)

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
el slettos zei:

Mixed grip en/of magnesium is beter. Je kan altijd static holds doen om je onderarmen te trainenen. Als je per se straps wilt maakt het merk niks uit, zijn allemaal wel degelijk.

MonkeyPenis zei:
Iemand ervaring?

Afhankelijk van doe je de dumbbel vast houdt kun je inderdaard redelijke rek op je onderarm krijgen tijdens het curlen met een preacherbankje. Zolang het spierpijn is maakt het niet zoveel uit aangezien t wel weer over gaat :p pezen/kapsels etc moet je wel voorzichtig mee zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan