Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Maakt eigenlijk toch geen zak uit of die kerel aan de roids zit of niet? Ik zal het mij in ieder geval niet aantrekken.
Ik erger mij gewoon aan het feit dat velen hier de training downplayen bij zo'n mensen. Ik durf er mijn kop op wedden dat die kerel harder traint dan gelijk wie hier, en dat zijn voeding ook nog eens perfect juist zit.
That said, die kerel verdient nog eens 'hopen' geld door personal coaching, online. Je moet het maar kunnen :')
(n/o trouwens, gewoon even een statement)
ik ga trouwens akkoord met wat je zegt!
zeker omdat het voor mij een streeffysiek is! Ik heb geen idee hoever ik zal geraken zonder roids en ben benieuwd naar mijn eigen fysiek de komende jaren...
voor zo'n lijf teken ik direct, zelfs hoe hij nu staat
maar dan persoonlijk zouwek voor 8% vet gaan.sir oinksalot zei:meisjes niet, vrouwen wel![]()
MetalG zei:Tuurlijk zit die aan de roids, dat ge daar nog aan kunt twijfelen.. tis precies arnold. haja die was ook clean zeker
'iedereen' kan er zo uitzien met de juiste anabole begeleiding en training.![]()

Maar al bij al niet slecht voor onze 2e deelname dit jaar 

Atrox zei:Ben ik de enigste die er zo niet wilt uitzien?
Zyklon zei:Wie zou er afkomen als ik in Juli een trainingsmeet organiseer in Gent?
Vul aan:
1) Zyklon
2) el slettos (op zondagen)