Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MonkeyPenis

Legacy Member
Ik zou niet weten waarom ge er zo wilt uitzien. :) Spieren kweken doet iedereen wel deels uit ijdelheid, maar dit gaat heel ver imo. 't Is verder niet dat meiskes zoiets aantrekkelijk vinden...

Affinity

Legacy Member
Baats zei:
Maakt eigenlijk toch geen zak uit of die kerel aan de roids zit of niet? Ik zal het mij in ieder geval niet aantrekken.

Ik erger mij gewoon aan het feit dat velen hier de training downplayen bij zo'n mensen. Ik durf er mijn kop op wedden dat die kerel harder traint dan gelijk wie hier, en dat zijn voeding ook nog eens perfect juist zit.

That said, die kerel verdient nog eens 'hopen' geld door personal coaching, online. Je moet het maar kunnen :')

(n/o trouwens, gewoon even een statement)

None taken hoor :) ik ga trouwens akkoord met wat je zegt!
Ik downplay training ZEKER EN VAST NIET!

Het ging er gewoon om neemt hij ze of niet...
En ja ik vind het ergens persoonlijk wel belangrijk om te weten :) zeker omdat het voor mij een streeffysiek is! Ik heb geen idee hoever ik zal geraken zonder roids en ben benieuwd naar mijn eigen fysiek de komende jaren...

Mirin' hard trouwens :) voor zo'n lijf teken ik direct, zelfs hoe hij nu staat :) maar dan persoonlijk zouwek voor 8% vet gaan.

Kurkdroog is voor mij té droog

Lospeed

Legacy Member
goede training gehad:
leg press 8x145 155 155 165 en db shoulder press 8x16 18 18 20, eindelijk ging schouders en benen nog eens wat vooruit :cool:

ivm rakich enz...: schoonste fysiek vind ik die van in rakich zijn eerste fimke (05/2010 fzo)

MetalG

Legacy Member
Tuurlijk zit die aan de roids, dat ge daar nog aan kunt twijfelen.. tis precies arnold. haja die was ook clean zeker :unsure:

'iedereen' kan er zo uitzien met de juiste anabole begeleiding en training. :)

Baats

Legacy Member
MetalG zei:
Tuurlijk zit die aan de roids, dat ge daar nog aan kunt twijfelen.. tis precies arnold. haja die was ook clean zeker :unsure:

'iedereen' kan er zo uitzien met de juiste anabole begeleiding en training. :)

lolwutpear.jpg


Trouwens, Josef weegt 78kg voor 1m78.
Arnold woog in zijn prime 110~KG voor 1m88. Klein verschil ;)

Ook niet vergeten dat quasi alle pics van Josef met pump zijn, zal ook wel ontzettend veel verschil maken.

MetalG

Legacy Member
ne lilliputter tegenover nen reus is een serieus verschil ja :).. der is niets zuiver aan Jozef . wa ne naam ook zelfs die is ni zuiver!

MonkeyPenis

Legacy Member
Is het normaal dat ik last heb van de 'brachioradialis' (http://www.pelhamrehab.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/Brachioradialis.gif )? Ik denk dat dit door bicep curl komt maar ben niet zeker. Ik heb elke arm apart getraind, met de bovenarm ondersteunend op het 'hoofd' van een bank. ongeveer zo: http://img.tfd.com/wiki/c/cc/PreacherBenchBicepsCurl.JPG De pijn komt vooral als ik de arm strek met de pols naar boven gericht en zeker als ik wat op de spier duw dan, vandaar dat ik denk dat het van de bicep curl komt. Is het normaal of is dit door de oefening fout uit te voeren? Het is de eerste keer dat ik die oefening doe, dus kan hopelijk gewoon stijfheid zijn. (is van maandagavond geleden)

Gizmo_1987

Legacy Member
Het waren dit weekend highland games in Lennik, Kasteel van Gaasbeek.
Er deden 8 groepen mee, we zaten niet in de top 3... :( Maar al bij al niet slecht voor onze 2e deelname dit jaar :D

228754_10150191541189214_642724213_6728288_3295365_n.jpg


75kg Farmers Walk:
249854_10150191547919214_642724213_6728529_3125815_n.jpg


4m Caber toss:
248719_10150191542809214_642724213_6728350_345169_n.jpg


Tonnetjes:
227434_10150191545684214_642724213_6728447_4014212_n.jpg


Kogelstoten:
249069_10150191547179214_642724213_6728506_7420000_n.jpg


Band (370kg) of brothers:
228063_10150191554064214_642724213_6728647_1343079_n.jpg


Touwtrekken:
230382_10150191554609214_642724213_6728666_1359681_n.jpg


Dan nog Weight for height en zwaardhouden. Rest van de pics kan je vinden op de facebook groep :)
Se connecter | Facebook

MichielD4

Legacy Member
Wie zou er afkomen als ik in Juli een trainingsmeet organiseer in Gent?

Vul aan:

1) Zyklon
2) el slettos (op zondagen)

el slettos

Legacy Member
kben aant overwegen om wrist wraps en lifting straps te kopen van XXL, zien er wel degelijk uit. Heeft iemand deze toevallig? :)

@Zyklon:

ik (alst op ne zondag is)

Kenzani

Legacy Member
Die Antoine Vaillant vind ik er eerlijk gezegd al zwaar overgaan, niet echt esthetisch mooi meer imo :)

likes to kill

Legacy Member
Zyklon zei:
Wie zou er afkomen als ik in Juli een trainingsmeet organiseer in Gent?

Vul aan:

1) Zyklon
2) el slettos (op zondagen)

Als ik kan zou ik ook wel komen

1) Zyklon
2) el slettos (op zondagen)
3)Likes to kill

Dreetn

Legacy Member
Voor de eerste keer eens die platte kaas (kwark) van de lidl proeven. Tschijnt dat die niet te eten is. :unsure:

edit: Super lekker is het niet, maar het is zeker te eten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan