Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Inderdaad wel grote sprong voorwaarts gemaakt terug... Zijn fysiek zonder dat hij aan de roids begon blijft toch wel stiekem mijn doel :p

Dreetn

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
10 kilo al zit nu tussen 84-85 ik moet naar 75 alsk echt droog wil!

Nog eens 10kg? Dan veronderstel ik dat je nu op ongeveer 16% staat, en voordat je begon rond de 27%. :oink:

Kenzani

Legacy Member
Massa, eerlijk gezegd denk ik dat je niet op de goeie manier aan het afvallen bent? Neem je nog fatburners? :) (lees: vochtafdrijvers)

Dreetn

Legacy Member
-KDS- zei:
Massa, eerlijk gezegd denk ik dat je niet op de goeie manier aan het afvallen bent? Neem je nog fatburners? :) (lees: vochtafdrijvers)

Ik denk dat zijn afval-tempo ook ferm gedaald is.
De eerste 2-3 weken was jij toch een kilo of 5-6 verloren, niet? En dan in de 2 volgende maanden nog 4-5 kilo ofzo?

Baats

Legacy Member
Arylia zei:
BodySpace - JOSEF RAKICH Photo Gallery

de 3 bovenste :')

zalige fysiek wel tho!

Maakt eigenlijk toch geen zak uit of die kerel aan de roids zit of niet? Ik zal het mij in ieder geval niet aantrekken.

Ik erger mij gewoon aan het feit dat velen hier de training downplayen bij zo'n mensen. Ik durf er mijn kop op wedden dat die kerel harder traint dan gelijk wie hier, en dat zijn voeding ook nog eens perfect juist zit.

That said, die kerel verdient nog eens 'hopen' geld door personal coaching, online. Je moet het maar kunnen :')

(n/o trouwens, gewoon even een statement)

dietrich0

Legacy Member
Onzin.. Ik ben zeker dat jij even goed zou trainen en eten als hem, moest je geen studies doen die veel tijd vragen.

el slettos

Legacy Member
Kheb mijnen nieuwe gainer zie ^^ 5 kg pot mass system van sci-mx, kben benieuwd :)

Vanaf volgende week mee starten als ik terug doordoe met trainen

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Baats zei:
That said, die kerel verdient nog eens 'hopen' geld door personal coaching, online. Je moet het maar kunnen :')

Ik had gelezen dat zijn "persoonlijke" voedingsschema voor iedereen tzelfde was :D 6x per dag rijst met kip en brocolli, zon idee en daar dan 60/70 dollar voor betalen. Beetje tzelfde idee als zyzz zon bodybuilding bible.

MeRCeNaRy zei:
Ik vraag me eigenlijk af hoe hij of die Zyzz zo bekend raken...

Rakich is bekend van bb.com dacht ik maar hij heeft dan ook wel een steeffysiek, enkel jammer dat die 1m70 is ofzo. Zyzz is gehyped door /fit/ van 4chan, vandaar ook de "U MAD" "U MIRIN'" zooi.

Darkseid

Legacy Member
dietrich0 zei:
Onzin.. Ik ben zeker dat jij even goed zou trainen en eten als hem, moest je geen studies doen die veel tijd vragen.

Bullshit, das pure discipline om zo'n schema's zolang vol te houden. Kdenk ni da iedereen da zomaar kan. Alé who knows he, mss baats wel, ken hem ni maar ge moogt ni zomaar aannemen dat iedereen da kan als ge er maar tijd voor hebt :)

En dan nog zou hij er ni zo uitzien aangezien het puur genetische übermensen zijn meestal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan