Atrox
Legacy Member
de Waaslandwolf zei:Even wat anders: wat doe je voor je schouder bij de kinesist? Ik vermoed dat ik met hetzelfde zit.![]()
Ik moet nog een afspraak maken

Doordat ik meer schouderspieren heb gekweekt zijn er twee "platen" waartussen mijn pees zit dichter bij mekaar gekomen waardoor de pees weinig ruimte heeft en gemakkelijker ontstoken raakt (ofzoiets). Met de oefeningen van de kinesist binnenkort zou ik terug ruimte moeten creëren voor die pees.
Ik vind het wel een beetje vreemd want het is nu niet dat ik plots enorme schouderspieren heb gekregen, zeker aangezien ik al vrij vroeg er last van heb gehad

das echt zo'n oefening voor ouw wijven e :')
efkes 10 mins plat vant lachen... 
