Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
de Waaslandwolf zei:
Even wat anders: wat doe je voor je schouder bij de kinesist? Ik vermoed dat ik met hetzelfde zit. :unsure:

Ik moet nog een afspraak maken :)

Doordat ik meer schouderspieren heb gekweekt zijn er twee "platen" waartussen mijn pees zit dichter bij mekaar gekomen waardoor de pees weinig ruimte heeft en gemakkelijker ontstoken raakt (ofzoiets). Met de oefeningen van de kinesist binnenkort zou ik terug ruimte moeten creëren voor die pees.

Ik vind het wel een beetje vreemd want het is nu niet dat ik plots enorme schouderspieren heb gekregen, zeker aangezien ik al vrij vroeg er last van heb gehad

de Waaslandwolf

Legacy Member
Misschien was er gewoon al niet veel marge om te beginnen? :p

Kan je binnenkort dan misschien eens zeggen wat voor oefeningen je voorgeschoteld krijgt? Ik zou ze ook eens willen proberen.

Kenzani

Legacy Member
Heb onlangs mijn schouder laten behandelen bij kine.

Hij maakte deze manueel los door allerlei bewegingen te maken terwijl ik plat op de rug lag.

Ik moest ook een soort van front raises doen met koordjes die boven mijn hoofd aan katrollen hingen.

Verder moest ik ook armfietsen (supersaai :p)

Atrox

Legacy Member
de Waaslandwolf zei:
Misschien was er gewoon al niet veel marge om te beginnen? :p

Kan je binnenkort dan misschien eens zeggen wat voor oefeningen je voorgeschoteld krijgt? Ik zou ze ook eens willen proberen.

No problem, als ik er aan toe kom om een afspraak te maken, ik haat dokters etc :p

-KDS- zei:
Heb onlangs mijn schouder laten behandelen bij kine.

Hij maakte deze manueel los door allerlei bewegingen te maken terwijl ik plat op de rug lag.

Ik moest ook een soort van front raises doen met koordjes die boven mijn hoofd aan katrollen hingen.

Verder moest ik ook armfietsen (supersaai :p)

Neeeeee, armfietsen :lol: das echt zo'n oefening voor ouw wijven e :')

Battista

Legacy Member
net terug van de training.. benen vandaag getraind.
Het grappigste ooit gehoord vandg.. Ik had net gedaan en in de kleedkamer drink ik zoals altijd mijn shake, een kerel die er al een jaar "traint" zeg maar komt naar mij en menne maat en vraagt, is da ne proteine shake? Ik antwoord hem ja tuurlijk.. bah zegtem ik train het liefst naturel zonder al die productjes, ik cheat niet zoals de meeste... O.o efkes 10 mins plat vant lachen... :D

Dreetn

Legacy Member
Battista zei:
net terug van de training.. benen vandaag getraind.
Het grappigste ooit gehoord vandg.. Ik had net gedaan en in de kleedkamer drink ik zoals altijd mijn shake, een kerel die er al een jaar "traint" zeg maar komt naar mij en menne maat en vraagt, is da ne proteine shake? Ik antwoord hem ja tuurlijk.. bah zegtem ik train het liefst naturel zonder al die productjes, ik cheat niet zoals de meeste... O.o efkes 10 mins plat vant lachen... :D

Ook eens zoiets tegengekomen terwijl ik met iemand aan het spreken was. Hij vroeg opeens of ik eiwit-shakes drink. Ik zeg ja, als aanvulling op mijn voeding om zo gemakkelijker aan mijn dagelijkse behoefte te geraken. Hij zo, ja ik kan niet op mijn voeding letten maar ik ben tenminste naturel...
Hij zei er ook bij dat hij binnen enkele maanden wel eens een maandje een eiwitkuur zou willen doen. :wtf:

Ik heb zelfs geen moeite gedaan om mijn gelijk te halen...

Affinity

Legacy Member
Dreetn zei:
Ook eens zoiets tegengekomen terwijl ik met iemand aan het spreken was. Hij vroeg opeens of ik eiwit-shakes drink. Ik zeg ja, als aanvulling op mijn voeding om zo gemakkelijker aan mijn dagelijkse behoefte te geraken. Hij zo, ja ik kan niet op mijn voeding letten maar ik ben tenminste naturel...
Hij zei er ook bij dat hij binnen enkele maanden wel eens een maandje een eiwitkuur zou willen doen. :wtf:

Ik heb zelfs geen moeite gedaan om mijn gelijk te halen...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.........

Gohja bij ons ook ene gehad die vroeg of ik da dronk en hij zei van ja dan ist nie moeilijk da ge zo rap progressie maakt :')

MeRCeNaRy

Legacy Member
Arylia zei:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.........

Gohja bij ons ook ene gehad die vroeg of ik da dronk en hij zei van ja dan ist nie moeilijk da ge zo rap progressie maakt :')

Ignorance is bliss :p

AhReNd

Legacy Member
Battista zei:
net terug van de training.. benen vandaag getraind.
Het grappigste ooit gehoord vandg.. Ik had net gedaan en in de kleedkamer drink ik zoals altijd mijn shake, een kerel die er al een jaar "traint" zeg maar komt naar mij en menne maat en vraagt, is da ne proteine shake? Ik antwoord hem ja tuurlijk.. bah zegtem ik train het liefst naturel zonder al die productjes, ik cheat niet zoals de meeste... O.o efkes 10 mins plat vant lachen... :D

Neem dat gewoon thuis. Op die paar minuten gaat het nu ook niet aankomen e. Dan vermijd je zulke commentaren.

MonkeyPenis

Legacy Member
Ik beschouw die shakes niet als cheaten maar ik begrijp wel niet dat die shakes nodig zijn om aan eiwitten te geraken? Als je gewoon al wat kwark, kip, tonijn (en desnoods wat rund) eet per dag, raak je daar toch makkelijk aan 2g per kilo? Je hoeft daar toch geen immense hoeveelheden voor te nemen?

Dreetn

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Ik beschouw die shakes niet als cheaten maar ik begrijp wel niet dat die shakes nodig zijn om aan eiwitten te geraken? Als je gewoon al wat kwark, kip, tonijn (en desnoods wat rund) eet per dag, raak je daar toch makkelijk aan 2g per kilo? Je hoeft daar toch geen immense hoeveelheden voor te nemen?

Nee idd, op niet-trainingsdagen neem ik enkel 's ochtends whey (snelle eiwitten) aangezien de eiwitten in eieren, melk,... trager worden opgenomen. En 's avonds caseïne (trage opname). Al de rest komt van vast voeding.
Op trainingsdagen 1 voor en 1 na de training extra.

Mijn verwoording was mss wat raar in mijn vorige uitleg, maar ik neem die shakes niet al 'vervanging' van eiwitten van volwaardige voeding.

MeRCeNaRy

Legacy Member
AhReNd zei:
Neem dat gewoon thuis. Op die paar minuten gaat het nu ook niet aankomen e. Dan vermijd je zulke commentaren.

Inderdaad, zolang als het binnen het half uur-uur na de training is, ist ok :)

MonkeyPenis zei:
Ik beschouw die shakes niet als cheaten maar ik begrijp wel niet dat die shakes nodig zijn om aan eiwitten te geraken? Als je gewoon al wat kwark, kip, tonijn (en desnoods wat rund) eet per dag, raak je daar toch makkelijk aan 2g per kilo? Je hoeft daar toch geen immense hoeveelheden voor te nemen?

Moet wel leren dat er een verschil is tussen Whey-eiwitten (snelle opname), eiwitten uit meeste voedsels (normale opname), en zoals bv cassëine of kwark... (trage opname) :)

dietrich0

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Je zou een blok magnesium kunnen kopen tegen t zweten, kost een paar euro. Mocht je geen kamer onder t poeder willen hebben dan is dr ook nog vloeibaar magnesium dat opdroogt op je handen en niet stuift. Afhankelijk van het merk ofc, heb zelf edelrid en dat stuift niet :).

Waar verkrijgbaar in Leuven?

MonkeyPenis

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Inderdaad, zolang als het binnen het half uur-uur na de training is, ist ok :)



Moet wel leren dat er een verschil is tussen Whey-eiwitten (snelle opname), eiwitten uit meeste voedsels (normale opname), en zoals bv cassëine of kwark... (trage opname) :)

Ja, uit post van cuda leid ik af dat ik met rundvlees (vb pastramibeleg) aan men snelle eiwitten kom zonder whey te hoeven kopen. Ik heb bewust die wheyshakes uit mijn schema moeten schrappen omdat ik een overload aan eiwit had naast mijn vaste voeding. Ik snap dus niet waarom die whey nodig is om aan de gewenste hoeveelheid eiwitten te raken. Of ik zou normale (? kip, tonijn...) eiwitten moeten schrappen.

Atrox

Legacy Member
Als ik mijn whey shake 's morgens pak dan moet ik altijd naar wc een kwartier later, is nie echt normaal denk ik? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan