Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MeRCeNaRy zei:Ipv the cheaten gooi ik ze liever omhoog en laat em dan iets meer negatief trekken...
Weezyy zei:Een deel zal wel mee in je afval gaan en een deel naar je vetopslag. Lijkt me logisch eigenlijk. Alles wat niet word gebruikt in je lichaam gaat richting vet of naar je wc pot. Het lichaam is toch zoiets slim![]()
-=MAD=-Phoeni^X zei:Misschien tijd om eens wat minder broscience te gaan lezen? T is en blijft een nee. Als je eiwit uitplast is er serieus iets mis met je nieren.

Arylia zei:omhoog 'gooien', dat is toch net cheaten...?
Weezyy zei:Spotter bij barbell curl zie ik toch vrij veel en zou het zelf ook gebruiken moest ik een partner hebben. Lijkt me wel handig om echt u biceps te overladen.

Atrox zei:Ik ga Weezzy niet verdedigen omdat ik er zelf niks van ken maar hierboven heb ik gepost dat ik een urine-onderzoek heb laten doen en daar bleek dat ik een hoger gehalte aan eiwitten in mijn urine had. De dokter heeft dat gewoon gemeld aan mij, maar voor de rest niks over gezegd. Als er dus iets "serieus mis zou zijn", dan had ik het wel gehoord zeker?![]()

Al lang een paar keer gedaan ofcourseMeRCeNaRy zei:Try Surf the rack... DAT is overladen![]()

Weezyy zei:Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.
Weezyy zei:Een deel zal wel mee in je afval gaan en een deel naar je vetopslag. Lijkt me logisch eigenlijk. Alles wat niet word gebruikt in je lichaam gaat richting vet of naar je wc pot. Het lichaam is toch zoiets slim![]()
Weezyy zei:Ik zeg toch afval? Daarjuist had ik het over urineren ja, maar ik herzie mijn mening en zeg nu afval. AFVAL!
arrogante kut.
Xcessive- zei:Spotter bij biceps? Welke oefening dan?
Arylia zei:wss barbell curls ;p als je zwaar gaat is het handig als je spotter ff helpt duwen ipv je moet cheaten
Xcessive- zei:Hoe stom is dat niet? "cheat" dan gewoon die 2 reps. Als je veel en zwaar moet cheaten neem je te veel.

MonkeyPenis zei:Juist men eerste portie kwark binnen, viel goed mee van smaak, zeker met wat peper en zout. Passen jullie jullie voeding aan op niet-trainingsdagen? Of eten jullie dan ook jullie kwark en meer dan jullie onderhoud?

MonkeyPenis zei:
meneer "de schouders hebben geen antagonisten" gaat ook eens lachen ze-=MAD=-Phoeni^X zei:sorry hoor maar![]()
Good mornings?Atrox zei:Nee, op de schouders. Em heeft ook maar een paar reps gedaan. Ik denk dat het gewoon een zeer slecht uitgevoerde squat was![]()
MonkeyPenis zei:Juist men eerste portie kwark binnen, viel goed mee van smaak, zeker met wat peper en zout. Passen jullie jullie voeding aan op niet-trainingsdagen? Of eten jullie dan ook jullie kwark en meer dan jullie onderhoud?
sir oinksalot zei:goede voeding is minstens even belangrijk op dagen dat je niet traint (omdat je lichaam zich dan juist gaat herstellen) dus blijf ik op dagen dat ik niet train ook mijn dagelijkse portie kwark en tonijn binnenspelen
MaSSaSLaYeR zei:Woont gy in Mechelen? (Says Facebook)
