Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MonkeyPenis

Legacy Member
Juist men eerste portie kwark binnen, viel goed mee van smaak, zeker met wat peper en zout. Passen jullie jullie voeding aan op niet-trainingsdagen? Of eten jullie dan ook jullie kwark en meer dan jullie onderhoud?

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Weezyy zei:
Een deel zal wel mee in je afval gaan en een deel naar je vetopslag. Lijkt me logisch eigenlijk. Alles wat niet word gebruikt in je lichaam gaat richting vet of naar je wc pot. Het lichaam is toch zoiets slim :love:

Misschien tijd om eens wat minder broscience te gaan lezen? T is en blijft een nee. Als je eiwit uitplast is er serieus iets mis met je nieren.

Weezyy

Legacy Member
Spotter bij barbell curl zie ik toch vrij veel en zou het zelf ook gebruiken moest ik een partner hebben. Lijkt me wel handig om echt u biceps te overladen.

Atrox

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Misschien tijd om eens wat minder broscience te gaan lezen? T is en blijft een nee. Als je eiwit uitplast is er serieus iets mis met je nieren.

Ik ga Weezzy niet verdedigen omdat ik er zelf niks van ken maar hierboven heb ik gepost dat ik een urine-onderzoek heb laten doen en daar bleek dat ik een hoger gehalte aan eiwitten in mijn urine had. De dokter heeft dat gewoon gemeld aan mij, maar voor de rest niks over gezegd. Als er dus iets "serieus mis zou zijn", dan had ik het wel gehoord zeker? :)

MeRCeNaRy

Legacy Member
Arylia zei:
omhoog 'gooien', dat is toch net cheaten...?

Cheating = Zwaarder gewicht pakken dan ge aan kunt en met spotter werken of halve reps als ge uw set niet uitkrijgt...

Weezyy zei:
Spotter bij barbell curl zie ik toch vrij veel en zou het zelf ook gebruiken moest ik een partner hebben. Lijkt me wel handig om echt u biceps te overladen.

Try Surf the rack... DAT is overladen :D

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Atrox zei:
Ik ga Weezzy niet verdedigen omdat ik er zelf niks van ken maar hierboven heb ik gepost dat ik een urine-onderzoek heb laten doen en daar bleek dat ik een hoger gehalte aan eiwitten in mijn urine had. De dokter heeft dat gewoon gemeld aan mij, maar voor de rest niks over gezegd. Als er dus iets "serieus mis zou zijn", dan had ik het wel gehoord zeker? :)

Dat krijg je dus met huisartsen die zooi in "lekentaal" gaan uitleggen. Er is waarschijnlijk op albumine getest, hetgeen wel met eiwit te maken heeft maar niet eiwit zelf is. zie de links
Urine-onderzoek - Wikipedia
Albumine - Wikipedia

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
Weezyy zei:
Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.

Weezyy zei:
Een deel zal wel mee in je afval gaan en een deel naar je vetopslag. Lijkt me logisch eigenlijk. Alles wat niet word gebruikt in je lichaam gaat richting vet of naar je wc pot. Het lichaam is toch zoiets slim :love:

Weezyy zei:
Ik zeg toch afval? Daarjuist had ik het over urineren ja, maar ik herzie mijn mening en zeg nu afval. AFVAL!

arrogante kut.

Jongen ik weet niet wie je voor de gek wilt houden maar je verkapte kijk mij alles weten backfired redelijk. De arrogante kut is ook totaal niet nodig, dus reported.

Misschien is het een idee om eerst eens dingen te gaan lezen over dit soort onderwerpen alvorens je zomaar dingen gaat verkondigen zonder enige grondslag.

Baats

Legacy Member
Xcessive- zei:
Spotter bij biceps? Welke oefening dan?

Arylia zei:
wss barbell curls ;p als je zwaar gaat is het handig als je spotter ff helpt duwen ipv je moet cheaten

Xcessive- zei:
Hoe stom is dat niet? "cheat" dan gewoon die 2 reps. Als je veel en zwaar moet cheaten neem je te veel.


Inderdaad EZ-Bar curls.
Gewoon licht duwen, zodat mijn biceps toch hard bleven werken, want als je gewoon begint te cheaten trek je toch veel meer op je rug.

Anyway, het voelde wel veel zwaarder aan ivgl. met gewoon te cheaten door momentum/.. dus 't was de moeite waard ;)

MonkeyPenis

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Juist men eerste portie kwark binnen, viel goed mee van smaak, zeker met wat peper en zout. Passen jullie jullie voeding aan op niet-trainingsdagen? Of eten jullie dan ook jullie kwark en meer dan jullie onderhoud?

:)

AliChemicali

Legacy Member
Little confused:

Ik kan 6 oefeningen aan op sommige spiergroepen waarom zou ik dan stoppe bij 4? Want ik zie mensen op youtube filmpjes die massa trainne soms 7 oefeningen per spiergroep doen bv.

Waar zit de logica daar ergens?

Atrox

Legacy Member
Ik denk omwille van het risico op overtraining?
En stop eens met naar ander mensen hun trainingen te kijken, uw trainingsschema moet aangepast zijn aan uw eigen :)

cuda

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
sorry hoor maar :rofl::rofl::rofl:
meneer "de schouders hebben geen antagonisten" gaat ook eens lachen ze

Atrox zei:
Nee, op de schouders. Em heeft ook maar een paar reps gedaan. Ik denk dat het gewoon een zeer slecht uitgevoerde squat was :unsure:
Good mornings?

[youtube]0Ls4pTpgea8[/youtube]

sir oinksalot

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Juist men eerste portie kwark binnen, viel goed mee van smaak, zeker met wat peper en zout. Passen jullie jullie voeding aan op niet-trainingsdagen? Of eten jullie dan ook jullie kwark en meer dan jullie onderhoud?

goede voeding is minstens even belangrijk op dagen dat je niet traint (omdat je lichaam zich dan juist gaat herstellen) dus blijf ik op dagen dat ik niet train ook mijn dagelijkse portie kwark en tonijn binnenspelen

AliChemicali

Legacy Member
sir oinksalot zei:
goede voeding is minstens even belangrijk op dagen dat je niet traint (omdat je lichaam zich dan juist gaat herstellen) dus blijf ik op dagen dat ik niet train ook mijn dagelijkse portie kwark en tonijn binnenspelen

Woont gy in Mechelen? (Says Facebook)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan