MeRCeNaRy
Legacy Member
Areknia zei:Ik neem geen whey en ik drink 3l melk per dag dus melk![]()
Dan zou'k gwn dat blenden en morgen derbinnen kappen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Areknia zei:Ik neem geen whey en ik drink 3l melk per dag dus melk![]()

Weezyy zei:Jay Cutler heeft wel iets meer eiwitten nodig dan jij per dag. Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.






Areknia zei:Gaat dat 's morgens in de blender of ale is dat bien voor ochtendmaaltijd
1 Banaan
75g havermout
300 - 500ml volle melk
maar het geeft wel smaak... of in plaats van die banaan een lepeltje confituur ofzo... geeft ook smaak 
Arylia zei:pak misschien een halve banaan ofzo, anders wordt het redelijk dikmaar het geeft wel smaak... of in plaats van die banaan een lepeltje confituur ofzo... geeft ook smaak
![]()
Jokes on you.-=MAD=-Phoeni^X zei:sorry hoor maar![]()
Baats zei:Daarnet Borst/Biceps.
Dan biceps, ongelofelijk hoeveel dieper je eigenlijk wel kan gaan met een spotter.
MeRCeNaRy zei:
Atrox zei:Allez, kzit aan de 6 volledige pull-ups
Had wel niemeer veel kracht om mijn BORs nog deftig uit te voeren achteraf
@dat artikel hierboven: doet me eraan denken dat volgens een urine-onderzoek een paar jaar geleden ik veel eiwitten had en ik deed nie eens aan krachttraining, mss toch maar oppassen![]()

MeRCeNaRy zei:Ja mja, als ge die dag vis of kip gegeten hebt, en vrij veel... Hebde dat ook al rap denk ik eh![]()


Xcessive- zei:Spotter bij biceps? Welke oefening dan?
met een hele banaan is het wel dik! En pak 400-450ml melk ofzo
is goed te zuipen dan 
Een deel zal wel mee in je afval gaan en een deel naar je vetopslag. Lijkt me logisch eigenlijk. Alles wat niet word gebruikt in je lichaam gaat richting vet of naar je wc pot. Het lichaam is toch zoiets slim-=MAD=-Phoeni^X zei:Als je de eiwitten uitplast is er sowieso iets niet goed met je nieren. Bovendien worden eitwitten omgezet in vet indien je ze niet gebruikt en zal je ze niet uitplassen als vitamine C bv.

Atrox zei:Vandaag trouwens iemand een raar oefening zien doen. 't waren precies squats alleen zat die mens niet recht (gelijk ge normaal zou lopen) maar leunde die schuin naar achter en deed zo zijn squats. I was like![]()
Arylia zei:wss barbell curls ;p als je zwaar gaat is het handig als je spotter ff helpt duwen ipv je moet cheaten


Arylia zei:ik zeg niet dat het dat is he ;p lijkt mij gewoon enigste mogelijkheid waarbij ge ne spotter zou nodig hebben
en trouwens bij barbell curls ga je best zwaar... kmaak het mijzelf ook lastig zeker m'n laatste set laatste 2 reps moet ik vaak beetje cheaten... niets ergs aan tbh![]()
MeRCeNaRy zei:Had em de baar aan de voorkant?
