Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
Weezyy zei:
Je komt me vreselijk arrogant over, je bent enorm naief en kwa maturiteit sta je ook al wat achter. Jay Cutler is een steroïdenbom, je mag jezelf daar niet mee vergelijken. En je neemt vreemde beslissingen kwa bulk & cut ( bulken meteen cutten en terug bulken wtf?). Ik heb dyslexie en ik typ altijd met punt & komma. DOE DIT. Het is een forum ja, maar jou posts lezen is echt niet leuk.

Iedereen hier heeft wel al is een wtf moment gehad (ik sta zonder meer op nummer 2), maar jij hebt er wel meerdere. Dus bij deze, gedraag je een beetje.
Owkaaj? ^^ Xx

:lol:

kinda' epic

cuda

Legacy Member
Atrox zei:
Wat gebeurt er dan met die proteïne :unsure:
Heel simplistisch gezegd: het wordt omgezet in vet en koolhydraten.(er zal ook een gedeelte niet verteren en zo met de stoelgang uw lichaam verlaten).

Baats

Legacy Member
Daarnet Borst/Biceps.

Borst was wat minder, mede doordat de cables constant bezet werden door 3 kerels die bleven afwisselen, om de 5 minuten kon ik er maar eens tussen ofzo :/

Dan biceps, ongelofelijk hoeveel dieper je eigenlijk wel kan gaan met een spotter. Goed afgezien :cool:


Trouwens, een vraagje.

Een vriendin heeft wat last van haar rug. In de fitness zou ik haar genoeg oefeningen kunnen tonen om die wat te verstevigen, maar het zou makkelijker zijn om haar wat oefeningen aan te leren om thuis te doen, met simpel/alledaagse voorwerpen/bodyweight oefeningen. Iemand suggesties?

Re@V0r

Legacy Member
Baats zei:
Daarnet Borst/Biceps.

Borst was wat minder, mede doordat de cables constant bezet werden door 3 kerels die bleven afwisselen, om de 5 minuten kon ik er maar eens tussen ofzo :/

Dan biceps, ongelofelijk hoeveel dieper je eigenlijk wel kan gaan met een spotter. Goed afgezien :cool:


Trouwens, een vraagje.

Een vriendin heeft wat last van haar rug. In de fitness zou ik haar genoeg oefeningen kunnen tonen om die wat te verstevigen, maar het zou makkelijker zijn om haar wat oefeningen aan te leren om thuis te doen, met simpel/alledaagse voorwerpen/bodyweight oefeningen. Iemand suggesties?

matje kopen en oefeningen van de rugschool doen thuis?
geven ze bij ons toch aan mensen met een zwakke rug en kan je evengoed thuis doen eerlijk gezegd

Dreetn

Legacy Member
Hamstring, hip flexors strechen

Voor rug oef die je thuis kan doen: op je buik liggen en zoveel mogelijk naar boven kijken door je rug de plooien (soort van hyperextensions) en dat 20s ofzo aanhouden.

Gizmo_1987

Legacy Member
Das net het probleem :p
We zijn gewoon om 4 dagen te trainen... Maandag, dinsdag, Woensdag zwemmen, donderdag, vrijdag, zaterdag highland training, en zondag rust/wedstrijd...

MetalG

Legacy Member
Vandaag terug cardio, ik begin er de fun nog van in te zien, sebiet moet ik van topic switchen :unsure:

MeRCeNaRy

Legacy Member
Vandaag eens alleen getrained tov anders met een kameraad en het ging goed!!

Borst

Smith machine Incline bench press
incline flyes (maar bij het laagste punt een twistje erin, trekt dan leuker vind ik)
High cable flyes
Smith machine Decline bench press

Biceps

Straight bar barbell curls
Dumbell curls
Surf the rack met wisseling tussen dumbell curl en hammer curl (afzien, het is echt grappig om u nog geen 2kg meer te zien kunnen curlen :D)

Onderarmen

dumbell Wrist curls
dumbell overhand curls

Cardio

20 minuten HIIT

Any comment?

Areknia

Legacy Member
Gaat dat 's morgens in de blender of ale is dat bien voor ochtendmaaltijd

1 Banaan
75g havermout
300 - 500ml volle melk

MeRCeNaRy

Legacy Member
Areknia zei:
Gaat dat 's morgens in de blender of ale is dat bien voor ochtendmaaltijd

1 Banaan
75g havermout
300 - 500ml volle melk
Ik zou er nog een schep whey bij doen... :) (en ik persoonlijk zou het met water doen, maar dat is uw keuze :) )

Areknia

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Ik zou er nog een schep whey bij doen... :) (en ik persoonlijk zou het met water doen, maar dat is uw keuze :) )

Ik neem geen whey en ik drink 3l melk per dag dus melk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan