Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
kristofb zei:
Bij welke online-shops bestellen jullie supplementen? Als je tenminste al online zou bestellen... Of supplementen gebruikt zelfs... :)

xxlnutrition & onlinesupplementen.be

Kdenk dat iedereen hier zowat van die 2 koopt.

Dreetn

Legacy Member
Net weer mijn tonijnburgers gemaakt (je smaakt er niet echt tonijn in imo).

1 blik tonijn
1 ei
brinta (grote eetlepel)
Mengen
Kruiden
3 of 4 hamburgertjes van maken
Bakken
Kaas over strooien
Eten
De volgende dag 10kg spieren bijkomen :unsure:

Lospeed

Legacy Member
Baats zei:

thnx, is ongeveer wat ik zocht :)

nu wel... ongetraind 50-55kg bench press volgens die tabel :oink:
ofwel was ik abnormaal zwak toen ik begon :p

EDIT: zie net dat het 1RM is, dan kan'k er al meer inkomen, maar toch
EDIT2: kan wel mijn benen niet vergelijken aangezien er geen squat-rack is (en dat ga'k niet zomaar ergens doen zonder iets van veiligheid eh)

Madness_SN

Legacy Member
Weezyy zei:
xxlnutrition & onlinesupplementen.be

Kdenk dat iedereen hier zowat van die 2 koopt.


Maar weet je toevallig waar je dat gewoon in de winkel kan kopen? De ouders zijn niet voor zo'n dingen en als ik dat gewoon kan halen kunnen ze het niet weten :p .

Hoeveel ben je er eigenlijk al mee afgevallen? Massaslayer had daar zotte resultaten mee als ik me dat goed kan herinneren

MichielD4

Legacy Member
Zaterdag 12 x 112.5kg gesquat. Kracht begint eindelijk wat terug te komen.

MichielD4

Legacy Member
Madness_SN zei:
Maar weet je toevallig waar je dat gewoon in de winkel kan kopen? De ouders zijn niet voor zo'n dingen en als ik dat gewoon kan halen kunnen ze het niet weten :p .

Hoeveel ben je er eigenlijk al mee afgevallen? Massaslayer had daar zotte resultaten mee als ik me dat goed kan herinneren

Detox in Gent bijvoorbeeld, wel rekening mee houden dat ze duurder zijn dan online winkels.

Weezyy

Legacy Member
In sintniklaas heb je een winkel die detox noemt. Moet wel nie letten op die kerel die daar werkt, die zevert alleen maar wa.

Ik gebruik die fatburner nog niet hoor. Zie er teveel van af en moet er iets teveel van pissen en dat kan ik nu wel missen met mijn school & werk. Vanaf dat mn school gedaan is ga ik wel mijn voeding wat terugschroeven en heel misschien die fatburner gebruiken, ben er nog niet uit eigenlijk :p
Werkt wel degelijk hoor. :) Massaslayer was er serieus mee afgevallen.

Madness_SN

Legacy Member
Weezyy zei:
In sintniklaas heb je een winkel die detox noemt. Moet wel nie letten op die kerel die daar werkt, die zevert alleen maar wa.

Ik gebruik die fatburner nog niet hoor. Zie er teveel van af en moet er iets teveel van pissen en dat kan ik nu wel missen met mijn school & werk. Vanaf dat mn school gedaan is ga ik wel mijn voeding wat terugschroeven en heel misschien die fatburner gebruiken, ben er nog niet uit eigenlijk :p
Werkt wel degelijk hoor. :) Massaslayer was er serieus mee afgevallen.

Merci :) ! en zyklon ook natuurlijk. kweet dat het wat duurder is maar ik heb het er voor over om van het gezaag vanaf te zijn. Ik wou een tijdje geleden al eens in Belsele gaan kijken in de F-store omdat ik daar vroeger soms es ging majah... gesloten.

Weezyy

Legacy Member
Lospeed zei:
thnx, is ongeveer wat ik zocht :)

nu wel... ongetraind 50-55kg bench press volgens die tabel :oink:
ofwel was ik abnormaal zwak toen ik begon :p

EDIT: zie net dat het 1RM is, dan kan'k er al meer inkomen, maar toch

Intermediate :doc:

majas

Legacy Member
kdenk dat mijn schouder genoeg genezen is om er weer in te vliegen!
kzal juist wa voorzichtig zijn met hanging leg raises en fly's

J4pDX.png


mmmm

AliChemicali

Legacy Member
majas zei:
kdenk dat mijn schouder genoeg genezen is om er weer in te vliegen!
kzal juist wa voorzichtig zijn met hanging leg raises en fly's

J4pDX.png


mmmm

Rond de 200 euro :p?

Btw die BCAA Mega Caps van Olimp zijn stukke beter ;)

AliChemicali

Legacy Member
Whey Delicious wat voor soort whey is dat eigelijk?

Whey Delicious is dat te vergelijken met dien All Day Protein of wat is de opzet er van??


Want ik pak : whey isolaat smorgends

all day protein smiddags

whey isolaat na training

en voor slapen night protein

majas

Legacy Member
Die BCAAs zijn eigenlijk wel duur he..
40 euro per maand :/
Twijfel of ik dat zal kopen

ugh

Legacy Member
Massaslayer, eet ge nog vast voedsel ook? Of hebt ge daar ook wa poederkes voor?

Affinity

Legacy Member
whey delicious is ook gewoon isolaat...


Wat een training vandaag :')
10x80 bench ging vlot... ik verschoot mijzelf een ongeluk... heb het ooit gekunnen maar toen ben ik ziek geworden en 4 kilo afgevallen en sindsdien aant sukkelen geweest op 6x80... Nu 2 weken met 15 herhalingen getraind, en vandaag 10x80 kunnen benchen vrij vlot nog... pas de 10e rep kreeg ik het wat lastig :)

Daarna nog 7x85 eruit geperst.. (als 5e set)

Ksta versteld van m'n eigen :) hopelijk volgende week minstens hetzelfde!!!

AliChemicali

Legacy Member
ugh zei:
Massaslayer, eet ge nog vast voedsel ook? Of hebt ge daar ook wa poederkes voor?

Fuck gast tuurlijk wat een vraag... trouwens 4 shakes per dag is totaal niet veel...

Dreetn

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Fuck gast tuurlijk wat een vraag... trouwens 4 shakes per dag is totaal niet veel...

Bwa imo is dat toch bijna het maximum dat ik zelf zou nemen op trainingsdagen.
Op niet-trainingsdagen zijn dat er 2 minder.

Nuja das mijn mening e ;)

dietrich0

Legacy Member
Wrm zijn concentration curls niet zo'n goede oefening? Die kan ik namelijk goed doen op kot:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan