Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
Voedingswaarden blijven zoiezo hetzelfde..

Ik warmde het vroeger ook op in de microgolf en drink het nu gewoon, is veel makkelijker :)
Even nagevraagd aan de uitbater bij ons en die zei dat dat hetzelfde blijft.

Ahja eindelijk zitten die 2 weken met 15 reps erop!!
Serieus afgezien, en dat met lichte gewichten :)

Vanavond eens alles geven 10 reps en dan volgende week of binnen 2 weken eens beginnen met piramide 12-10-8-6

kristofb

Legacy Member
Weezyy zei:
Dan zijde toch al nn serieuzen beer denk ik? Met het nodige bf maar toch.

Dacht dat Stacker4 een pre-workout was, sorry :p
Maar :
Ik heb zelf ook een fatburner maar gezond zijn die dingen niet en ik gebruik die enkel als ik echt serieus droog wil komen voor een tijdje (summerboy!). Maar die dingen helpen geen snit als je voeding niet goed zit ofc. IMO zijn die goed voor de laatste beetjes eraf te halen.

De zaterdag was er in de link (wmalle) wel een beirke van ongeveer 1m75, waart gij da :unsure:

Ik ben heel zeker geen plat fluffy kereltje :) Ik heb van mijn 15 tot mijn 24/25 5x per week in de fitness gezeten; dat heeft natuurlijk nog zijn sporen achtergelaten op het lichaam. Maar fact is, ik sta véél te vet, heel veel buikvet van het schone leven he. Daarmee dat ik ook naar een bijkomend product kijk voor vetverbranding, aangezien een gewoon drankske met wat L-carnitine niet effectief genoeg werkt imo :)

En dan kom je natuurlijk al snel bij een Stacker4 uit, maar wou dus toch nog eens even horen of er hier al mensen ervaring hadden met deze, of andere eventueel.

Edit: Nee, in de Link ben ik volgens mij al 7 of 8 jaar niet binnen geweest :p

cuda

Legacy Member
Weezyy zei:
Geen flauw idee, daarom dat ik het hier even kom vragen. :p
Ik proefde hem helemaal niet meer dus die zal wel enorm fijn zijn gemalen en misschien geabsorbeerd zijn geweest door de melk en wat verloren? Waarschijnlijk niet genoeg om me zorgen over te maken, ben blij dat ik een opossing heb gevonden voor die havermout makkelijk binnen te krijgen. :)
Plakt mss allemaal nog aan de blender :p.

Dreetn

Legacy Member
Imo zou ik eerst kijken dat je voeding volledig in orde is. Als je na een tijdje afvallen ziet dat je vetverlies terugvalt zou je evt. zo'n product kunnen gebruiken.

Weezyy

Legacy Member
kristofb zei:
En dan kom je natuurlijk al snel bij een Stacker4 uit, maar wou dus toch nog eens even horen of er hier al mensen ervaring hadden met deze, of andere eventueel.

Ik gebruik OxyElite. Serieus straf spul en als je er niet tegen kan of een hoge bloeddruk ofzo hebt, kan je er beter afblijven. Maar het werkt echt wel. Je hartslag blijft vrij hoog ( bij mij 110 als ik gewoon ging liggen), je word er wat nerveus van maar dat went wel.

el slettos

Legacy Member
Zal ik doen! Zou ik nog mijnen gainer nemen vandaag, of beter geen supps?

Stancke

Legacy Member
Hangt ook af wat je wil doen hé, als je wil afvallen, moet je zeker geen gainer nemen (duh) maar wel zeker je eiwitten. Als je wil bijkomen, blijven nemen.

Affinity

Legacy Member
ja idd ik zou gewoon alles blijven doornemen.. profiteer er misschien van om wa extra te eten :p

eens wat rust kan zeker geen kwaad!

ik heb zo de tendens om als ik niet train ook nauwelijks te eten... als da dan eens enkele dagen tot een week is dan zit ik schoon gebakken met enkele kilo's gewichtsverlies en vooral veel krachtverlies.. ben nu stilaan weer aant stijgen maar ik eet nu wel redelijk veel.. vanmiddag eens voor het eerst een blikje tonijn eten :D eens benieuwd! ik lust totaal geen vis maja :P

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
ja idd ik zou gewoon alles blijven doornemen.. profiteer er misschien van om wa extra te eten :p

eens wat rust kan zeker geen kwaad!

ik heb zo de tendens om als ik niet train ook nauwelijks te eten... als da dan eens enkele dagen tot een week is dan zit ik schoon gebakken met enkele kilo's gewichtsverlies en vooral veel krachtverlies.. ben nu stilaan weer aant stijgen maar ik eet nu wel redelijk veel.. vanmiddag eens voor het eerst een blikje tonijn eten :D eens benieuwd! ik lust totaal geen vis maja :P

Niet trainen = bijna niks eten bij mij. De zondag alleen 2 hamburgers gegeten --''

Tonijn wil ik ook wel eens eten eigenlijk, laat maar weten hoe het smaakte :p

Affinity

Legacy Member
da zal toch wennen moeten worden miljaar :p kweenie ofdak da alle dagen ga binnekrijgen :p

net aan begonnen zie, smaakt beetje zuur... tis met citroen blijkbaar...
tis nog te vreten maar heb weer het gevoel dak er veel te lang over ga doen voor hetgeen dat maar is :')

Lospeed

Legacy Member
heeft iemand een tabel ofzo om krachtstats te vergelijken, zodat je dus kan zien of een bepaalde spiergroep achter-/voorloopt? of bestaat dit niet? :unsure:

kristofb

Legacy Member
Bij welke online-shops bestellen jullie supplementen? Als je tenminste al online zou bestellen... Of supplementen gebruikt zelfs... :)

likes to kill

Legacy Member
Lospeed zei:
heeft iemand een tabel ofzo om krachtstats te vergelijken, zodat je dus kan zien of een bepaalde spiergroep achter-/voorloopt? of bestaat dit niet? :unsure:

Ik heb ooit zo'n tabel gezien onderverdeeld bolgens aantal jaren training en wat je dan mag verwachten van stats op squat, deadlift, bench press etc. Maar ik veronderstel dat jij meer iets over isolatie oefeningen bedoelt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan