kristofb
Legacy Member
Na iets meer dan 3j *niets* van sport gedaan te hebben, ga ik er tijdens mijn verlof terug aan beginnen.
Toen ik stopte, woog ik 105kg en was ik "gespierd en sterk" . Nu ben ik echter naar 125kg, en je kan al raden dat er van dat gespierd en sterk niet veel meer overschiet. Je ziet het nog wel aan men postuur, als je de vele overtollige kilo's weg kunt denken...
Anyway: De bedoeling is, dat ik eerst terug wat aan de conditie werk dmv van fietsen en crosstrainer (lopen is niet echt meer aan te raden), en nadien (half jaar / 1 jaar) dit terug combineer met powertraining, waar toch men passie ligt.
Het eerste gedeelte wou ik combineren met een stacker 4. Heeft er iemand die al gebruikt? Of kan er iemand me iets anders aanraden?
Also: Alvast een oproep voor een trainingspartner regio Merksplas / Turnhout / Beerse / Vosselaar voor Powertraining binnen een half jaar / jaar!
Toen ik stopte, woog ik 105kg en was ik "gespierd en sterk" . Nu ben ik echter naar 125kg, en je kan al raden dat er van dat gespierd en sterk niet veel meer overschiet. Je ziet het nog wel aan men postuur, als je de vele overtollige kilo's weg kunt denken...

Anyway: De bedoeling is, dat ik eerst terug wat aan de conditie werk dmv van fietsen en crosstrainer (lopen is niet echt meer aan te raden), en nadien (half jaar / 1 jaar) dit terug combineer met powertraining, waar toch men passie ligt.
Het eerste gedeelte wou ik combineren met een stacker 4. Heeft er iemand die al gebruikt? Of kan er iemand me iets anders aanraden?
Also: Alvast een oproep voor een trainingspartner regio Merksplas / Turnhout / Beerse / Vosselaar voor Powertraining binnen een half jaar / jaar!


.