Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Ook van kracht... Spieren lijken ook voller maar dat is waarschijnlijk door het vocht.

Weezyy

Legacy Member
Bij die creatine van ON proef je niks van smaak en had vrij snel meer kracht. Moest ook wel meer urineren en dat had dan wel een neutrale kleur.

Kenzani

Legacy Member
Die creatine mono van creapure is wel een aanradertje hoor, Areknia. Na de oplaadfase lijkt het alsof je 5kg spiermassa bent aangekomen :p en is gemakkelijk die mono, gewoon in je whey doen en opschudden :)

Areknia

Legacy Member
Ik neem geen whey ze, alles uit mijn voedingsschema.

Maar kzal het in mijn milk mixen. :p

Ik wil creatine gewoon eens uitproberen voor de leute, ik vind dat dat er eens bij hoort.

Lijkt lijkt ik wil geen vochtcontainer zijn ze.

Dreetn

Legacy Member
Ik heb diezelfde creatine ook nog gebruikt, ik kwam daar niks van bij in gewicht. Ik merkte wel duidelijk dat ik meer kracht had.

Areknia

Legacy Member
Dreetn zei:
Ik heb diezelfde creatine ook nog gebruikt, ik kwam daar niks van bij in gewicht. Ik merkte wel duidelijk dat ik meer kracht had.

Welke bedoelde Result of die dat kds zegt?

Van alleen die creatine zult ge idd niet bijkomen in gewicht.

Affinity

Legacy Member
van creatine komde wel bij aangezien ge meer vocht vasthoudt.. en hoe krijg jij snelle eiwitten binnen na je training? aangezien je geen whey drinkt

Dreetn

Legacy Member
Ik had het over die creapure mono. Met bijkomen in gewicht bedoelde ik vocht-opslag. :p

Areknia

Legacy Member
Arylia zei:
van creatine komde wel bij aangezien ge meer vocht vasthoudt.. en hoe krijg jij snelle eiwitten binnen na je training? aangezien je geen whey drinkt

Injectie.

Ik denk zoals onze beste vriend Blade, macros hitten en niet neuten over wanneer dit en wanneer dat.

Dreetn zei:
Ik had het over die creapure mono. Met bijkomen in gewicht bedoelde ik vocht-opslag. :p

Ah ok, merci voor de feedback.

Lospeed

Legacy Member
daarnet eens groene thee proberen drinken... :puke:
iemand andere alternatieven of mogelijke hulpmiddeltjes om metabolisme en vetverbranding wat te bevorderen? :p

kefkef

Legacy Member
Van sporten heb ik dit jaar niet veel kunnen genieten, wegens een te zware studie gekozen een constant bezig met studeren.

Zitten, studeren en eten => buikje begint te groeien, conditie gaat achteruit en de beenspieren die ik had van bij het voetballen zijn zo goed als weg.

Ik ben dus van plan om hier in de buurt te gaan fitnessen. Wat raden jullie aan als beginner?
Als ik andere sites mag geloven is dit:

- Bench Press
- Squat
- Deadliften
- Lopen (de dagen waar je niet bij traint)

Dus elke dag bench press, squat en deadliften. Zijn er nog zaken die ik best kan doen in beginnen?
ZO ja welke?
En hoeveel keer en hoe zwaar moet je dan kunnen bench presse, squaten en deadliften?

99€ voor een fitnessabbo is echt geen geld, daarom dat ik hier wat info vraag...

Xcessive-

Legacy Member
Dreetn zei:
Ik had het over die creapure mono. Met bijkomen in gewicht bedoelde ik vocht-opslag. :p

Creapure is niet echt een merk. Wordt verkocht door allerlei merken. En dat is gewoon de beste creatine mono. Jij reageert misschien niet op creatine net zoals een ander groot deel.

Baats

Legacy Member
kefkef zei:
Van sporten heb ik dit jaar niet veel kunnen genieten, wegens een te zware studie gekozen een constant bezig met studeren.

Zitten, studeren en eten => buikje begint te groeien, conditie gaat achteruit en de beenspieren die ik had van bij het voetballen zijn zo goed als weg.

Ik ben dus van plan om hier in de buurt te gaan fitnessen. Wat raden jullie aan als beginner?
Als ik andere sites mag geloven is dit:

- Bench Press
- Squat
- Deadliften
- Lopen (de dagen waar je niet bij traint)

Dus elke dag bench press, squat en deadliften. Zijn er nog zaken die ik best kan doen in beginnen?
ZO ja welke?
En hoeveel keer en hoe zwaar moet je dan kunnen bench presse, squaten en deadliften?

99€ voor een fitnessabbo is echt geen geld, daarom dat ik hier wat info vraag...

https://www.beyondgaming.be/archive/sport.120/power-training-fitness-faq.569542

+ Starting Strength/Stronglifts

Dreetn

Legacy Member
Xcessive- zei:
Creapure is niet echt een merk. Wordt verkocht door allerlei merken. En dat is gewoon de beste creatine mono. Jij reageert misschien niet op creatine net zoals een ander groot deel.

Ja kweet het hoor, die creapure is een soort patent waarbij een bepaalde mengeling gegarandeerd wordt ofzo zeker?

MonkeyPenis

Legacy Member
Arylia zei:
van creatine komde wel bij aangezien ge meer vocht vasthoudt.. en hoe krijg jij snelle eiwitten binnen na je training? aangezien je geen whey drinkt

Om hier op in te spelen, zijn er alternatieven? Wat zijn snelle eiwitten die je kan nemen? Ik heb geen zin in voedingssupplementen...

Weezyy

Legacy Member
Lospeed zei:
mag niet lopen :p
en ik doe al dagelijks cardio hoor, maar alle beetjes helpen eh ;)

Kwa voeding :
Ananas, blueberries, Gojibessen, zwarte koffie, groene thee. Dat zijn bij mijn weten de dingen die je helpen.

Ga op zo'n roeimachine zitten en doe wat HIIT? Tis zondag de perfecte dag imo om te gaan HIIT'te :)

cuda

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Om hier op in te spelen, zijn er alternatieven? Wat zijn snelle eiwitten die je kan nemen? Ik heb geen zin in voedingssupplementen...
rundsvlees. eiwitten hiervan worden nog sneller opgenomen dan whey.

protein-absorption.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan