Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dreetn zei:Ik heb diezelfde creatine ook nog gebruikt, ik kwam daar niks van bij in gewicht. Ik merkte wel duidelijk dat ik meer kracht had.
Arylia zei:van creatine komde wel bij aangezien ge meer vocht vasthoudt.. en hoe krijg jij snelle eiwitten binnen na je training? aangezien je geen whey drinkt
Dreetn zei:Ik had het over die creapure mono. Met bijkomen in gewicht bedoelde ik vocht-opslag.![]()
Baats zei:Ga lopen.


Dreetn zei:Ik had het over die creapure mono. Met bijkomen in gewicht bedoelde ik vocht-opslag.![]()
kefkef zei:Van sporten heb ik dit jaar niet veel kunnen genieten, wegens een te zware studie gekozen een constant bezig met studeren.
Zitten, studeren en eten => buikje begint te groeien, conditie gaat achteruit en de beenspieren die ik had van bij het voetballen zijn zo goed als weg.
Ik ben dus van plan om hier in de buurt te gaan fitnessen. Wat raden jullie aan als beginner?
Als ik andere sites mag geloven is dit:
- Bench Press
- Squat
- Deadliften
- Lopen (de dagen waar je niet bij traint)
Dus elke dag bench press, squat en deadliften. Zijn er nog zaken die ik best kan doen in beginnen?
ZO ja welke?
En hoeveel keer en hoe zwaar moet je dan kunnen bench presse, squaten en deadliften?
99€ voor een fitnessabbo is echt geen geld, daarom dat ik hier wat info vraag...
Xcessive- zei:Creapure is niet echt een merk. Wordt verkocht door allerlei merken. En dat is gewoon de beste creatine mono. Jij reageert misschien niet op creatine net zoals een ander groot deel.
Arylia zei:van creatine komde wel bij aangezien ge meer vocht vasthoudt.. en hoe krijg jij snelle eiwitten binnen na je training? aangezien je geen whey drinkt
Lospeed zei:mag niet lopen
en ik doe al dagelijks cardio hoor, maar alle beetjes helpen eh![]()

rundsvlees. eiwitten hiervan worden nog sneller opgenomen dan whey.MonkeyPenis zei:Om hier op in te spelen, zijn er alternatieven? Wat zijn snelle eiwitten die je kan nemen? Ik heb geen zin in voedingssupplementen...