Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MetalG zei:op 1.31 die lift 250 fzo puur op zn rug, is wel sterke pee, ma ge moogt die nooit verbeteren... die gast dat eerst doet 220kg traint 8 maand

MetalG zei:Melk is juist gezond voor uw gewrichten toch :f?
Alleen wij doen dat (niet bij de moeder offcourse). 
MeRCeNaRy zei:Vertel mij eens welk zoogdier op volwassen leeftijd nog melk drinkt bij de moeder?Alleen wij doen dat (niet bij de moeder offcourse).
Ik heb hier bijvoorbeeld een kameleon opgegroeid van juvenile tot volwassene. (Ok dit is een reptiel, maar beenderstructuur is hetzelfde) Ik MOEST hem dagelijks van een calcium supplement voorzien omdat hij anders beenderverzwakking zou krijgen en uiteindelijk door zijn eigen poten zou zakken... Nu op volwassene leeftijd mag ik dat niet meer doen vanwegens verkalking... Is toch hetzelfde principe?
Waarom denkt ge dat mensen pas op latere leeftijd lactose intolerant worden? Nog zoiets om over na te denken![]()

MetalG zei:ik lust geen melk, en ik heb last van reumatoïde artritis aan mn tenen, en gewrichtspijnen alom. tzal den enen tegen den andere zijn zeker![]()
)Areknia zei:Dat 10pullups > 2pu is een feit maar 10pullups contra < 2pu
Ge gaat veel sneller progressie maken door direct te doen met uw lichaamsgewicht.
Ask Mark
ThatsPrettyDope zei:Idd, dacht ik ook...
Nog mensen die er een gedacht over hebben?
MetalG zei:en artrose?: p

Lospeed zei:voor zover ik mij herinner:
reumatoïde artritis --> vnl. kleine gewrichten (vingers/handen, tenen, enz...)artrose --> vnl. grote gewrichten (heupen, enz...)
zit wel nog niet aan dat hoofdstuk dus ik kan altijd mis zijn![]()
Mijn prof buist voor zo een vergelijking dus best niet zeggen op je examen
(Wat studeer je btw)
(voor zover ik mijn cursus meta na +- 2 jaar nog kan herinneren)$p@rDa zei:


ad:

Maar wat je nog gaat merken, alles wat medisch gerelateerd is kan je hier (dus heel 9lives, niet PT specifiek) maar beter volledig uitleggen want anders wordt het vrij geïnterpreteerd met alles van doen
(1e master geneeskunde btw
Zit ge leuven of Gent?)
Daarnaast kan ik zeer moeilijk een dumbell en gewoon geen barbell drukken omdat dit te veel pijn doet binnen de palm van mijn hand...$p@rDa zei:...1e master geneeskunde btwZit ge leuven of Gent?
...
