Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zyklon zei:Van in het begin mixed grip. Ik kan geen 140kg overhand hoor. Tenzij met hook grip maar dat is vrij pijnlijk.
Arylia zei:bij ons is er zo ne nieuwe jonge gast precies...
denk da em zo'n SS of stronglift schema volgt wa is het juist
heb em zien squatten/ovhp/DL
z'n DL techniek was niet echt goed :[
Atrox zei:Waarom uw noten zo laat? Ik zou dat eerder verschuiven naar 's morgens![]()
Weezyy zei:5 kilometer ging vlotjes deze keer!
Shredded look incoming!
Baats zei:@Zyklon: Als jij een rep-out doet bij deadlifts, doe je dat direct met mixed grip (als je dat al gebruikt, ten minste), of wissel je grips na een tijdje?
Ik begon daarnet met overhand en na een tiental reps geswitcht naar mixed, direct weer kracht bij voor nog wat reps.
MeRCeNaRy zei:Ik eet mijn noten ook 's avonds... Bv ongezouten pinda noten...

likes to kill zei:Mocht het je interesseren: ik doe mijn opwarming gewoon en voor mijn laatste set gebruik ik hook grip. Vooral omdat ik eens gelezen heb dat het helpt om uw armen gestrekt te houden en ik daar de laatste tijd wat last mee heb



MeRCeNaRy zei:Wat zit in mijn hoofd...?
Enige verschil is dat de upright row een compound oefening is en de side raises (als goed uitgevoerd) een isolatie oefening is. Ik doe liever de laatste![]()
Arylia zei:lol, ik zou contragewicht gebruiken..
2 pullups < 10pullups
tom1 zei:Dat is gelijk zeggen dat je moet beginnen benchpressen met 200kg. Elk jaar krijg je hem wel eens omhoog!
Die tegenwichtmachines zijn gewoon niet zo strak gebouwd. 't Is beter om met elastieken te werken, een stoel, excentrisch,...
Baats zei:![]()
@Zyklon: Filmpje is inderdaad gewoon te bekijken.
Mijn rug begon spontaan pijn te doen op 1:31
Wel sterke lifts!
Areknia zei:Dat doordat ge geen melk meer drinkt ge geen last meer hebt van uw gewrichten. Dat zit in uw hoofd dat daardoor komt. Zeker als ge juist 's morgens 1kom melk dronk en that's it.
Dat 10pullups > 2pu is een feit maar 10pullups contra < 2pu
Ge gaat veel sneller progressie maken door direct te doen met uw lichaamsgewicht.
Ask Mark
Uw vergelijking met bench press ga niet op.
De rest met elastieken etc. kan je doen of alleen negatief via stoel.
Maar dan moet ge er echt al 0 of juist 1 kunnen.
Corrigeer mij als ik fout zit maar dat is dan gericht aan cuda en de andere know howers. Baats mag ook altijd een leuk gifje plaatsen.
Mijn dagelijkse inname van melk was toen toch wel zeker 0,5L tot 0,75L melk per dag. Nu is dat 0 en ik merk gewoon dat ik me beendergewijs beter voel. In men hoofd of niet in men hoofd, ik zal melk blijven schrappen in mijn diët...