Areknia
Legacy Member
MeRCeNaRy zei:Ja ik vind hem tof om te bezien en te beluisteren... Ivm melk: Ik heb al van 3 verschillende mensen (voedingsdiëtiste, kinesist en dokter) gehoord dat het voor een (lees: volwassen persoon) inderdaad niet aangeraden is om veel melk te drinken alleen al voor het feit dat een volwassen persoon niet zoveel calcium nodig heeft, wat als gevolg verkalking in de gewrichten kan veroorzaken.
Ik heb heel men leven al problemen met men gewrichten en 2j geleden toen ik voor de eerste maal ging fitnessen dronk ik elke ochtend cornflakes met melk en ik had altijd last van men ellebogen en knieën... Nu drink ik quasi geen melk op aanraden van mijn kinesist en heb bijgevolg veel minder last...

Tzit in uw hoofd


met je knieën steun je op zo'n zitje precies en dat beweegt vlot mee
ik zocht beetje een vervanger voor side raises aangezien ik die kotsbeu ben