AliChemicali
Legacy Member
NotoriousP zei:Schrijfoefeningen van het 2de leerjaar.
Dit is een forum en ik schrijf toch hoe ik wil zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Schrijfoefeningen van het 2de leerjaar.
el slettos zei:Repkeeeuhn voor de reeds-te-brede weezy indien hij ne pic post!
Who's with me?![]()



Weezyy zei:3x12x7kilo Around the world
4x12x30 shrugs
5x12 db press superset met db side raise
Weezyy zei:Ik.
Serieus zwaar spul haha![]()
Wordt vaak zo toegepast maar is zeker geen vereiste.-=MAD=-Phoeni^X zei:Supersets zijn met antagonisten, kan ook niet met je schouders. Bi-/triceps is eigenlijk de enige.
cuda zei:Wordt vaak zo toegepast maar is zeker geen vereiste.
en waarom zou met antagonisten niet kunnen met je schouders?
-=MAD=-Phoeni^X zei:omdat je schouders geen antanogist hebben?
Agonist:A muscle that causes motion.
Antagonist: A muscle that can move the joint opposite to the movement produced by the agonist.
cuda zei:
Ik heb een hint gegeven in men edit...-=MAD=-Phoeni^X zei:Wat is de antagonist van je schouder dan? :ironic:
en zoals je zelf aangeeft is de schouder de agonist.. dus..
cuda zei:Ik heb een hint gegeven in men edit...
Denk :doc:

Ik vermoed dat cuda z'n anatomie een stukje beter is dan de jouwe, om eerlijk te zijn.-=MAD=-Phoeni^X zei:je hebt t zelf niet door denk ik, tenzij je serieus lats/schouder een superset wilt noemen?
anyway teveel offtopic![]()

GAMERdude zei:Ja inderdaad, I like it!
Ga er morgen op uitgaan ook (ben bob), effect was vergelijkbaar met MDMA.
xD