Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Tuurlijk maar als gij u hier gedraagt als een kleuter dan behandel ik u als een kleuter.

En waarom in hemelsnaam pulldown oefeningen doen? Doe pullups.

Dreetn

Legacy Member
Omdat een (wide grip) pull-up mss te zwaar is? Dat is toch de reden bij mij.

Re@V0r

Legacy Member
is krak hetzelfde schema op 1 oefening na?

persoonlijk doe ik tegenwoordig het volgende voor schouders & traps:
barbell shoulder press
dumbell side raise
dumbell front raise
external rotation
dumbell shrugs

Weezyy

Legacy Member
el slettos zei:
Repkeeeuhn voor de reeds-te-brede weezy indien hij ne pic post!

Who's with me? :D

Breed betekend ook een beetje mollig :(
Nogaltijd een buikje op het einde van de dag :p

edit : zal straks is pic maken en is kijke hoe hij eruit ziet :)

Voor massaslayer, ik heb net schouders gedaan en dat ging als volgt :

3x12x7kilo Around the world
4x12x12kilo front db raise
4x12x30 shrugs
5x5x50kilo seated bb press (smithmachine)

Ging langs geen klote eigenlijk maar wou is iets nieuws. Normaal doe ik :

3x12 around the world
5x12 db press superset met db side raise
5x12 hetzelfde alsof je een side raise zou doen maar dan met je pink naar boven en armen strekken
5x12 cable pulle. Afwisselend die kabel voor en achter me.
5x12 MP

Just my 2cents

GAMERdude

Legacy Member
Wojow, wie zei da hier van dieje Jack3D, wa is me da man.:bow:

Kon precies blijven trainen, na bijna 2u toch maar gestopt.

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
snip enzo
Weezyy zei:
3x12x7kilo Around the world
4x12x30 shrugs
5x12 db press superset met db side raise

wat moet ik me voorstellen bij "Around the world" ?
Shrugs zijn voor je traps he ;p en 30kg shrugs, is dat niet veel te licht?
Supersets zijn met antagonisten, kan ook niet met je schouders. Bi-/triceps is eigenlijk de enige.

cuda

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Supersets zijn met antagonisten, kan ook niet met je schouders. Bi-/triceps is eigenlijk de enige.
Wordt vaak zo toegepast maar is zeker geen vereiste.
en waarom zou met antagonisten niet kunnen met je schouders?

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
cuda zei:
Wordt vaak zo toegepast maar is zeker geen vereiste.
en waarom zou met antagonisten niet kunnen met je schouders?

omdat je schouders geen antanogist hebben?

cuda

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
omdat je schouders geen antanogist hebben?


Homer-Facepalm.jpg



Agonist:A muscle that causes motion.
Antagonist
: A muscle that can move the joint opposite to the movement produced by the agonist.

cuda

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Wat is de antagonist van je schouder dan? :ironic:

en zoals je zelf aangeeft is de schouder de agonist.. dus..
Ik heb een hint gegeven in men edit...

Denk :doc:

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
cuda zei:
Ik heb een hint gegeven in men edit...

Denk :doc:

je hebt t zelf niet door denk ik, tenzij je serieus lats/schouder een superset wilt noemen?

anyway teveel offtopic :p

de Waaslandwolf

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
je hebt t zelf niet door denk ik, tenzij je serieus lats/schouder een superset wilt noemen?

anyway teveel offtopic :p
Ik vermoed dat cuda z'n anatomie een stukje beter is dan de jouwe, om eerlijk te zijn. :p

MeRCeNaRy

Legacy Member
GAMERdude zei:
Ja inderdaad, I like it!
Ga er morgen op uitgaan ook (ben bob), effect was vergelijkbaar met MDMA.

xD

Lekker eh. Drink er ook altijd eentje (1mr, zit ook nog caffeine in) voor het uitgaan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan