Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkseid

Legacy Member
'K had nog een klein vraagske voor mensen da in Jim's fitness trainen, moogt ge daar u eigen drank meenemen? :)

Gizmo_1987

Legacy Member
DL today:
12/10/10/8
100kg/100kg/100kg/110kg
Dan nog wat DB rows, chin ups, cable row enzz...

Zondag terug Highland games, deze keer in Lennik. Kasteel van Gaasbeek. Als er mensen in de buurt wonen, kom gerust af. Gratis ingang, randanimatie, enzz...

mcsinclair-NL

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
ondertussen 1m76 gok ik?
brede schouders is toch net zalig? komaan... ik verlang gewoon naar ne mega brede rug :p en ben 1m69.

pf nee man, kvoel mij zo log :p
1m71-74 zoiets. Kzou meer naar het mens health type wille gaan, maar nogaltijd wel wat serieuze massa hebben.

Baats

Legacy Member
Darkseid zei:
'K had nog een klein vraagske voor mensen da in Jim's fitness trainen, moogt ge daar u eigen drank meenemen? :)

In Gent mag dat.


Xcessive- zei:
Zichtbare aders zeggen niets van hoe droog je staat. Bij mij zie je redelijk goed mijn aders op armen, schouders, bovenborst maar heb zelf geen zichtbare abs of een triceps die je echt ziet lopen. Terwijl een vriend van mij een stuk droger staat, sixpack, licht lijnen van borst zichtbaar, en die zijn aders zie je een stuk minder hard.

Gedeeltelijk wel. Bodyfat % + genes.

Weezyy

Legacy Member
Kdacht vroeger altijd dat mijn aders op mijn bicep gelijks stonden aan mn progressie. Vroeger was dat zo'n mini lijnte, daarna een dikkere, en nu heb ik constant een dikke lijn lopen die 'vervormd' bij beweging. Tijdens mn training krijgt die ader dan nog aftakkingen :)

AliChemicali

Legacy Member
Is dit goed voor rug:

Wide Grip Pulldowns / Wide Grip Rear Pulldowns
wide grip Cable Rows / small grip cable rows
Single Arm Dumbbell Rows
Deadlift

De oefeningen met / daarbij kies ik waar ik het meeste zin in heb

el slettos

Legacy Member
Repkeeeuhn voor de reeds-te-brede weezy indien hij ne pic post!

Who's with me? :D

Shift

Legacy Member
Even een vraagje tussendoor, wat is het beste, eten voor of na de training ?

Re@V0r

Legacy Member
kheb vandaag ook wel de deadlift gelaten voor wat het was aangezien ik morgenmiddag op survivalweekend vertrek met men werk... en ik na deadlifts toch vrij stijf ben in men onderrug de dagen erna :p

volgende week wel goedmaken!

AliChemicali

Legacy Member
Naar wat gaat de voorkeur voor schouders:

1)
Two Arm Dumbbell Presses
Dumbbell Deltoid Lateral Raises
Front Barbell Deltoid Raises
Face Pulls
Barbell Shrug
Ez-bar shrug


2)
Two Arm Dumbbell Presses
Dumbbell Deltoid Lateral Raises
Front Barbell Deltoid Raises
Schuine Standing Low Cable Deltoid Raises
Barbell Shrug
Ez-bar shrug

Affinity

Legacy Member
dat eerste valt nog mee lijkt mij ofnie?
alleen die 2 shrugs zou ik er gewoon uitlaten.. bij mij groeien m'n traps in ieder geval goed zonder ze appart te trainen

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
dat eerste valt nog mee lijkt mij ofnie?
alleen die 2 shrugs zou ik er gewoon uitlaten.. bij mij groeien m'n traps in ieder geval goed zonder ze appart te trainen

Schouders zijn altijd al myn zwakte geweest, oefeningen diek graag doe zijn: smith machine rear deltoid press en de pulldown oefeningen en die voor lats maar ja die pulldown oefeningen zen ni zo goed en dien smith machine jaah heb ik ook men twijfels over.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan