Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Als je persé een extra setje wilt doen zou ik eerder mikken tussen 6-8 met een zwaarder gewicht.
Doe ik soms wel als mijn laatste set wat te vlot ging. :)

likes to kill

Legacy Member
Atrox zei:
Mijn gewone sets doe ik nog, ik eindig gewoon met een extra set waarbij ik een zwaar gewicht heel traag naar boven breng/duw/trek. Ik had de indruk dat dat wel een serieuze pump gaf in uw spieren. Geen idee of dat nut heeft :p

Géén nut

dietrich0

Legacy Member
Kan je 7dagen op 7trainen? Anders ga ik mij ferm vervelen in de zomer:p

Dreetn

Legacy Member
Vakantiejob?

Net iets gemaakt: Blik tonijn + 1 ei + 1 eetlepel brinta + halve eetlepel bloem + peper, zout en lookpoeder -> 4 hambirgertjes van maken, bakken en op het einde kaas over strooien

Tis lekker en kga het zeker nog maken.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Kan je 7dagen op 7trainen? Anders ga ik mij ferm vervelen in de zomer:p

werk gewoon je week af en in het weekend kan je een achterstaande spiergroep trainen :) & zondag buikspieren voor de leut.

dietrich0

Legacy Member
2x borst en biceps dus, cliché:p
En nee geen vakantiejob, ik heb sowieso al 1 herexamen.

Re@V0r

Legacy Member
weinig zin en concentratie vandaag... toch men setjes rug & triceps eruit geperst
kmoest eigenlijk nog 2 oefeningen kuiten en wa buik doen maar kheb er gewoon de brui aan gegeven

Re@V0r

Legacy Member
pitbull46 zei:
Jap, 't is echt beetje per beetje aan het weggaan, train wel telkens zeer intensief/explosief, met niet echt veel pauzes ertussen.. M'n shirt kan ik na elke training uitwringen met ware van spreken.. :) Ik kijk er ook niet om: vreten, trainen & slapen, elke dag opnieuw :evil:

bij mij is da buikje ook het enige da wa blijft plakken
al de rest is vrij droog eigenlijk...
kprobeer het wel langzaam maar zeker weg te krijgen door 2x per week stevige supersets vo buikspieren te doen zodat het gene papperige boel is aan mijne buik... en na elke training intensief kwartiertje cardio waarna ik mijne t-shirt en handdoek kan uitwringen

Atrox

Legacy Member
Verdomme, gisteren keihard gegaan bij de dips en nu voel ik da serieus aan mijn triceps :')

Weezyy

Legacy Member
Stoch bon? :p

Ik vind mezelf wat te breed voor mijn grootte. Zou dat weggaan als ik droger kom te staan? :unsure:

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
Stoch bon? :p

Ik vind mezelf wat te breed voor mijn grootte. Zou dat weggaan als ik droger kom te staan? :unsure:

Mja, had het niet verwacht :p

En wat bedoelt ge met breed? Van schouders of begint ge op ne kleine buitenwipper te lijke?

Weezyy

Legacy Member
Lacht er ni mee :'(
Schouders ja. Enfin het hele geheel natuurlijk. Weet niet goed hoe ik het kan uitleggen eigenlijk :p

Affinity

Legacy Member
ondertussen 1m76 gok ik?
brede schouders is toch net zalig? komaan... ik verlang gewoon naar ne mega brede rug :p en ben 1m69.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan