Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atrox zei:Mijn gewone sets doe ik nog, ik eindig gewoon met een extra set waarbij ik een zwaar gewicht heel traag naar boven breng/duw/trek. Ik had de indruk dat dat wel een serieuze pump gaf in uw spieren. Geen idee of dat nut heeft![]()
dietrich0 zei:Kan je 7dagen op 7trainen? Anders ga ik mij ferm vervelen in de zomer![]()
& zondag buikspieren voor de leut.dietrich0 zei:Kan je 7dagen op 7trainen? Anders ga ik mij ferm vervelen in de zomer![]()
MetalG zei:vrienden
pitbull46 zei:Jap, 't is echt beetje per beetje aan het weggaan, train wel telkens zeer intensief/explosief, met niet echt veel pauzes ertussen.. M'n shirt kan ik na elke training uitwringen met ware van spreken..Ik kijk er ook niet om: vreten, trainen & slapen, elke dag opnieuw
![]()

Weezyy zei:Stoch bon?
Ik vind mezelf wat te breed voor mijn grootte. Zou dat weggaan als ik droger kom te staan?![]()
