Weezyy
Legacy Member
Atrox zei:Ben bezig aan mijn wokske. Alles op een hoog vuur zoals het hoort, dan zijn de groentjes nog half rauw en krokant![]()
Zo fucked up veel zin in

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atrox zei:Ben bezig aan mijn wokske. Alles op een hoog vuur zoals het hoort, dan zijn de groentjes nog half rauw en krokant![]()

Weezyy zei:Zo fucked up veel zin in![]()


Arylia zei:trouwens ik snap niet baats hoe je aan +8 reps komt sinds je post met die foto van die skinny dude met z'n petje, sindsdien is er enkel nog gezeverd over dat foto gedoe, blijkbaar verdien je daar ook al reps mee... ofwel zijn er hier serieuze gatlikkers bij
edit: i know, reps are srs stuff
) en eentje voor een oudere post (krijg nou wat, een rep voor een behulpzame post!).
Baats zei:Eentje voor de nochin, 3 voor Cartek lik op stuk te geven (alhoewel ik eerder denk dat het voor die octopus image was) en eentje voor een oudere post (krijg nou wat, een rep voor een behulpzame post!).

Baats zei:Serieus man, hou jij mijn reps echt zo nauwkeurig bij?
Ik heb het voor jou speciaal nog eens opgezocht, om eens te bewijzen dat je je beter niet bezig houdt met zulke belachelijke dingen.
Eentje voor de nochin, 3 voor Cartek lik op stuk te geven (alhoewel ik eerder denk dat het voor die octopus image was) en eentje voor een oudere post (krijg nou wat, een rep voor een behulpzame post!).
Fuck man, met wat hou jij je eigenlijk bezig.![]()
Arylia zei:Trust me als ge op uw werk letterlijk zit te wachten om naar huis te gaan dan let ge op zulke dingen... had toevallig gezien 68 reps ik dacht: ah nice... dan enkel zever over die jumptekdude en plots 74 of 76 whatever...
Die functie wordt zo verkracht, als ge voor zo'n dingen rep krijgt en ge geeft een compleet verkeerde statement gaan beginners u nog geloven want "wauw ge hebt veel rep".
Kweet het, kdoe er moeilijk over en ben wss den enige... maar had het opgemerkt opt werk omdattek , wel... zoveel te doen had

Arylia zei:Trust me als ge op uw werk letterlijk zit te wachten om naar huis te gaan dan let ge op zulke dingen... had toevallig gezien 68 reps ik dacht: ah nice... dan enkel zever over die jumptekdude en plots 74 of 76 whatever...
Die functie wordt zo verkracht, als ge voor zo'n dingen rep krijgt en ge geeft een compleet verkeerde statement gaan beginners u nog geloven want "wauw ge hebt veel rep".
Kweet het, kdoe er moeilijk over en ben wss den enige... maar had het opgemerkt opt werk omdattek , wel... zoveel te doen had


Baats zei:En terecht!
Trouwens, er is meer dan 1 thread in het Sport-gedeelte hoor..

