Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Arylia zei:
trouwens ik snap niet baats hoe je aan +8 reps komt sinds je post met die foto van die skinny dude met z'n petje, sindsdien is er enkel nog gezeverd over dat foto gedoe, blijkbaar verdien je daar ook al reps mee... ofwel zijn er hier serieuze gatlikkers bij

edit: i know, reps are srs stuff

Serieus man, hou jij mijn reps echt zo nauwkeurig bij?

Ik heb het voor jou speciaal nog eens opgezocht, om eens te bewijzen dat je je beter niet bezig houdt met zulke belachelijke dingen.

Eentje voor de nochin, 3 voor Cartek lik op stuk te geven (alhoewel ik eerder denk dat het voor die octopus image was :unsure:) en eentje voor een oudere post (krijg nou wat, een rep voor een behulpzame post!).

Fuck man, met wat hou jij je eigenlijk bezig. :wtf:

cuda

Legacy Member
Gaan polsoefeningen helpen denk je? of gaat dat niet de belasting nog verhogen op de polsen en voor nog meer pijn zorgen (die welbekende polsklachten zijn meestal toch een vorm van repititive strain injurie?)

Ik zou eerder is goed kijken naar u trainingsschema (split schema per toeval?), hier aanpassingen aan maken, zorgen voor rust en dan weer gradueel alles opbouwen

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Baats zei:
Eentje voor de nochin, 3 voor Cartek lik op stuk te geven (alhoewel ik eerder denk dat het voor die octopus image was :unsure:) en eentje voor een oudere post (krijg nou wat, een rep voor een behulpzame post!).

Ik heb je er een gegeven voor die octopus image, vond hem hilarisch en had hem nog niet eerder gezien:D
Zo'n dingen moeten gerept worden...

Affinity

Legacy Member
Baats zei:
Serieus man, hou jij mijn reps echt zo nauwkeurig bij?

Ik heb het voor jou speciaal nog eens opgezocht, om eens te bewijzen dat je je beter niet bezig houdt met zulke belachelijke dingen.

Eentje voor de nochin, 3 voor Cartek lik op stuk te geven (alhoewel ik eerder denk dat het voor die octopus image was :unsure:) en eentje voor een oudere post (krijg nou wat, een rep voor een behulpzame post!).

Fuck man, met wat hou jij je eigenlijk bezig. :wtf:

Trust me als ge op uw werk letterlijk zit te wachten om naar huis te gaan dan let ge op zulke dingen... had toevallig gezien 68 reps ik dacht: ah nice... dan enkel zever over die jumptekdude en plots 74 of 76 whatever...
Die functie wordt zo verkracht, als ge voor zo'n dingen rep krijgt en ge geeft een compleet verkeerde statement gaan beginners u nog geloven want "wauw ge hebt veel rep".

Kweet het, kdoe er moeilijk over en ben wss den enige... maar had het opgemerkt opt werk omdattek , wel... zoveel te doen had

Atrox

Legacy Member
Arylia zei:
Trust me als ge op uw werk letterlijk zit te wachten om naar huis te gaan dan let ge op zulke dingen... had toevallig gezien 68 reps ik dacht: ah nice... dan enkel zever over die jumptekdude en plots 74 of 76 whatever...
Die functie wordt zo verkracht, als ge voor zo'n dingen rep krijgt en ge geeft een compleet verkeerde statement gaan beginners u nog geloven want "wauw ge hebt veel rep".

Kweet het, kdoe er moeilijk over en ben wss den enige... maar had het opgemerkt opt werk omdattek , wel... zoveel te doen had

Ik heb u een repken gegeven :$

Baats

Legacy Member
Arylia zei:
Trust me als ge op uw werk letterlijk zit te wachten om naar huis te gaan dan let ge op zulke dingen... had toevallig gezien 68 reps ik dacht: ah nice... dan enkel zever over die jumptekdude en plots 74 of 76 whatever...
Die functie wordt zo verkracht, als ge voor zo'n dingen rep krijgt en ge geeft een compleet verkeerde statement gaan beginners u nog geloven want "wauw ge hebt veel rep".

Kweet het, kdoe er moeilijk over en ben wss den enige... maar had het opgemerkt opt werk omdattek , wel... zoveel te doen had

En terecht! :unsure:

Trouwens, er is meer dan 1 thread in het Sport-gedeelte hoor..

Re@V0r

Legacy Member
ik draag polsbraces aan beide polsen om ze wa te verstevigen bij zware oefeningen... mijn polsen beter maken doet het niet, maar ze zitten wel wa steviger ingepakt dus heb k er minder last van tijdens het trainen
kdoe ook nog 2x per week wrist curls (denk toch dat het zo noemt), ter versteviging maar klet alleszins op dak ze ook ni te zwaar neem

vandaag schouders, traps en bovenbenen getraind... ni echt ideaal en ben doodop, maar als k alles wil getraind krijgen deze week kon k ni anders :)
morgen rug, triceps en kuiten aan de beurt en dan weekendje survival in de ardennen

Affinity

Legacy Member
Baats zei:
En terecht! :unsure:

Trouwens, er is meer dan 1 thread in het Sport-gedeelte hoor..

buffalo's verdienen geen reps :(

ja in uw geval meestal wel terecht maar bedoel maar ... ^^
a little sympathy here plz... ik zit de tijd weg te kijken dus moet toch ergens wat reacties uitlokken he :P

Affinity

Legacy Member
ha, daarvoor zou ik je nog een rep geven, maar blijkbaar was mijn laatste al naar u dus... pech! post nog eens een tektonicboy ;p

Affinity

Legacy Member
ik vraag mij nu af.. als ik nu 80gram havermout met melk 4min in microgolf steek of dat nu gewoon zo eet... maakt dat verschil uit???

ik heb da nu gewoon met melk in de blender gestoken en zo uitgezopen, gaat veel sneller..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan