Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
Ik heb ook nog geen pics gepost :p
Nuja kben ook nog niet overdreven lang bezig, alsk tijd heb gaak er eens voor kijken.

likes to kill

Legacy Member
Ik heb ook nog nooit pics gepost. En ik stel ook voor dat Cartek het afbolt

Affinity

Legacy Member
el slettos zei:
Want met een 'normale' job krijg ik toch maar 1 pauze om te eten :p want jullie eten blijkbaar wat om de 2 uren. (kweet dat dat het beste is, maar voor mij is dat onmogelijk)

ik eet aan m'n bureau.. collegas die soms binnenkomen zeggen wel eens van: zijt gij nu weer aant eten :p nochtans zo heel veel eet ik niet, gewoon regelmatig (om de 2uur ofzo).

trouwens ik snap niet baats hoe je aan +8 reps komt sinds je post met die foto van die skinny dude met z'n petje, sindsdien is er enkel nog gezeverd over dat foto gedoe, blijkbaar verdien je daar ook al reps mee... ofwel zijn er hier serieuze gatlikkers bij

edit: i know, reps are srs stuff

IIcon

Legacy Member
Gewoon eten wanneer je voelt dat je honger krijgt mss ? Als ik 2u niets meer gegeten heb, voel ik een soort leegte, zo'n branderig gevoel in de keel dat je soms kan hebben 's morgens bij het opstaan wanneer je nog niets binnen hebt. Ik eet altijd dus om de 2-3u : )

IIcon

Legacy Member
Muesli met noten is idd lékker, bij mij word het zoals gewoonte 5 gebakken spiegeleitjes, en een banaan

Atrox

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Heeft iemand die pdf van zyzz nog?

Is die offline gehaald?

Net mijn maaltijd van 10u vergeten :$

Ik heb trouwens ook nooit foto's gepost, geen behoefte naar :)

likes to kill

Legacy Member
Tegen mijn verwachtingen in toch een goede training gehad. Pr op power clean: 3x90kg, Bench press die voor de eerste keer in langen tijd 'goed' en sterk aanvoelde en gewicht op Kroc rows verhoogt

Weezyy

Legacy Member
Jakkes. Havermout + shake + melk heb ik echt niet kunnen binnenkrijgen, zat nog een kletske in maar da laatste was er echt teveel aan.
Dan nog een presentatie moeten doen voor school dus mn vlees heb ik ook niet kunnen binnenkrijgen, man man :(

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
Jakkes. Havermout + shake + melk heb ik echt niet kunnen binnenkrijgen, zat nog een kletske in maar da laatste was er echt teveel aan.
Dan nog een presentatie moeten doen voor school dus mn vlees heb ik ook niet kunnen binnenkrijgen, man man :(

Ook eens geprobeerd maar dat had een sterk chemisch smaakske :s

Liever shake en havermout apart dan :)

Dreetn

Legacy Member
Arylia zei:
ik verwacht infractions

Ik heb hier al meerdere keren iets gepost wat 'tegen de regels is' en geen haan dat er naar kraait. Dus wrm zou ik dan nog de moeite doen om zulke dingen in het geniep te doen. :unsure:

+ aangezien zijn boek gisteren gratis te bekijken was betwijfel ik of dit wel illegaal is.

Dakantochnie passeert hier niet, dit zal wss de reden zijn lol :D

Edit: zo lang niemand mij report zal er niks gebeuren :unsure:

Nfxx

Legacy Member
pitbull46 zei:
Gewoon eten wanneer je voelt dat je honger krijgt mss ? Als ik 2u niets meer gegeten heb, voel ik een soort leegte, zo'n branderig gevoel in de keel dat je soms kan hebben 's morgens bij het opstaan wanneer je nog niets binnen hebt. Ik eet altijd dus om de 2-3u : )

Haha, gij zijt echt een zwijn e man ^^

Geniale mens :p

MeRCeNaRy

Legacy Member
Weezyy zei:
Jakkes. Havermout + shake + melk heb ik echt niet kunnen binnenkrijgen, zat nog een kletske in maar da laatste was er echt teveel aan.
Dan nog een presentatie moeten doen voor school dus mn vlees heb ik ook niet kunnen binnenkrijgen, man man :(

Tip: gooi de havermout door ne koffiemolen uit... Deze morgen ook havermout zemelen zo in menne shake gedaan en da was inderdaad niet te zuipen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan