Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Waarschijnlijk krijg je allemaal een persoonlijke code ofzoiets en als je er misbruik van maakt (bijvoorbeeld andere mee binnen laten ofzo) dan kunnen ze je direct opsporen?

Een gym die 24/7 open is :love:

MeRCeNaRy

Legacy Member
Weezyy zei:
Waarschijnlijk krijg je allemaal een persoonlijke code ofzoiets en als je er misbruik van maakt (bijvoorbeeld andere mee binnen laten ofzo) dan kunnen ze je direct opsporen?

Een gym die 24/7 open is :love:

Is wel zalig ja, zou ik voor men werk nog wat kunnen gaan cardio'en...

Ben nu een week thuis van werk en ga elke morgen 40-60min cardio doen... en moet zeggen dat ge toch wel merkt dat uw lichaam zich hiernaar gedraagt :)

Lospeed

Legacy Member
Weezyy zei:
Waarschijnlijk krijg je allemaal een persoonlijke code ofzoiets en als je er misbruik van maakt (bijvoorbeeld andere mee binnen laten ofzo) dan kunnen ze je direct opsporen?
Een gym die 24/7 open is :love:
dietrich0 zei:
Hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Daar is niemand om te controleren, maar wel overal camera's ofzo? De lichten moet je zelf aan en uit doen?
Atrox zei:
Ben ik de enige die er dan aan zou denken om een camion te huren, daar 's morgens wat materiaal te pikken en vervolgens vertrekken? :unsure:

veel camera's voor als er iets zou gebeuren of niet kloppen achteraf ofzo en iedereen heeft een persoonlijke code (dus ze weten ook wie er allemaal is geweest op welk uur van de dag)

voor de lichten in de fitness heb je 1 schakelaar aan de deur als je binnen-/buitengaat

Affinity

Legacy Member
Da zouwek vooral doen :| tis door dienen eikel da ge niemeer binnemoogt

dietrich0

Legacy Member
Ik vind het best wel goed, direct een antwoord op alle belangrijke vragen:)

Weezyy

Legacy Member
In mijn opleiding zit ook en lessenpakket om je eigen gym te openen.

Gym 24/7 open door codes te gebruiken. Check.

Atrox

Legacy Member
Dadelijk zalm in een preisausje met tagliatelli eten. Die zalm in saus van de aldi is zalig :drool:

MetalG

Legacy Member
de Waaslandwolf zei:
Hij heeft dan ook zalig veel spuiten gezet. :p


Ruim 140 kilo benchen, maar uw kaken moeten het afleggen tegen een kom muesli?

Explosieve kracht =\= uithouding eh. :p

Atrox

Legacy Member
Lol, blijkt dat die tagliatelli ook nog eens 15gr eiwit per 100gr is. Mijn avondmaaltijd alleen is dus ongeveer 80gr eiwit in totaal :p

Weezyy

Legacy Member
Baats zei:
Zeg eens wat je hebt bijgeleerd?

Inderdaad, staat niks in dat ik nog niet wist. Behalve dat gedeelte over dat Keto-dieet.

En als ik niet dringend terug kan gaan lopen sta ik binnenkort in een bulk-gone-wrong-fase --'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan