Weezyy
Legacy Member
Gizmo_1987 zei:Das Weezyy![]()
En toch til ik meer dan de gemiddelde gast van mijn lengte & gewicht.
Ik ben gewoon supah.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gizmo_1987 zei:Das Weezyy![]()
Weezyy zei:En toch til ik meer dan de gemiddelde gast van mijn lengte & gewicht.
Ik ben gewoon supah.
Lospeed zei:chance dat er hier zo'n codesysteem is waarmee leden altijd binnen kunnen (tussen 5 of 6u 's ochtends en 22u 's avonds denk ik)
) aant plaatsen. Toen ik al binnen was kwam de eigenaar zeggen dat ze niet open waren vandaag 
Weezyy zei:Zit imo meer momentum achter dan echt techniek.
Weezyy zei:Zit imo meer momentum achter dan echt techniek.
Nee, jij?Baats zei:Heb je ze al een keer geprobeerd?
Volgende keer is proberen.Omni zei:de techniek is juist u momentum weten te benutten.
Is echt ni zo gemakkelijk als 'gewoon momentum', explosiviteit is geen probleem maar krijg het toch niet onder de knie...

Weezyy zei:Nee, jij?
Volgende keer is proberen.![]()

Cartek zei:ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?
Weezyy zei:Smith machine hier.
Kzou denken dat je terwijl je terug naar achter 'swingt' je je explosief moet optrekken en eens je daar voorbij bent het moeilijkste voorbij is.
pulls ups staan bij mij op 15-15-15 dus dat moet wel lukken denk ik.

pull ups gaan ook met gemak bij mij, doe er 20-25 als opwarming in 1 set voor ik ze weighted doe. Maar dieje muscle up wilt maar niet lukken, als ge de juiste techniek niet hebt moogde nog zoveel pull ups kunnen als ge wilt maar gaat dat toch ni lukken...Weezyy zei:pulls ups staan bij mij op 15-15-15 dus dat moet wel lukken denk ik.

Lospeed zei:chance dat er hier zo'n codesysteem is waarmee leden altijd binnen kunnen (tussen 5 of 6u 's ochtends en 22u 's avonds denk ik)
Baats zei::')
En wie zijt gij? 'k Heb u hier nog nooit zien posten, maar blijkbaar vindt ge het wel nodig om mensen hier uit het niets 'aan te vallen'. Sjans dat ik mij niet gedwongen voel door u, 'k zal hier wel eens een fototje placeren wanneer ik van mijn eigen vind dat ik genoeg progressie heb gemaakt om een post waardig te zijn. En dan nog, ik heb 1 foto van in't begin en nog eentje daartussen, foto's trekken van mijn eigen staat niet zo hoog op mijn lijstje.
En spijtig genoeg, voor jou dan, beslis ik nog steeds zelf wanneer/of ik hier een foto plaats.