Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nfxx

Legacy Member
Weezyy zei:
En toch til ik meer dan de gemiddelde gast van mijn lengte & gewicht.
Ik ben gewoon supah.

Hoe zit het met jouw groeien?
Ondertussen toch al bijna 1m80 fzo denk ik? :')

Omni

Legacy Member
Kuttraining gehad, vorige week 5x5 kunnen doen met 39kg dumbells. Deze week kreeg ik ze met veel moeite naar boven. Toch nog 4x5 gekunnen en toen maar gedaald in gewicht voor ik het op mijn gezicht kreeg.

Iemand van jullie die een muscle up kan? Ik geraak echt niet met mijn chest voorbij de bar, techniek zit echt nog niet goed.

Dreetn

Legacy Member
Lospeed zei:
chance dat er hier zo'n codesysteem is waarmee leden altijd binnen kunnen (tussen 5 of 6u 's ochtends en 22u 's avonds denk ik)

De deur was open hoor, ze waren nieuwe toestellen (cardio ofc... :() aant plaatsen. Toen ik al binnen was kwam de eigenaar zeggen dat ze niet open waren vandaag :oink:

Omni

Legacy Member
Weezyy zei:
Zit imo meer momentum achter dan echt techniek.

de techniek is juist u momentum weten te benutten.
Is echt ni zo gemakkelijk als 'gewoon momentum', explosiviteit is geen probleem maar krijg het toch niet onder de knie...

Weezyy

Legacy Member
Baats zei:
Heb je ze al een keer geprobeerd?
Nee, jij?
Omni zei:
de techniek is juist u momentum weten te benutten.
Is echt ni zo gemakkelijk als 'gewoon momentum', explosiviteit is geen probleem maar krijg het toch niet onder de knie...
Volgende keer is proberen. :)

Baats

Legacy Member
Weezyy zei:
Nee, jij?

Volgende keer is proberen. :)

Lang geleden ja, ik weet alleen nog dat het niet zo simpel is als het lijkt ;)

Pull up rack in onze gym (zo'n losstaand ding) zou het niet aankunnen denk ik, dus ik ga het niet forceren. Misschien eens in het power rack.

Weezyy

Legacy Member
Smith machine hier.
Kzou denken dat je terwijl je terug naar achter 'swingt' je je explosief moet optrekken en eens je daar voorbij bent het moeilijkste voorbij is.
pulls ups staan bij mij op 15-15-15 dus dat moet wel lukken denk ik.

BlaDe

Legacy Member
Cartek zei:
ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?

helaas maakt dat de dingen die baats post niet minder waar, ongeacht of hij 200kg spier of 45kg beenderen is.

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
Smith machine hier.
Kzou denken dat je terwijl je terug naar achter 'swingt' je je explosief moet optrekken en eens je daar voorbij bent het moeilijkste voorbij is.
pulls ups staan bij mij op 15-15-15 dus dat moet wel lukken denk ik.

En ik deed er maar 5 per set, nu schaam ik mij :(

Omni

Legacy Member
Weezyy zei:
pulls ups staan bij mij op 15-15-15 dus dat moet wel lukken denk ik.
pull ups gaan ook met gemak bij mij, doe er 20-25 als opwarming in 1 set voor ik ze weighted doe. Maar dieje muscle up wilt maar niet lukken, als ge de juiste techniek niet hebt moogde nog zoveel pull ups kunnen als ge wilt maar gaat dat toch ni lukken...

Enigste bij ons op de gym die het kan is ne maat van mij, maar dieje heeft jarenlang turnen op zo ringen gedaan... :D

dietrich0

Legacy Member
Lospeed zei:
chance dat er hier zo'n codesysteem is waarmee leden altijd binnen kunnen (tussen 5 of 6u 's ochtends en 22u 's avonds denk ik)

Dat is echt wel awesome! Healthcity ofzo of kleine zelfstandige?

MetalG

Legacy Member
Pullups zijn easy als je 65 kg weegt. true story

/edit/ Atrox, good recipé is good! Mmm shake

Affinity

Legacy Member
Baats zei:
:')

En wie zijt gij? 'k Heb u hier nog nooit zien posten, maar blijkbaar vindt ge het wel nodig om mensen hier uit het niets 'aan te vallen'. Sjans dat ik mij niet gedwongen voel door u, 'k zal hier wel eens een fototje placeren wanneer ik van mijn eigen vind dat ik genoeg progressie heb gemaakt om een post waardig te zijn. En dan nog, ik heb 1 foto van in't begin en nog eentje daartussen, foto's trekken van mijn eigen staat niet zo hoog op mijn lijstje.

En spijtig genoeg, voor jou dan, beslis ik nog steeds zelf wanneer/of ik hier een foto plaats.

Komaan, zelf zijde daar ook gene heiligen in ze ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan