Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Xcessive- zei:
Serieuze reactie?

V5Ezm.gif



Niet dus.

Re@V0r

Legacy Member
dietrich0 zei:
Een maandje rust pakken, dan zij gé solidair:p

rusten is voor pussies :unsure:

irritant gevoel in men rechterpols is nog altijd ni weg jammer genoeg
borsttraining liep weer voor geen meter... weer teveel willen pakken bij bench press waardoor de rest van men training geen hol meer voorstelde
kga sebiet nog beginnen kijken voor een starting strength-schema voor borst alleen als et zo zit :p


*edit*
ik doe vant weekend cardio... weekendje survival met het werk
jammer genoeg wordt er tussen de activiteiten door nogal veel gezopen, dus veel zal het ni uithalen :p

el slettos

Legacy Member
Weezyy zei:
Echt genen enkele brede gezien eigenlijk..

In de jump/tek zaal zat er een groepke zonnebank marcellekes gasten.

Maar ze waren wel ferm breed hoor, 1 van hen had echt zot afgetrainde fysiek.
Khad nog nooit zo'n beerken gezien seriously :p

Cartek

Legacy Member
Baats zei:
Kheb hem just gepost en meneer is weer niet tevreden :ironic:

ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?

Gizmo_1987

Legacy Member
Cartek zei:
ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?
Das Weezyy :unsure:

Lospeed

Legacy Member
Dreetn zei:
Fitness gesloten, dikke BS ja. Kstond daar dan mooi...

chance dat er hier zo'n codesysteem is waarmee leden altijd binnen kunnen (tussen 5 of 6u 's ochtends en 22u 's avonds denk ik)

Baats

Legacy Member
Cartek zei:
ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?

:')

En wie zijt gij? 'k Heb u hier nog nooit zien posten, maar blijkbaar vindt ge het wel nodig om mensen hier uit het niets 'aan te vallen'. Sjans dat ik mij niet gedwongen voel door u, 'k zal hier wel eens een fototje placeren wanneer ik van mijn eigen vind dat ik genoeg progressie heb gemaakt om een post waardig te zijn. En dan nog, ik heb 1 foto van in't begin en nog eentje daartussen, foto's trekken van mijn eigen staat niet zo hoog op mijn lijstje.

En spijtig genoeg, voor jou dan, beslis ik nog steeds zelf wanneer/of ik hier een foto plaats.

octopus-meme-generator-jakes-on-you-i-m-an-octopus-18e227.jpg

Atrox

Legacy Member
Training viel mee, maar met sommige oefeningen kom ik niet meer vooruit en blijf ik hangen bij een bepaald gewicht (bv pulley @ 55kg). En de chin-ups gingen ook maar half. Qua explosiviteit was het goed, maar qua uithouding ... Mss toch maar beter mijn chin-ups beperken tot enkel maandag ipv vrijdag en maandag :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan