Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Beetje massa kwijtgeraakt op Bassleader![]()
dietrich0 zei:Een maandje rust pakken, dan zij gé solidair![]()



Tencious T zei:toch eens benieuwd naar ne foto van baats
Zyklon zei:Ik ben wel naar Bassleader geweest, van 22u tot 6u. Goede cardio!![]()
Weezyy zei:Echt genen enkele brede gezien eigenlijk..

Baats zei:Kheb hem just gepost en meneer is weer niet tevreden :ironic:
Das WeezyyCartek zei:ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?


Dreetn zei:Fitness gesloten, dikke BS ja. Kstond daar dan mooi...
Cartek zei:ja doe eens?
of ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die in theorie alles goed kan, constant op powertraining fora zit, denkt dat ie iets meer weet maar irl eigenlijk geen kloten traint en vooruit gaat?

MetalG zei:Bassleader??
not sure if serious![]()