Atrox
Legacy Member
MetalG zei:QFT!
En mijn vriendin die doet dierengeneeskunde unief, en zij heeft enkel tijd om vrijdag na school , en op zondag straks om half 3, dan gaan we samen trainen![]()
Maar als ge iets ofwa deftig wilt verdienen dan moete sowieso meer dan dan gewoon gaan werken : )! ik verdien heel goed omwille van een super pree, maar daarbuiten doe ik ook nog website design en andere pc/server gerelateerde problemen oplossen.
En dan schiet er weinig over om nog te trainen, weinig zin om zo nauwkeurig op u eten te letten![]()
Bwa ja, ik werk gewoon 38u/week, meer moeten ze niet van mij verwachten (overuren worden niet uitbetaald). Ik verdien genoeg, maar ik woon dan ook alleen op een kleine studio, weinig kosten dus.
Het grote nadeel van alleen wonen is dat ge ook alles echt alleen moet doen: koken, was en plas, ... Ne gewone trainingsdag ziet er als volgt uit: werken, thuiskomen, eten, trainen, thuis komen, wat kwark binnen kappen, slapen. En dat is dan mijn dag

Op niet trainingsdagen moet ik dan inkopen doen, strijken, ... en dat neemt toch redelijk wat tijd in. En vroeger toen ik nog studeerde dacht ik: "ik ga dan nog een bijberoep doen om extra te verdienen". Nu denk ik daar anderes over


feit is gwn dat school voorgaat, maar imo is fitness nog steeds beter te combineren met het studentenleven dan als je gaat werken.
