Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Paardenvlees?

Nee serieus, denk niet dat er nog veel meer in valt te kappen qua eiwitrijke dingen die lekker zouden smaken? Ik zou daar gewoon wat fruit in kappen :)

dietrich0

Legacy Member
Zowat het beste voedsel voor een bodybuilder, maar je moet het binnenkrijgen natuurlijk:p

Dreetn

Legacy Member
Tkan nie allemaal binnengaan als petit gervais, maar da was toch echt wel niet te zuipen imo. :D

dietrich0

Legacy Member
Nu gaat het er echt wel over.. Ik heb quasi heel de dag geleerd en wil derjuist naar beneden gaan voor mijn 5e maaltijd maar de papa komt voor mij staan en zegt: "uw maag ga nog ontploffen!".. Ik antwoord dat ik inderdaad enorm dik sta e.. "Als gé naar de koelkast ga, sleur ik u terug naar boven".. Ik dacht nog te antwoorden dat hem het maar is moest proberen, maar heb maar wijselijk gezwegen.." En ben in mijn bed gekropen.
Damn die fitness haalt ons gezin uiteen, ik snap echt ni waarom die zo'n helse afkeer daar tegen hebben! Blij dat ik morgen naar mijn kot kan! Ik snap ineens ook al de kinderen die van huis weglopen:)

Affinity

Legacy Member
dietrich0 zei:
Nu gaat het er echt wel over.. Ik heb quasi heel de dag geleerd en wil derjuist naar beneden gaan voor mijn 5e maaltijd maar de papa komt voor mij staan en zegt: "uw maag ga nog ontploffen!".. Ik antwoord dat ik inderdaad enorm dik sta e.. "Als gé naar de koelkast ga, sleur ik u terug naar boven".. Ik dacht nog te antwoorden dat hem het maar is moest proberen, maar heb maar wijselijk gezwegen.." En ben in mijn bed gekropen.
Damn die fitness haalt ons gezin uiteen, ik snap echt ni waarom die zo'n helse afkeer daar tegen hebben! Blij dat ik morgen naar mijn kot kan! Ik snap ineens ook al de kinderen die van huis weglopen:)

die fitness nie, maar uw pa... ge had da moeten zeggen dat hem is moest proberen... en als em aan u kwam zou ik die gewoon bij zijn fucking keel pakken komaan... laat u nie doen zeg... zoals ge zelf zegt ge hebt hele dag geleerd!
als ge zelf weet da ge goe bezig zijt dan ist goed he... denk da ge zelf wel beseft hoe belangrijk de studies al dan nie voor u zijn dus zolang ge zelf weet wa kan en wa nie.....
u nie laten doen!!!!

MichielD4

Legacy Member
dietrich0 zei:
Nu gaat het er echt wel over.. Ik heb quasi heel de dag geleerd en wil derjuist naar beneden gaan voor mijn 5e maaltijd maar de papa komt voor mij staan en zegt: "uw maag ga nog ontploffen!".. Ik antwoord dat ik inderdaad enorm dik sta e.. "Als gé naar de koelkast ga, sleur ik u terug naar boven".. Ik dacht nog te antwoorden dat hem het maar is moest proberen, maar heb maar wijselijk gezwegen.." En ben in mijn bed gekropen.
Damn die fitness haalt ons gezin uiteen, ik snap echt ni waarom die zo'n helse afkeer daar tegen hebben! Blij dat ik morgen naar mijn kot kan! Ik snap ineens ook al de kinderen die van huis weglopen:)

Ik ga eens een serieus gesprek moeten hebben met je ouders, stuur een pm om af te spreken.

NotoriousP

Legacy Member
dietrich0 zei:
Nu gaat het er echt wel over.. Ik heb quasi heel de dag geleerd en wil derjuist naar beneden gaan voor mijn 5e maaltijd maar de papa komt voor mij staan en zegt: "uw maag ga nog ontploffen!".. Ik antwoord dat ik inderdaad enorm dik sta e.. "Als gé naar de koelkast ga, sleur ik u terug naar boven".. Ik dacht nog te antwoorden dat hem het maar is moest proberen, maar heb maar wijselijk gezwegen.." En ben in mijn bed gekropen.
Damn die fitness haalt ons gezin uiteen, ik snap echt ni waarom die zo'n helse afkeer daar tegen hebben! Blij dat ik morgen naar mijn kot kan! Ik snap ineens ook al de kinderen die van huis weglopen:)

Had gij al ni een pak buizen? Dan kan ik niet anders dan uw vader groot gelijk geven, studies gaan voor en je bent duidelijk niet volwassen/verantwoordelijk genoeg om de 2 te combineren.

MetalG

Legacy Member
Ik heb net zo is een ochtendshake geprobeerd.

Whey + magere melk + brinta + braambessen

(1 schep whey) brinta gewoon bijgekapt, en melk ook maar het was iets te dik.

hoeveel brinta moet daarbij om gene pap te krijgen?

Re@V0r

Legacy Member
dietrich got owned by big daddy :unsure:

n/o maar als ge al niemer mag eten als ge goesting hebt in iets... :wtf:

Atrox

Legacy Member
"Die fitness haalt ons gezin uiteen" :')

De enigste die uw gezien "uiteen haalt" is het onnozele gedrag van uw ouders. Punt.
Da ze willen dat ge genoeg studeert en uw diploma haalt, daar hebben ze volkomen gelijk in, maar dat wil niet zeggen dat ze u moeten volgen en commanderen gelijk een tiran. Studeer uw kloten eraf zodat ge doorkomt maar doe nog altijd wa ge wilt, dan kunt ge ze achteraf in hun gezicht zeggen da het wél lukt. En voor de rest: man up.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Arylia zei:
die fitness nie, maar uw pa... ge had da moeten zeggen dat hem is moest proberen... en als em aan u kwam zou ik die gewoon bij zijn fucking keel pakken komaan... laat u nie doen zeg... zoals ge zelf zegt ge hebt hele dag geleerd!
als ge zelf weet da ge goe bezig zijt dan ist goed he... denk da ge zelf wel beseft hoe belangrijk de studies al dan nie voor u zijn dus zolang ge zelf weet wa kan en wa nie.....
u nie laten doen!!!!

Zeer wijze raad!!!:ironic:

NotoriousP zei:
Had gij al ni een pak buizen? Dan kan ik niet anders dan uw vader groot gelijk geven, studies gaan voor en je bent duidelijk niet volwassen/verantwoordelijk genoeg om de 2 te combineren.

Idd. Dacht dat niemand dat hier ging zeggen...

MetalG zei:
Ik heb net zo is een ochtendshake geprobeerd.

Whey + magere melk + brinta + braambessen

(1 schep whey) brinta gewoon bijgekapt, en melk ook maar het was iets te dik.

hoeveel brinta moet daarbij om gene pap te krijgen?

500mL melk en een 30g brinta zal wel luken

Atrox

Legacy Member
Xcessive- zei:
Synthol gone wrong zeker...

Anabolen, synthol, tis allemaal rommel ...

Net nog 2 bakskes aardbeien gaan kopen voor mijnen shake. Volgende week koop ik mij daar eens zo'n Turks brood en maak ik mij ne gezonde kip kebab :cool:

Kenzani

Legacy Member
Snap de hele heisa ook niet goed Dietrich.. Laat je pa anders de reacties eens lezen hier?
Ik ga zelfs tijdens de examens blijven naar de fitness gaan... Het doet me gewoon goed om eens 1u30 weg te zijn van de boeken (akkoord, ik woon op 10min rijden vd gym) en nadien een goede Dextrose shake en terug beginnen blokken! Is zelfs een meerwaarde aan mijn studie van die dag :)

De riem kan niet altijd gespannen staan ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan