@Darkseid & Mudi: Er staan 3 losse banken, dumbels tot 36 kg, een bench, een squatrek, 3 olympische baren, nog een cuvred barbell, korte barbell,... En dan nog stuk of 5 cables en andere machinerie zoals leggpress etc.
Na enige aandringen is de powertraining daar veel meer uitgebouwd dan in het begin van het jaar want toen was het een ramp. Een beetje negatieve reclame op univ en facebook heeft daar wel snel verandering in gebracht en hoewel ik nog enkele zaken zoals een smithcage en een decline bank zou willen zien mag ik eigenlijk niet klagen, vooral niet omdat het echt wel goedkoop is (+-200/jaar)...
Het volk valt mee, er zijn veel beginnende powertrainers tot middelmatigen, slechts een man of 5 is echt bezig met heavy powertraining. Maakt het natuurlijk gemakkelijk als je wil deadliften ofzo omdat je dan nooit moet wachten ^^. Ik raad je wel niet aan om op dinsdag en donderdag te gaan trainen tegen 6-9 want dan is het veel te druk. De andere dagen en uren is het zeker wel te doen.
En hoewel dat voor iedereen hier niet zal uitmaken, de trainingscoach doet echt gene zak qua uitleg geven enzo dus als je een oefening niet kent moet je geen goede uitleg verwachten. Ik kan het weten want het is mijn trainingspartner
