Tencious T
Legacy Member
dietrich0 zei:Hmm wnr ik pas biceps getraind heb, is mijn arm in rust gebogen in een hoek van 130 graden, normaal?
je hebt waarschijnlijk last van een agenesie. meer bepaald een focomelie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Hmm wnr ik pas biceps getraind heb, is mijn arm in rust gebogen in een hoek van 130 graden, normaal?

Darkseid zei:Euhm ja 'k denk dat op de meeste legpresses met katrolsysteem iedereen die wat krachttraining doet wel de volle blok pakt?![]()
Ik heb bijvoorbeeld al aan toestellen gemerkt dat de opname van gewicht door de katrol echt wel van het merk afhangt. Baats zei:MetalG, in Merelbeke dus?![]()
Tencious T zei:je hebt waarschijnlijk last van een agenesie. meer bepaald een focomelie![]()
cuda zei:![]()
2 druppels water onze dietrich
Lospeed zei:is dit niet (gevolg van) softenon?
Tencious T zei:Kan een gevolg zijn van thalidomide (merknaam softenon), maar bij dietrich niet.
dietrich0 zei:Een maandje rust pakken, dan zij gé solidair![]()
