Re@V0r
Legacy Member
vandaag mezelf nog eens laten opmeten in de gym, half jaar na de vorige keer
alles toch gestaagd omhoog aant gaan qua afmetingen... jammer genoeg ook men heupomvang
bovenbenen schelen wel nog steeds anderhalve cm, ni dat je da ziet ofzo voor zover ik weet
iemand enig idee of je da op 1 of andere manier kan corrigeren eigenlijk?
alles toch gestaagd omhoog aant gaan qua afmetingen... jammer genoeg ook men heupomvang
bovenbenen schelen wel nog steeds anderhalve cm, ni dat je da ziet ofzo voor zover ik weet
iemand enig idee of je da op 1 of andere manier kan corrigeren eigenlijk?
) 800m van mijn deur 


