Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlaDe

Legacy Member
ik zou zowat alles wat van t nation komt met een serieuze korrel zout nemen..

edit: wat niet wilt zeggen dat dit niet waar is, heb het niet gelezen :x

likes to kill

Legacy Member
Op t-nation staat inderdaad veel serieuze zever maar soms staan er ook pareltjes tussen. Blood and Chalk van Wendler bijvoorbeeld en de artikels van Rip zoals dat er 1 is

el slettos

Legacy Member
uit dat artikel:

"Until you get big and strong, the fine points of your subcutaneous detail will be far less important to your appearance than your overall proportionate size and the impression you make as a bigger guy. Be honest, how much time do you intend to spend naked in public anyway?"

so true :love:

Atrox

Legacy Member
Tencious T zei:
Uw eten maakt echt veel uit ze. Waarom denkte dat de meeste wel bijkomen maar dat het meestal vet is ipv spieren omdat ze niet de juiste dingen eten.
Dat je eens een cheat dag in last heb ik geen problemen mee maar om het belang van goed te eten te minimaliseren heb ik meer problemen mee.

En waar minimaliseer ik dan het belang van eten? Ik reageer op uw quote waarin staat dat ge blijkbaar niet het minste slecht voedsel moogt binnenkrijgen. Ik vind dat zever.

Nfxx

Legacy Member
dietrich0 zei:
Thx, ik begin je meer en meer te appreciëren:)

Haha :p
:offtopic:

Ja baats is idd veranderd qua postgedrag :) Ik gok datem een vriendinneke heeft opgedaan in gent, da doe veel me ne mens ^^ ma bon boeien voor de rest, continue!

:offtopic:

dietrich0

Legacy Member
Tis gedaan voor mij.. Mijn nonkel heeft gezegd tegen ouders dat ik elke dag naar de fitness ben geweest en die zijn nog nooit zo kwaad geweest, vooral omdat ik elke dag loog.. shit zeg! Ik durf zelfs ni naar huis te gaan.

Affinity

Legacy Member
Gast komaan ge zijt hoe oud? 19 of 20? Das mentale mishandeling he wat uw ouders doen.
Dat uw pa nen eikel was bleek al uit uw post ivm dat meisje dat bij jullie de paarden kwam verzorgen.

En zo te lezen is uwe nonkel ook ne eikel dus ik vermoed de broer van uw pa?

Fitness is een belangrijk deel van uw leven geworden en ge steekt er veel tijd in en hecht er heel veel belang aan, das duidelijk... Maak hen da eens duidelijk dat da nu eenmaal zo is, dat anders al het werk voor niets is geweest als ge nu paar maand nie gaat...

En als ze het nie snappen zouwek het gewoon aftrappen naar uw kot terug.

dietrich0

Legacy Member
In juni word ik 20, broer van mijn pa idd.
@nfxx:Ik moet nog 4 vakken van het eerste opnieuw doen, en als ik buis op één van die 4 vakken is universiteit een afgesloten hoofdstuk voor mij.

Kenzani

Legacy Member
Zwaar erover, op u 19 jaar zou ge toch zelf al mogen kiezen wat ge doet van sport of hobby hé... Zolang u studies er niet onder lijden ofc

dietrich0

Legacy Member
Ja nee dan gaan ze zeggen dat ik maar fitnessbegeleider moet worden, wat ik ni wil..

Affinity

Legacy Member
nja tsuckt wel natuurlijk :/ heeft uwe nonkel u betrapt ofzo? en hoe wist die plots da je elke dag al geweest bent .........?

dietrich0

Legacy Member
Wrs heeft mijn nonkel dat geëist aan die begeleiders dat ze de waarheid moesten zeggen over mij, dat zie ik hem nog wel doen..

John1307

Legacy Member
dietrich0 zei:
In juni word ik 20, broer van mijn pa idd.
@nfxx:Ik moet nog 4 vakken van het eerste opnieuw doen, en als ik buis op één van die 4 vakken is universiteit een afgesloten hoofdstuk voor mij.

Ge hebt toch nog 2e (of 4e in uw geval) zit als ge nu niet slaagt voor die vakken? En uw studies gaan toch echt niet lijden onder een uurke fitness per dag? Ge kunt toch moeilijk iedere dag van 8 tot 24u zitten blokken... .

dietrich0

Legacy Member
Ik ben 2uur en kwartier per dag onderweg van kot tot fitness en terug.. Mja maar ze horen verhalen van mijn vriendinnen die dus wel van 8uur tot 22uur nonstop leren elke dag. Het is zelfs nog straffer.. Ik mag niet meer beginnen aan 4e zit wnr ik nu nog een buis heb lol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan