Baats
Legacy Member
dietrich0 zei:Thx, ik begin je meer en meer te appreciëren
Wat wanneer je schouders 5cm voor de bar hangen? Dat zag ik er derjuist één doen. Dus mijn deadlift-positie is een goede squat-positie?
Cuda die kwam hard aanmijn deadlift-positie is misschien slecht, maar ik vind mijn rug toch plotseling meer deftige massa hebben sinds ik begonnen met deadlift ( kan misschien ook een samenloop van andere factoren zijn natuurlijk).
Als je je schouders voorbij de bar hangt ben je imo gewoon innefficiënt bezig. Dan moet je eerst de bar ahw. van je lichaam wegduwen en dan trekken (I hope this makes sense). Misschien wel beter om het zo te leren (je schouders dus voorbij de bar te plaatsen). Zodoende zal je de juiste positie wel leren.
Gewoon zo dus:
exrx.net/AnimatedEx/ErectorSpinae/BBDeadlift.gif

mijn deadlift-positie is misschien slecht, maar ik vind mijn rug toch plotseling meer deftige massa hebben sinds ik begonnen met deadlift ( kan misschien ook een samenloop van andere factoren zijn natuurlijk).

) maar heb er spijt van omdat het mij uiteindelijk niet heeft gesmaakt. Grappig hoe uw lichaam zich aanpast aan uw nieuwe gewoontes (en andersom)

