Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
die kerel is een komma vergeten na zijn "nee", dus dat was eigenlijk het antwoord op dat jij zei: "dus je kan niet zien hoeveel er in zit?"

ik train altijd 4 sets dus liever 12 10 8 6.. eigenlijk nog nooit gedaan maar dat is het volgende op het programma na m'n 2 weken 15 reps... en daarna eens 12 reps waarvan 6 (bijvoorbeeld bij bench) waar je de bar net boven je borst 2 seconden laat hangen, en dan 6 reps vlotte beweging... lijkt mij ook wel heel brandend :)

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:

lol, ja? :p

Ik heb vandaag schouders gedaan en ben nog stijf aan borst van maandag.

Over dat schema, het huidige dat hij heeft gekregen trekt op niet veel inderdaad, maar omdat hij een complete beginner is zou ik hem precies niet al meteen squats & deadlifts laten doen? Niet alleen lijkt het me te blessure gevoelig, hij gaat er ook geen genot aan hebben.

Nuja, hij kan rustig beginnen natuurlijk, maar ik denk dat jij maar al te goed weet hoe moeilijk het is om correcte form te gebruiken bij squats & deadlifts.

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
die kerel is een komma vergeten na zijn "nee", dus dat was eigenlijk het antwoord op dat jij zei: "dus je kan niet zien hoeveel er in zit?"

ik train altijd 4 sets dus liever 12 10 8 6.. eigenlijk nog nooit gedaan maar dat is het volgende op het programma na m'n 2 weken 15 reps... en daarna eens 12 reps waarvan 6 (bijvoorbeeld bij bench) waar je de bar net boven je borst 2 seconden laat hangen, en dan 6 reps vlotte beweging... lijkt mij ook wel heel brandend :)

sorry voor dubbelpost :(

Maat van mij heeft overtijd benchpress contest gedaan (weegt er 72 duwt er 120) maar heeft toch ferm op zijnen tikker gekregen. :) Blijkbaar moet je de bar bij contests 3 seconden boven je borst houden alvorens je hem terug naar boven mag duwen.

Baats

Legacy Member
@Dietrich, je deadlift beginpositie lijkt inderdaad meer op een squat. Een iets waar je zeker moet op letten is dat je schouders recht BOVEN de bar staan bij het begin. Zo komt je borst automatisch ook meer vooruit. Jouw schouders zweven een 5-tal cm achter de bar.

YouTube - HOW TO DEADLIFT!

Zeer goeie video imo.

Vandaag trouwens een kerel gezien met gigaaaantische kuiten. Zag er niet uit alsof hij trainde (coureurke zeker?) but I was mirin' hard.

Affinity

Legacy Member
Baats zei:
Vandaag trouwens een kerel gezien met gigaaaantische kuiten. Zag er niet uit alsof hij trainde (coureurke zeker?) but I was mirin' hard.

Jep ! wss coureurke, onlangs ook zo ene gezien bij ons... keek zo naar z'n bovenlijf was zo van: meh... dan zijn kuiten was: wtf?

mla

Legacy Member
Vandaag ook eens naar een gym geweest.
Ik wil wel een klein beetje breeder worden maar damn, hoe belachelijk saai is fitnessen.
En om nog maar te zwijgen over de patsers die er rondlopen, no thanks.

Weezyy

Legacy Member
jup. En goh, centimeter of 5 kleiner dan mij denk.
Let voor geen fluit op zijn eten, die eet gewoon veel en drinkt 3 shakes per dag en wa creatine. Traint wel al 2.5 jaar nu. Maar wel biestjéuh!<3

én een ec-motherfucking-to dus geen grammeke vet --'

Weezyy

Legacy Member
mla zei:
Vandaag ook eens naar een gym geweest.
Ik wil wel een klein beetje breeder worden maar damn, hoe belachelijk saai is fitnessen.
En om nog maar te zwijgen over de patsers die er rondlopen, no thanks.

BE GONE YOU DEMON!

MeRCeNaRy

Legacy Member
mla zei:
Vandaag ook eens naar een gym geweest.
Ik wil wel een klein beetje breeder worden maar damn, hoe belachelijk saai is fitnessen.
En om nog maar te zwijgen over de patsers die er rondlopen, no thanks.

Tips:

Ga met 2
Kijk niet naar de rest :)

Affinity

Legacy Member
wa denkte dat die ooit nog ne gym ga binnestappen?
em vindt het saai dus ga em nooit de motivatie hebben om langer dan 3 maand te trainen...

Weezyy

Legacy Member
haha, doet me denken aan al die gasten die je de eerste 6 maanden ziet en dan opeens foetshj!
Eigenlijk ben ik al bijna tevreden, allleen overal nog wat groter en mijn vet naar 8% krijgen. Nog een jaartje en ik ben er hopelijk. :)

AliChemicali

Legacy Member
el slettos zei:
Hmm ziet er een goeie deal uit!

Ik heb momenteel nog altijd ne whey van sci-mx en schakel dan over op de 'lean grow mrf' met wat meer koolhydraten erin. Later mss 'mass system' uitproberen :)

`Geen koolhydraten hier nodig :p ik pak nu nog maar de whey isolaat alleen en ik zie het effect op men spieren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan