Affinity
Legacy Member
die kerel is een komma vergeten na zijn "nee", dus dat was eigenlijk het antwoord op dat jij zei: "dus je kan niet zien hoeveel er in zit?"
ik train altijd 4 sets dus liever 12 10 8 6.. eigenlijk nog nooit gedaan maar dat is het volgende op het programma na m'n 2 weken 15 reps... en daarna eens 12 reps waarvan 6 (bijvoorbeeld bij bench) waar je de bar net boven je borst 2 seconden laat hangen, en dan 6 reps vlotte beweging... lijkt mij ook wel heel brandend
ik train altijd 4 sets dus liever 12 10 8 6.. eigenlijk nog nooit gedaan maar dat is het volgende op het programma na m'n 2 weken 15 reps... en daarna eens 12 reps waarvan 6 (bijvoorbeeld bij bench) waar je de bar net boven je borst 2 seconden laat hangen, en dan 6 reps vlotte beweging... lijkt mij ook wel heel brandend



