Arylia zei:
welja maar da ga nie rechtstreeks door de whey zijn he..
@ weezy ik ben eigenlijk net hetzelfde... mensen ook van "drink je shakes?", moet mij altijd dan zo rustig houden om nie te zeggen van: denkte da het da is da mij gespierd maakt ofzo........ fack
Beachboys komen mij dit ook constant vragen en ik raad hen het altijd af om shakes te nemen...
Ik zeg hen altijd dat de voeding 100% correct moet zitten en als het dan echt niet meer lukt of je geen verandering meer ziet, dan kan je shakes overwegen. Meestal zie ik ze toch buiten lopen met een of andere pot wheymassdelightXXLmutantmonstergainbeefcakehardcorebodypumpshake van +50€ :')
Na een paar weken vraag ik hen dan nog eens of ze hun voeding al hebben aangepast. Hun antwoord is dan meestal: s'morgens een shakeske en een koekje, s'middags shakeske en lunch, s'avonds warm eten en dan shakeske... :ironic:
Rust haal ik ook veel aan om te groeien, want de kidzz slapen onregelmatig en gaan veel uit dusja.
Ik merk bij mezelf dat rust véél doet.. Meestal ben ik uitgeslapen tegen de vrijdag, raar maar waar. Gewoon omdat ik regelmaat heb met mijn werk en constant 6 maaltijden (frigobox vol) kan eten, keihard kan trainen, en voldoende kan slapen.
Ik plooi ook in het weekend en ga ook uit en let minder op mijn voeding dan, een mens moet nog leven ook
Maar momenteel zit ik toch 4x in de week in de fitness, 1x in de week zwemmen en de zaterdag training voor de highland games

Zondag dik chillen
Je mag trainen zoveel je wil als de voeding en rust niet goed zit ga je geen monster worden (op natuurlijke wijze)
Tot zover mijn bijdrage
