Affinity
Legacy Member
ik ben akkoord met weez...
eens je wat vordert ben je veel beter met een split
trouwens whey delicious cappuchino: tastes good, smells of ass
conclusie: zeker te zuipen, maar volgende keer toch maar iets anders.. heb een staaltje mango, als die mij bevalt zal dat de volgende worden
eens je wat vordert ben je veel beter met een split
trouwens whey delicious cappuchino: tastes good, smells of ass
conclusie: zeker te zuipen, maar volgende keer toch maar iets anders.. heb een staaltje mango, als die mij bevalt zal dat de volgende worden



