Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
ik ben akkoord met weez...
eens je wat vordert ben je veel beter met een split


trouwens whey delicious cappuchino: tastes good, smells of ass
conclusie: zeker te zuipen, maar volgende keer toch maar iets anders.. heb een staaltje mango, als die mij bevalt zal dat de volgende worden :)

Dreetn

Legacy Member
Om te beginnen kan dat toch geen kwaad, integendeel!? Je begint beter met fullbody om je spieren niet teveel te belasten de eerste paar weken. + in het begin heb je zeer snelle progress met zo'n schema (eigen ervaring).

edit: Kut, khad beter gerefreshed...

Lospeed

Legacy Member
Arylia zei:
...
conclusie: zeker te zuipen, maar volgende keer toch maar iets anders.. heb een staaltje mango, als die mij bevalt zal dat de volgende worden :)

waar haal je zo'n staaltjes? :unsure:
dat ik wanneer ik eens whey koop (nu nog niet, nog veel te vroeg) niks koop dat ik totaal niet lust :p

Affinity

Legacy Member
goh die krijg je gratis bij je aankoop vanaf 25 euro dusja... :)
maar whey delicious is zoiezo lekker, heb nu al 3 smaken geproefd (mijn maat nog eens 2 andere) en telkens zijn ze heel lekker :p

ge kunt ook een "sample pack" kopen met de 13 smaken ofzoiets in porties van 30g.

trouwens no such thing als "te vroeg" whey nemen.. is zoiezo goed voor je spieren!

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
goh die krijg je gratis bij je aankoop vanaf 25 euro dusja... :)
maar whey delicious is zoiezo lekker, heb nu al 3 smaken geproefd (mijn maat nog eens 2 andere) en telkens zijn ze heel lekker :p

ge kunt ook een "sample pack" kopen met de 13 smaken ofzoiets in porties van 30g.

trouwens no such thing als "te vroeg" whey nemen.. is zoiezo goed voor je spieren!

Waarom whey delicious? :)

MonkeyPenis

Legacy Member
dietrich0 zei:
Grr probeer het ni beter te weten.. Geloof me, je schema is brol voor massatraining!
Een goede fullbody( dus niet zoals de jouwe!) is idd zeker gelijkwaardig aan een split. Een goede fullbody is : starting strength of stronglifts.

Dietrich, begrijp me niet verkeerd, ik probeer gewoon te weten te komen waarom mijn schema slecht zou zijn niet omdat ik beter probeer te weten... Ik zoek argumenten die ik de volgende keer kan aanhalen om mijn schema te bespreken bij de instructor. Maar echt argumenten krijg ik niet, er wordt vanuit gegaan dat een split beter is, terwijl sommigen dan weer zeggen dat zo'n full body beter is voor een beginner. En ik ben dan ook een beginner.

Weezyy zei:
full body is goed in het begin maar achteraf kan je beter met splits werken omdat je dan veel harder kan gaan op elke spiergroep.

edit : of inderdaad, stronglifts ofzo.

Dus, dit schema zou voor een maand ofzo niet nefast zijn voor mijn vorderingen? Of zou ik toch een paar oefeningen schrappen? Zoja, dewelke?

Darks

Legacy Member
Weezyy zei:
full body is goed in het begin maar achteraf kan je beter met splits werken omdat je dan veel harder kan gaan op elke spiergroep.

edit : of inderdaad, stronglifts ofzo.

Ik train 1 jaar + en ben de laatste maanden terug met FB bezig.. Op de een of andere manier doet dit het gewoon beter voor me. Ik beul me liever 3x/ week volledig af dan een spiergroep slechts 1x per week te trainen.

Basic zijn wel de grote oefeningen, ik doe vrijwel niets met apparaten. Verder zorg ik dat ik zaken zoals incl db/bp of db rows ook wel 1x per week erbij heb gehad.

Today's gonna be a good day :)

Atrox

Legacy Member
Tja, bij de ene werkt dit beter en bij de andere dat. Is gewoon een kwestie van testen en de resultaten bekijken :)

dietrich0

Legacy Member
Maar ik heb het al 3x gezegd. Je schema heeft veel te veel oefeningen om te doen op 1 dag, het is beter om iedere dag een ander soort spiergroep te doen, vb:
-maandag: borst triceps
-woensdag: rug biceps
-vrijdag: benen schouders
OF
3x per week een fullbody( 4 oefeningen ofzo: squat, bench press, deadlift, military press), nu duidelijk?

Affinity

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Waarom whey delicious? :)

omdat die superlekker is ;p

@MonkeyPenis:
Als je wil weten wat het beste is: ik denk dat niemand het kan zeggen..
Ik ben direct begonnen met een 4 dagen split (ondertussen 5 dagen van gemaakt) en ben ook wel vrij snel vooruit geschoten zonder echt op m'n voeding te letten

ThatsPrettyDope

Legacy Member
10-8-6-6 met stijgend gewicht aan te raden voor massa?

Alvast bedankt

dietrich0

Legacy Member
Verdomme Arylia:p zeg dan toch dat zijn schema op niks trekt.. Hij doet 14oefeningen op 1 dag:o

dietrich0

Legacy Member
@dope: variatie is altijd goed:) onder de 12 reps is massa dus ja.
Edit: Lol edit suckt op iPhone!

AliChemicali

Legacy Member
Vraag i.v.m. Shakebeker:

ik:
Is het gans zwart? Kun je zien hoeveel water er in zit?

mvg,
Vincent

hardcorenutrition.nl:
beste
het is juist zoals op de foto
er kan 750ml water in

mvg hcn team

ik:
Dus hij is niet doorzichtig, dus je weet niet hoeveel er juist in zit correct?

hardcorenutrition.nl:
nee het is een zwarte pot met een rode deksel
en er kan 750ml water in


Nuteloze discussie, ik wil gewoon weten of je kunt zien hoeveel water je erinkapt :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan