Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
dietrich toch, man the fuck up en maak het duidelijk aan uw ouders dat fitness onmisbaar is voor u

zoals hier reeds gezegd moet ge aan uw 19-20 jaar toch geen beperkingen hebben op het vlak van sport?! Het is zelfs bewezen dat stoom/stress aflaten aan de hand van sport uw concentratie (gezien uw examens) overdag verbetert...

er zijn daar al hele onderzoekingen over gedaan met positief resultaat ;)

AliChemicali

Legacy Member
Vakantiewerk in de fitness sector gaat da gwn? of moet je daar opleidingen voor hebben fzo?

Stancke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Vakantiewerk in de fitness sector gaat da gwn? of moet je daar opleidingen voor hebben fzo?

En wat ga je daar doen? Mensen om toestellen te kuisen, kan iedere fitness wel gebruiken.

AliChemicali

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Tis juist rustiger in de vakantiemaanden imho :)

Bij ons ni das kei raar iedereen komt fitnessen nu ineens in de zomer als je s'avonds ga is er niks meer vrij -.-

Weezyy

Legacy Member
Das vrij normaal, iedereen bedenkt zich nu pas van shajt kzie er slecht uit.

Baats

Legacy Member
Nfxx zei:
Haha :p
:offtopic:

Ja baats is idd veranderd qua postgedrag :) Ik gok datem een vriendinneke heeft opgedaan in gent, da doe veel me ne mens ^^ ma bon boeien voor de rest, continue!

:offtopic:

Ik ben altijd al een vriendelijke jongen geweest.

Nee?

:$

@Dietrich: Examens komen deraan en ik ga nu eigenlijk meer naar de fitness.
Van 8u30 tot 6u zet ik mij in de bib op't school te leren, daarachter ga ik trainen en dan naar huis om te eten. Dan nog wat werken voor ICT en't beddeke in. Allemaal kwestie van planning imo.

Goeie rug training, slechte triceps training vandaag.

@Zyklon. Succes!
Was je vorige rep out met 100KG, of hoeveel was dat?

MonkeyPenis

Legacy Member
Om het advies van jullie te volgen, een vraagje: Ik zou Rippetoe willen volgen maar wegens het gebrek aan een echte losse barbell heb ik dus die alternatieve machines gekregen.

Nu er staat wel een mogelijk alternatief: http://www.onlinesports.com/images/cp-sf_01801311_a_x.gif

Aan de twee handvaten zit in de plaats een barbell waar ik men bent over rows op zou doen. Maar kan ik op dat toestel dan ook geen deadlifts, squats en standing military press doen? In dat geval kan ik dus gewoon Rippetoe volgen?

Areknia

Legacy Member
Arylia zei:
uit Blast Your Bench II:
"Lower the bar to the point where your chest and abdominals meet"

Ik dacht dat je tot je tepels ongeveer moest zakken, niet dus? :o


Rip zegt tepel, Areknia doet tepel

I have no opinion

cuda

Legacy Member
dietrich0 zei:
Tis gedaan voor mij.. Mijn nonkel heeft gezegd tegen ouders dat ik elke dag naar de fitness ben geweest en die zijn nog nooit zo kwaad geweest, vooral omdat ik elke dag loog.. shit zeg! Ik durf zelfs ni naar huis te gaan.

dietrich0 zei:
Ik ben 2uur en kwartier per dag onderweg van kot tot fitness en terug.. Mja maar ze horen verhalen van mijn vriendinnen die dus wel van 8uur tot 22uur nonstop leren elke dag. Het is zelfs nog straffer.. Ik mag niet meer beginnen aan 4e zit wnr ik nu nog een buis heb lol.
:eek: Shit man, 2uur en een kwart onderweg voor kot/fitness afstand? is u kot in Aarschot ofzo?

dietrich0

Legacy Member
cuda zei:
:eek: Shit man, 2uur en een kwart onderweg voor kot/fitness afstand? is u kot in Aarschot ofzo?

Alles in totaal e.. Fietsen, omkleden, trainen, omkleden, fietsen:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan