Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Atrox zei:
En ik deed er maar 5 per set, nu schaam ik mij :(

Vroeger trainde ik thuis veel, deed ik constant push ups en pull ups voor mn mma trainingen.
Kon er vroeger -lees 15jaar- 35 aan 1 stuk doen dus das gewoon een oefening waar ik goed mee ben :p

Affinity

Legacy Member
Man ik krijg hier stress!!!! Gisterenmiddag ongemakkelijk beginnen worden in m'n maag...
Gevolg: zo goe als niets gegeten in de namiddag...

Op de training had ik het na elke set lastig :s spieren deden PIJN... Niet van overbelasting ofzo maar gewoon alles was mij teveel en de kleinste inspanning voelde gewoon pijnlijk aan...

Bij het avondeten een half bordje spaghetti met tegenzin gegeten en daarna zelfs hele avond niets meer... was nu weer eens 2 weken op dreef met goed te eten, tis weer om zeep! :@

Nu hebk nog last in m'n maag maar probeer nu toch te eten want heb geen zin om die extra kilo's nu weer te zien verdwijnen gvd!

Dreetn

Legacy Member
², ik denk dak ook iets heb zitten. Gisteren heel de dag moe, druk in me hoofd, totaal geen honger :(

el slettos

Legacy Member
Voor het eerst eens havermout met melk als ontbijt gegeten.

Damn das toch echt wel voos :p

Nuja, tzal wel wennen zeker ^^

sir oinksalot

Legacy Member
eet muesli, veel lekkerder
ik koop altijd die blauwe zakken uit de lidl (met noten) echt een lekkernij

Atrox

Legacy Member
el slettos zei:
Voor het eerst eens havermout met melk als ontbijt gegeten.

Damn das toch echt wel voos :p

Nuja, tzal wel wennen zeker ^^

Kap er wat fruit bij, banaan neem ik meestal :)

Weezyy

Legacy Member
50gr havermout + 50gr whey + banaantje = win?

kwil gaan lopeeuh! :(

Is er hier iemand die BCAA's gebruikt?

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
50gr havermout + 50gr whey + banaantje = win?

kwil gaan lopeeuh! :(

Is er hier iemand die BCAA's gebruikt?

Tuurlijk :D van olimp :p en ik denk dak over ga stappen op een combi van aminozuren + BCAA.

PS: in de meeste wheys zitten bcaa's in :d

Lospeed

Legacy Member
dietrich0 zei:
Dat is echt wel awesome! Healthcity ofzo of kleine zelfstandige?

zelfstandig, en vanaf de zomer ga'k naar een andere waar ze nu toevallig ook net zo'n codesysteem hebben ingevoerd :)

Atrox

Legacy Member
Lospeed zei:
zelfstandig, en vanaf de zomer ga'k naar een andere waar ze nu toevallig ook net zo'n codesysteem hebben ingevoerd :)

Ben ik de enige die er dan aan zou denken om een camion te huren, daar 's morgens wat materiaal te pikken en vervolgens vertrekken? :unsure:

cuda

Legacy Member
Atrox zei:
Ben ik de enige die er dan aan zou denken om een camion te huren, daar 's morgens wat materiaal te pikken en vervolgens vertrekken? :unsure:
Staat gij met uwe account wel ingelogd. Simpeler is om met de camion door de muur te rammen, al het materiaal met kettingen aan de camion vast te maken en dan in fast five stijl wegrijden

Stancke

Legacy Member
Lospeed zei:
chance dat er hier zo'n codesysteem is waarmee leden altijd binnen kunnen (tussen 5 of 6u 's ochtends en 22u 's avonds denk ik)

Da's wel nice voor iemand die z'n plan kan trekken.

dietrich0

Legacy Member
Lospeed zei:
zelfstandig, en vanaf de zomer ga'k naar een andere waar ze nu toevallig ook net zo'n codesysteem hebben ingevoerd :)

Hoe gaat dat dan precies in zijn werk? Daar is niemand om te controleren, maar wel overal camera's ofzo? De lichten moet je zelf aan en uit doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan