Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
Inderdaad, staat niks in dat ik nog niet wist. Behalve dat gedeelte over dat Keto-dieet.

En als ik niet dringend terug kan gaan lopen sta ik binnenkort in een bulk-gone-wrong-fase --'

Verminder dan uw kcal? :)

*edit* en ik moe meer eten :lol:

el slettos

Legacy Member
Ale, vanaf morgen een simpel voedingsschematje:

Muesli/havermout met melk en banaan
Whey shake
250 ml melk

300 gr Pasta met wat kaas en ketchup
Belegd volkoren broodje met kippewit en ei
250 ml melk

Wat de pot schaft (moederlief eist dat :p )

300gr pasta bolognaise

Whey shake

250 ml melk

Slaapie doen :D

Weezyy

Legacy Member
Atrox zei:
Verminder dan uw kcal? :)

*edit* en ik moe meer eten :lol:
Ben al lang gestopt met bulken hoor, nu probere te cleanbulken. :)
Vanaf morgen ga ik terug stilaan opbouwen met 5km te lopen, enfin proberen.

Mn voeding voor de moment ziet er zo uit :

07:00 = 50gr havermout + 50gr whey + banaantje
09:30 = 100gr kipfillet of paardenvlees met boterhammen
12:00 = 5ei eiwitten + 1 heel ei + wat melk gebakken in olijfolie
14 :00 = 100 gr kipfillet of paardenvlees met boterhammen
16:00 = 100gr kipfillet of paardenvlees met boterhammen
19:00 = kip met rijst en groentjes of vis met rijst en groentjes of iets anders
20:00 = shake + training
21:00 = shake
22:00 = 500 gr kwark

Straks eens uitrekenen wat mijn macros dan zouden zijn maar ik zou normaal op 45protein/45carb/10vettigheid moeten zitten. :)

el slettos

Legacy Member
Question...

Zijn jullie allemaal studenten of zelfstandig..?

Want met een 'normale' job krijg ik toch maar 1 pauze om te eten :p want jullie eten blijkbaar wat om de 2 uren. (kweet dat dat het beste is, maar voor mij is dat onmogelijk)

Atrox

Legacy Member
Wok ownt trouwens ook als pre-workout voedsel. Goe veel kip en groenten erin kappen en dan een kommeke bruine rijst erbij :cool:

@hierboven: werknemer, ik eet aan mijn bureau. Maar ik zou nog meer boterhammen moeten eten (nu zit ik aan een half volkoren brood per dag ongeveer + 200gr beleg (kip/paardenvlees/ham))

Weezyy

Legacy Member
Voor de moment heb ik maar 2 dagen school. Maar in september ben ik terug student en dan eet ik gewoon tijdens de pauzes. Heb wel nn tijd in den bouw gestaan en daar zou dat wel onmogelijk zijn geweest.

Re@V0r

Legacy Member
el slettos zei:
Question...

Zijn jullie allemaal studenten of zelfstandig..?

Want met een 'normale' job krijg ik toch maar 1 pauze om te eten :p want jullie eten blijkbaar wat om de 2 uren. (kweet dat dat het beste is, maar voor mij is dat onmogelijk)

gewone werknemer bij een bedrijf :)
ik eet gewoon iets om de 2u op mijn werk zelf... normaal mag je wel geen boterhammen ofzo eten aan je bureau, maar tot op heden heeft er nog geen enkele van onze bazen ook maar iets van commentaar gegeven als k aant eten ben :)

Weezyy

Legacy Member
Tjah tis nu ook niet echt een zicht natuurlijk :p
Moest ik op kantoor werken zou ik gewoon even naar de wc gaan :unsure:

de Waaslandwolf

Legacy Member
MetalG zei:
Explosieve kracht =\= uithouding eh. :p
Ik kon het even niet laten. :p

Vandaag een vrij degelijk training gedaan.

- Bankdrukken
3x90 / 2x3x92,5 / 3x90 / 3x85
- Deadlift - flinke deload gedaan om es op m'n techniek te letten
2x5x100
En toen kon ik het plots niet laten :unsure:
20x100
- OHP - eerste keer dat ik 'm eens als volwaardige oefening doe
3x5x40

Die twee setjes 92,5 op de bank waren een persoonlijk record. Ook bewust weinig gewicht op OHP, nog wat proberen uitvissen hoe ik 'm correct uitvoer. Als m'n rug het wilt, ga ik 'm wat regelmatiger doen. Daarnaast nog wat lichtere oefeningen gedaan als ondersteuning, vooral core, doorgaans in superset met een compound om wat minder tijd te verspillen.

Rajiv zei:
Idd, daaraan ligt het :unsure:
Niet dat ie niet deftig moet getraind hebben om er zo uit te zien, maar als je z'n evolutie volgt, zie je hem uitzetten, plots weer terugvallen, uitzetten, etc. :p

Weezyy

Legacy Member
halfweg mijn training moeten stoppen omdat er 'brand' was.
Het alarm was gewoon afgegaan door een brandende keukenhanddoek --'

MichielD4

Legacy Member
9 x 55kg overhead press gedaan vandaag bij een lichaamsgewicht van 87kg.

Omni

Legacy Member
el slettos zei:
Question...

Zijn jullie allemaal studenten of zelfstandig..?

Want met een 'normale' job krijg ik toch maar 1 pauze om te eten :p want jullie eten blijkbaar wat om de 2 uren. (kweet dat dat het beste is, maar voor mij is dat onmogelijk)

Om de 2 uren eten is verre van noodzakelijk en 'het beste', het is gewoon een van de vele methodes...
Eet gewoon hoe het je uitkomt, zolang je je macros maar haalt voor de dag.
Lees je maar eens in in het compleet tegenovergestelde van om de 2 uur eten, dingen zoals intermittent fasting en the warrior diet...

Ga normaal zelf volgende week beginnen met intermittent fasting, veel gemakkelijker voor iemand die door de dag geen tijd heeft om vele kleine maaltijden te eten...

el slettos

Legacy Member
Omni zei:
Om de 2 uren eten is verre van noodzakelijk en 'het beste', het is gewoon een van de vele methodes...
Eet gewoon hoe het je uitkomt, zolang je je macros maar haalt voor de dag.
Lees je maar eens in in het compleet tegenovergestelde van om de 2 uur eten, dingen zoals intermittent fasting en the warrior diet...

Ga normaal zelf volgende week beginnen met intermittent fasting, veel gemakkelijker voor iemand die door de dag geen tijd heeft om vele kleine maaltijden te eten...

"Schematisch krijg je dus dit:
Atta staat op om zeven uur ‘s ochtends, en eet tot vijf uur ‘s avonds niets. Rond vijf uur ‘s avonds begint zijn tijdsvak van acht uur waarin hij zorgt dat hij zijn behoefte aan calorieën, vetten,eiwitten en koolhydraten haalt. Daarna gaat hij slapen om elf uur, en begint de cyclus opnieuw."

dat lijkt me echt niks imo, tegen dat uw lichaam daaraan gewend raakt moet dat toch een hele tijd duren..

Cartek

Legacy Member
Baats zei:
:')

En wie zijt gij? 'k Heb u hier nog nooit zien posten, maar blijkbaar vindt ge het wel nodig om mensen hier uit het niets 'aan te vallen'. Sjans dat ik mij niet gedwongen voel door u, 'k zal hier wel eens een fototje placeren wanneer ik van mijn eigen vind dat ik genoeg progressie heb gemaakt om een post waardig te zijn. En dan nog, ik heb 1 foto van in't begin en nog eentje daartussen, foto's trekken van mijn eigen staat niet zo hoog op mijn lijstje.

En spijtig genoeg, voor jou dan, beslis ik nog steeds zelf wanneer/of ik hier een foto plaats.

rustig jongen, u niet opjagen. :) jij vindt het precies nodig als snotneus van 19(?) uit de hoogte te doen tegen nieuwelingen die een vraag hebben over hun buikspieren of dergelijke. voor mij geen probleem maar toon dan tenminste dat je een deftige fysiek hebt ipv als skinny boy achter je pc mensen te zitten uitkafferen en doen alsof je het warm water hebt uitgevonden. :)

Baats

Legacy Member
2vis87n.jpg

Jep, je hebt compleet gelijk.

Nu stel ik voor dat je het afbolt, voor je nog meer zever verkondigt.

Atrox

Legacy Member
Stevig ontbeten:

- Shakeske
- 100gr havermout + halve liter melk
- aardbeien (geen idee hoeveel, bakske moest op :unsure: )
- 50gr noten

1000 kcal ofzo :cool: :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan