MetalG
Legacy Member
Heeft er hier iemand last van Hip snapping in een pijnlijke vorm?
Ik zit hier dus mee verveeld, en ik denk dat ik daarom ook nu zo'n pijnlijke hamstring heb.
(rechts hip snap, rechts pijnlijk hamstring).
ik heb het van mijn 16 jaar ongeveer, en nu ben ik 22. De pijn van die snapping is sedert toen alleen maar toegenomen, en ik heb het altijd (lees: behalve TIJDENS mijn activiteiten). Daarna gewoon massas pijn
Iemand die zich al laten opereren heeft daarvoor? zou dagkliniek zijn
Ik zit hier dus mee verveeld, en ik denk dat ik daarom ook nu zo'n pijnlijke hamstring heb.
(rechts hip snap, rechts pijnlijk hamstring).
ik heb het van mijn 16 jaar ongeveer, en nu ben ik 22. De pijn van die snapping is sedert toen alleen maar toegenomen, en ik heb het altijd (lees: behalve TIJDENS mijn activiteiten). Daarna gewoon massas pijn

Iemand die zich al laten opereren heeft daarvoor? zou dagkliniek zijn
Bovenborst is er ook door aan het komen. Maarja, mag nog niet veel verwachten hé voor de 5 maanden dat ik nog maar train, opbouwen en afwachten. Enkel de buik is het laatste vettig gedeelte.. Als je goed kijkt zie je m'n aders langs m'n borst richting schouder lopen, zo kan je zien dat ik wel redelijk droog sta op al de andere plekken 


