Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetalG

Legacy Member
Heeft er hier iemand last van Hip snapping in een pijnlijke vorm?
Ik zit hier dus mee verveeld, en ik denk dat ik daarom ook nu zo'n pijnlijke hamstring heb.

(rechts hip snap, rechts pijnlijk hamstring).

ik heb het van mijn 16 jaar ongeveer, en nu ben ik 22. De pijn van die snapping is sedert toen alleen maar toegenomen, en ik heb het altijd (lees: behalve TIJDENS mijn activiteiten). Daarna gewoon massas pijn :p

Iemand die zich al laten opereren heeft daarvoor? zou dagkliniek zijn

IIcon

Legacy Member
Er wilden er hier een paar m'n voorkant zien, wel voila: http://i51.tinypic.com/13z5q20.jpg
M'n vet rond m'n buik is stuk per stuk aan het verdwijnen, maar als je op een 4000Kcal elke dag zit is dit moeilijk ;) Bovenborst is er ook door aan het komen. Maarja, mag nog niet veel verwachten hé voor de 5 maanden dat ik nog maar train, opbouwen en afwachten. Enkel de buik is het laatste vettig gedeelte.. Als je goed kijkt zie je m'n aders langs m'n borst richting schouder lopen, zo kan je zien dat ik wel redelijk droog sta op al de andere plekken ;) Vind wel dat alles wat voller en kloeker begint te ogen :)

Atrox

Legacy Member
Dat vet is voor later, daar moet ge u geen zorgen over maken op dit moment (en 4000kcal hoe krijgde da binnen :p). 't is gelijk ge zegt: trainen, opbouwen, afwachten en cutten ^^

De training van vandaag ging goed, dips gingen fantastisch maar ik voelde het daarna wel bij triceps pulldown. Skullcrusher daarentegen ging ook goed. Bij de DB press had ik weer last van mijn schouder waardoor ik minder gewicht heb kunnen pakken, flies gingen dan weer wel goed. Vandaag ook voor de eerste keer iemand deadlifts zien doen, da was echt een beest van ne kerel. Op een bepaald moment ging die daar bench press doen, alleen gebruikte hij de barbell als gewicht en deed hij leg raises tot aan het uiteinde van de barbell :lol:

Vraagske: heeft het nut om bijvoorbeeld op het einde 2 reps te doen met het hoogste gewicht dat ge nog nét aankunt om dan heel traag te werken?

Tencious T

Legacy Member
pitbull46 zei:
Er wilden er hier een paar m'n voorkant zien, wel voila: http://i51.tinypic.com/13z5q20.jpg
M'n vet rond m'n buik is stuk per stuk aan het verdwijnen, maar als je op een 4000Kcal elke dag zit is dit moeilijk ;) Bovenborst is er ook door aan het komen. Maarja, mag nog niet veel verwachten hé voor de 5 maanden dat ik nog maar train, opbouwen en afwachten. Enkel de buik is het laatste vettig gedeelte.. Als je goed kijkt zie je m'n aders langs m'n borst richting schouder lopen, zo kan je zien dat ik wel redelijk droog sta op al de andere plekken ;) Vind wel dat alles wat voller en kloeker begint te ogen :)

je traint toch al langer dan 5 maand of heb ik dat verkeerd gelezen? Zelfs trainen met slecht voedingsschema en daarna stoppen en alles verliezen. Spiergeheugen doet redelijk veel...

Maar toch een mooi resultaat

IIcon

Legacy Member
Tencious T zei:
je traint toch al langer dan 5 maand of heb ik dat verkeerd gelezen? Zelfs trainen met slecht voedingsschema en daarna stoppen en alles verliezen. Spiergeheugen doet redelijk veel...

Maar toch een mooi resultaat

Ben nu serieus bezig sinds 6 december 2010, 2 september 2010 geopereerd geweest aan een hernia ;) Daarvoor heb ik ff gekloot met trainen maar zonder voedingschema, ging niet echt vlotjes aangezien ik niet deftig kon vooruitgang boeken door m'n rug ;) Gelukkig is dit nu volledig weg ! :evil:

dietrich0

Legacy Member
Waar kan ik een bankje kopen in Leuven? Of.. Wat kan ik gebruiken als bankje? Een bed is echt te zacht:(

Affinity

Legacy Member
pitbull: waar ge vet bijkomt is genetisch bepaald... dus "droog staan op andere plaatsen" is gewoon geluk hebben met uw genen... of net pech, te zien hoe je het bekijkt.

IIcon

Legacy Member
Arylia zei:
pitbull: waar ge vet bijkomt is genetisch bepaald... dus "droog staan op andere plaatsen" is gewoon geluk hebben met uw genen... of net pech, te zien hoe je het bekijkt.

Maar ik heb nog bijna 100kg gewogen jaren geleden door ongezond te eten, al altijd heb ik dus dat buikje gehad. Ben blij dat hij ant weg gaan is :evil:

Affinity

Legacy Member
4000kcals en uw buikje is aant weggaan ? xD

anyway in ieder geval zotte progressie, ik zou nie naar da buikje kijken en gewoon blijven g@@n... cut binnen jaartje of 2 eens volledig droog... tzal lastig zijn maar het resultaat zal er naar zijn

Weezyy

Legacy Member
Al mijn vet komt rond mijn navel :(
Zoals like 90% van de mannen denk ik.

Terwijl de rest vrij droog is. Je ziet een dikke ader lopen op mijn linkerboobie en met een pump erbij zelfs meerdere. Net zoals schouders, traps, armen, heel soms zelfs precies striemen op mn tricep die daarna weer verdwijnen.

IIcon

Legacy Member
Arylia zei:
4000kcals en uw buikje is aant weggaan ? xD

anyway in ieder geval zotte progressie, ik zou nie naar da buikje kijken en gewoon blijven g@@n... cut binnen jaartje of 2 eens volledig droog... tzal lastig zijn maar het resultaat zal er naar zijn

Jap, 't is echt beetje per beetje aan het weggaan, train wel telkens zeer intensief/explosief, met niet echt veel pauzes ertussen.. M'n shirt kan ik na elke training uitwringen met ware van spreken.. :) Ik kijk er ook niet om: vreten, trainen & slapen, elke dag opnieuw :evil:

Xcessive-

Legacy Member
pitbull46 zei:
Er wilden er hier een paar m'n voorkant zien, wel voila: http://i51.tinypic.com/13z5q20.jpg
M'n vet rond m'n buik is stuk per stuk aan het verdwijnen, maar als je op een 4000Kcal elke dag zit is dit moeilijk ;) Bovenborst is er ook door aan het komen. Maarja, mag nog niet veel verwachten hé voor de 5 maanden dat ik nog maar train, opbouwen en afwachten. Enkel de buik is het laatste vettig gedeelte.. Als je goed kijkt zie je m'n aders langs m'n borst richting schouder lopen, zo kan je zien dat ik wel redelijk droog sta op al de andere plekken ;) Vind wel dat alles wat voller en kloeker begint te ogen :)

Zichtbare aders zeggen niets van hoe droog je staat. Bij mij zie je redelijk goed mijn aders op armen, schouders, bovenborst maar heb zelf geen zichtbare abs of een triceps die je echt ziet lopen. Terwijl een vriend van mij een stuk droger staat, sixpack, licht lijnen van borst zichtbaar, en die zijn aders zie je een stuk minder hard.

Weezyy

Legacy Member
Lijkt me niet echt nuttig aangezien ge normaal het fail punt zou moeten bereiken tegen het einde van u set.

Affinity

Legacy Member
zou het eerder zo doen:
10 reps waarvan 8 normale uitvoering en de laatste 2 waar je even wat spanning houdt..
bv. bij bankdrukken laat je 2 seconden de bar net boven je borst hangen, bij leg extension hou je 2 seconden je benen gestrekt... etc etc

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
zou het eerder zo doen:
10 reps waarvan 8 normale uitvoering en de laatste 2 waar je even wat spanning houdt..
bv. bij bankdrukken laat je 2 seconden de bar net boven je borst hangen, bij leg extension hou je 2 seconden je benen gestrekt... etc etc

Of dit ja.

Atrox

Legacy Member
Arylia zei:
zou het eerder zo doen:
10 reps waarvan 8 normale uitvoering en de laatste 2 waar je even wat spanning houdt..
bv. bij bankdrukken laat je 2 seconden de bar net boven je borst hangen, bij leg extension hou je 2 seconden je benen gestrekt... etc etc

Mijn gewone sets doe ik nog, ik eindig gewoon met een extra set waarbij ik een zwaar gewicht heel traag naar boven breng/duw/trek. Ik had de indruk dat dat wel een serieuze pump gaf in uw spieren. Geen idee of dat nut heeft :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan