Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Borst en triceps ging lekker vandaag.

Record op de bench:
6*80kg barbell bench press en
3*90kg barbell bench press
zonder spotter

me happy :)

Areknia

Legacy Member
Stancke has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

Xcessive-

Legacy Member
-KDS- zei:
Borst en triceps ging lekker vandaag.

Record op de bench:
6*80kg barbell bench press en
3*90kg barbell bench press
zonder spotter

me happy :)

Ik train altijd met spotter maar die helpt alleen als ik echt de bar niet meer omhoog krijg zodat er geen ongelukken gebeuren. Als je moet benchen met iemand die u hele tijd helpt is u ego gewoon te groot.

Atrox

Legacy Member
Ben aan mijne wok begonnen :cool:

Broccoli
Paprika
Ajuin
Sojascheuten
Kip
Bruine rijst

@MassaSlayer: tis dat Jay Cutler representatief is voor ons :)

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
Jay Cutler heeft wel iets meer eiwitten nodig dan jij per dag. Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.

Het principe van ''als ik Jay Cutler na-aap zal het wel goed zijn'' is wat naief.

Ja inderdaad die eten een pak meer gewoon voedsel. Dacht dat die boven de 10 000kcal/dag zaten. Maar ik vermoed dat MaSSaSLaYeR wat te weinig eet.

Kenzani

Legacy Member
Weezyy zei:
Jay Cutler heeft wel iets meer eiwitten nodig dan jij per dag. Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.

Het principe van ''als ik Jay Cutler na-aap zal het wel goed zijn'' is wat naief.

Dit moest ik toch even quoten :o
Als je meer dan 150mg eiwitten via je urine uitscheidt PER DAG, heb je een ernstig nierprobleem :) En 150mg per dag is niet veel als je weet dat een gemiddelde bodybuilder ongeveer 200 gram eiwitten per dag binnenkrijgt :)

Proteïnurie

Atrox

Legacy Member
Wat gebeurt er dan met die proteïne :unsure:

Anyway, praktisch rauwe groentjes aant eten (kort gebakken op heel hoog vuur). Nom nom nom :drool:

Dreetn

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
ik neem 2.2 gram eiwitten per kilo gewicht op per dag minstens

En met 4+ shakes, hoeveel % krijg je dan binnen van 'echte' voeding?
Voor zover ik weet is het aangeraden om niet meer dan 30% van je eiwitten uit shakes te halen.

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
ik neem 2.2 gram eiwitten per kilo gewicht op per dag minstens
Je komt me vreselijk arrogant over, je bent enorm naief en kwa maturiteit sta je ook al wat achter. Jay Cutler is een steroïdenbom, je mag jezelf daar niet mee vergelijken. En je neemt vreemde beslissingen kwa bulk & cut ( bulken meteen cutten en terug bulken wtf?). Ik heb dyslexie en ik typ altijd met punt & komma. DOE DIT. Het is een forum ja, maar jou posts lezen is echt niet leuk.

Iedereen hier heeft wel al is een wtf moment gehad (ik sta zonder meer op nummer 2), maar jij hebt er wel meerdere. Dus bij deze, gedraag je een beetje.
Owkaaj? ^^ Xx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan