AliChemicali
Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:Nee want iedereen pakt er wel 8!
YouTube - ‪Jay Cutler Maximum Mass-Building Meals‬‏
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThatsPrettyDope zei:Nee want iedereen pakt er wel 8!
MaSSaSLaYeR zei:Fuck gast tuurlijk wat een vraag... trouwens 4 shakes per dag is totaal niet veel...
-KDS- zei:Borst en triceps ging lekker vandaag.
Record op de bench:
6*80kg barbell bench press en
3*90kg barbell bench press
zonder spotter
me happy![]()
dietrich0 zei:Wrm zijn concentration curls niet zo'n goede oefening? Die kan ik namelijk goed doen op kot![]()
MaSSaSLaYeR zei:
Baats zei:Wie zegt dat?
MaSSaSLaYeR zei:
Dreetn zei:Ja, je moet dat wel zien in verhouding met hetgeen je eet.
Weezyy zei:Jay Cutler heeft wel iets meer eiwitten nodig dan jij per dag. Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.
Het principe van ''als ik Jay Cutler na-aap zal het wel goed zijn'' is wat naief.
Weezyy zei:Jay Cutler heeft wel iets meer eiwitten nodig dan jij per dag. Teveel aan eiwitten pis je toch gewoon uit hoor.
Het principe van ''als ik Jay Cutler na-aap zal het wel goed zijn'' is wat naief.

En 150mg per dag is niet veel als je weet dat een gemiddelde bodybuilder ongeveer 200 gram eiwitten per dag binnenkrijgt 
Baats zei:Wie zegt dat?
MaSSaSLaYeR zei:ik neem 2.2 gram eiwitten per kilo gewicht op per dag minstens
Je komt me vreselijk arrogant over, je bent enorm naief en kwa maturiteit sta je ook al wat achter. Jay Cutler is een steroïdenbom, je mag jezelf daar niet mee vergelijken. En je neemt vreemde beslissingen kwa bulk & cut ( bulken meteen cutten en terug bulken wtf?). Ik heb dyslexie en ik typ altijd met punt & komma. DOE DIT. Het is een forum ja, maar jou posts lezen is echt niet leuk.MaSSaSLaYeR zei:ik neem 2.2 gram eiwitten per kilo gewicht op per dag minstens
Ik denk dat ik nog meeval tegenover hem.dietrich0 zei:Wtf weez, grappig da jij et zegt![]()
