de Waaslandwolf
Legacy Member
Training was niet spectaculair vandaag, maar het ging nog degelijk.
Bench: 2x3x92,5 en 3x90
Dan gedeload en op een technisch detail beginnen letten waar een oude rot me op wees.
Deadlift: 2x5x105 en 17x105
Toen was m'n grip eraan.
OHP: 3x5x50
Tweede keer dat ik 'm probeer, eerste keer dat ik wat doortrek.
Bench: 2x3x92,5 en 3x90
Dan gedeload en op een technisch detail beginnen letten waar een oude rot me op wees.
Deadlift: 2x5x105 en 17x105
Toen was m'n grip eraan.

OHP: 3x5x50
Tweede keer dat ik 'm probeer, eerste keer dat ik wat doortrek.


. Heb het zelf van klimwinkel.nl maar met €9 verzendkosten naar België is een flesje van €6.50 wel duur. Je kan het meestal ook krijgen bij winkels die veel met turnen doen maar dat zal wel nog lastiger te vinden te zijn dan een buitensport winkel.
