Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
heb indruk dat mijn binnenkant van chest wat achterkomt tov rest van chest (genetisch?). Hoe train ik de binnenkant het best / efficienst?

-=MAD=-Phoeni^X

Legacy Member
NinjaTune zei:
heb indruk dat mijn binnenkant van chest wat achterkomt tov rest van chest (genetisch?). Hoe train ik de binnenkant het best / efficienst?

Binnenkant borst kan je niet trainen, het is één spier. De aftekening is genetisch.

ugh

Legacy Member
Arylia zei:
dan kan je dat wel eens gaan doen :)

@ BlaDe: klinkt misschien dom maar liep gij vanavond @ kinepolis gent?

Hij is normaal gezien heel makkelijk te erkennen aan zijn roos handtasje.

NinjaTune

Legacy Member
-=MAD=-Phoeni^X zei:
Binnenkant borst kan je niet trainen, het is één spier. De aftekening is genetisch.

Na opzoeking ook al tegengekomen dat het inderdaad eigenlijk eerder aan massa ligt als je binnenkant "achterloopt", maar ik dacht dat je ook oefeningen had die zich daar meer op richten (bv bench press zeer smal nemen ipv breed). Maar klopt inderdaad dat het wss vooral genetisch zal zijn want mijn buitenkant is al altijd meer ontwikkeld geweest dan binnenkant. Ik wil echter geen té grove chest, dus wou eigenlijk chest oefeningen vooral concentreren op binnenkant.

BlaDe

Legacy Member
Arylia zei:
dan kan je dat wel eens gaan doen :)

@ BlaDe: klinkt misschien dom maar liep gij vanavond @ kinepolis gent?

zoals ugh zei: ik heb altijd een roze handtas mee!

(ik was er dus niet ;p)

Affinity

Legacy Member
dan hebde wss ne dubbelganger :p die foto die ge eens in pics thread gepost had.. 2 druppels water :p passeerde toevallig die kerel op de parking, had wel ne fermen arm ze amai, om maar te zwijgen van da heet wijf bij em ;p

OR... did you pull a xingy on us?

Atrox

Legacy Member
NinjaTune zei:
Na opzoeking ook al tegengekomen dat het inderdaad eigenlijk eerder aan massa ligt als je binnenkant "achterloopt", maar ik dacht dat je ook oefeningen had die zich daar meer op richten (bv bench press zeer smal nemen ipv breed). Maar klopt inderdaad dat het wss vooral genetisch zal zijn want mijn buitenkant is al altijd meer ontwikkeld geweest dan binnenkant. Ik wil echter geen té grove chest, dus wou eigenlijk chest oefeningen vooral concentreren op binnenkant.

Heb ik ook, veel borstspier aan de onderkant & zijkant maar aan de binnenkant bijna niets. Ik heb ook niet die "lijn" in het midden. Ik doe nu wel volop incline en heb een beetje vooruitgang geboekt maar het blijft miniem :)

MetalG

Legacy Member
NinjaTune zei:
Na opzoeking ook al tegengekomen dat het inderdaad eigenlijk eerder aan massa ligt als je binnenkant "achterloopt", maar ik dacht dat je ook oefeningen had die zich daar meer op richten (bv bench press zeer smal nemen ipv breed). Maar klopt inderdaad dat het wss vooral genetisch zal zijn want mijn buitenkant is al altijd meer ontwikkeld geweest dan binnenkant. Ik wil echter geen té grove chest, dus wou eigenlijk chest oefeningen vooral concentreren op binnenkant.

heel smal nemen left de focus op triceps, niet op iets wat jij denkt dat bestaat :p there is no such thing as binnenkant, buitenkant.

met incline train je heel uw borst (bovenkant incl) waardoor als je massa krijgt je dat beter ziet, maar incline is zoveel slechter voor uw schouders dat ge daar best niet zwaarder dan 85/90 gaat. Alé hangt af van de sterkte van uw schouders natuurlijk.

Xcessive-

Legacy Member
MetalG zei:
heel smal nemen left de focus op triceps, niet op iets wat jij denkt dat bestaat :p there is no such thing as binnenkant, buitenkant.

met incline train je heel uw borst (bovenkant incl) waardoor als je massa krijgt je dat beter ziet, maar incline is zoveel slechter voor uw schouders dat ge daar best niet zwaarder dan 85/90 gaat. Alé hangt af van de sterkte van uw schouders natuurlijk.

Wat heeft incline met binnenkant te maken?

En waarom niet zwaarder dan 90kg? Trekt op niets. Ik doe zelf incline maar op 30°. Bij 45° vind ik dat je teveel u schouders al gebruikt.

Arylia zei:
is wel logisch ook he dat de eerste er snel afgaan

Als je echt overgewicht hebt zal 10kg vrij snel gaan. Maar zoveel kg afvallen bij een normaal bf dan doe je echt iets verkeerd. Op die manier zul je heel veel spiermassa verliezen ook, vele meer dan vet. Dus MaSSaSLaYeR zal wellicht skinny worden. 75 kg bij 1m90? Dat is niks.

Tencious T

Legacy Member
Gewoon creatine blijven doornemen of pas deloaden nadat je gedaan hebt met je creatine?
Waarom zou je dit moeten stoppen omdat je lichtere gewichten neemt

Dreetn

Legacy Member
Tencious T zei:
Gewoon creatine blijven doornemen of pas deloaden nadat je gedaan hebt met je creatine?
Waarom zou je dit moeten stoppen omdat je lichtere gewichten neemt

Omdat ik creatine neem voor de gains, tijdens het deloaden maak ik geen gains dus waarom zou ik het dan nog nemen? Of werkt dat zo niet? :p

majas

Legacy Member
Zo ziet mijn voeding er atm uit :

03.35 : 250ml Melk(9GR), 40gr Whey(32GR), 1 koffietas Brinta in de blender
Omega 3, Multivitamine & Magnesium pillen
250ml Rode bietensap
07.00 : 500gr. Kwark (40GR)
09.45 : Volkoren brood met 150 gr kippenwit (30GR)
12.30 : 3x BCAA
Jack 3D
14.00 : 250ml Water met 40gr Whey(32GR) & 32gr Dextrose
3x BCAA
18.00 : Kip/Vis/Biefstuk + Groenten
22.00 : 500gr. Kwark (40GR)
250ml Rode bietensap


is redelijk in orde denk ik?
behalve waarschijnlijk dat ik te weinig slaap ;)

Atrox

Legacy Member
Ik vind dat ge nogal veel supplemente pakt, maar dat is natuurlijk uw eigen voorkeur :)

Tencious T

Legacy Member
Dreetn zei:
Omdat ik creatine neem voor de gains, tijdens het deloaden maak ik geen gains dus waarom zou ik het dan nog nemen? Of werkt dat zo niet? :p

Denk dat je het verkeerd op hebt. Het is niet omdat je lichter traint dat je opeens geen gains meer gaat hebben.
Door met lichtere gewichten te werken kan je je beter concentreren op het uitvoeren van de oefeningen en de spanning constant op de spier te houden die je aan het trainen bent of met negatieve sets te werken.

IIcon

Legacy Member
Straks nog eens Borst, triceps en buik ! Iemand die nog elke dag zijn buik trained ? Train ze sinds vorige week 5x in de week.

Baats

Legacy Member
IIcon zei:
Straks nog eens Borst, triceps en buik ! Iemand die nog elke dag zijn buik trained ? Train ze sinds vorige week 5x in de week.

THISGONBGUD.gif
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan