Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NinjaTune zei:heb indruk dat mijn binnenkant van chest wat achterkomt tov rest van chest (genetisch?). Hoe train ik de binnenkant het best / efficienst?
Arylia zei:dan kan je dat wel eens gaan doen
@ BlaDe: klinkt misschien dom maar liep gij vanavond @ kinepolis gent?
-=MAD=-Phoeni^X zei:Binnenkant borst kan je niet trainen, het is één spier. De aftekening is genetisch.
Arylia zei:dan kan je dat wel eens gaan doen
@ BlaDe: klinkt misschien dom maar liep gij vanavond @ kinepolis gent?
NinjaTune zei:Na opzoeking ook al tegengekomen dat het inderdaad eigenlijk eerder aan massa ligt als je binnenkant "achterloopt", maar ik dacht dat je ook oefeningen had die zich daar meer op richten (bv bench press zeer smal nemen ipv breed). Maar klopt inderdaad dat het wss vooral genetisch zal zijn want mijn buitenkant is al altijd meer ontwikkeld geweest dan binnenkant. Ik wil echter geen té grove chest, dus wou eigenlijk chest oefeningen vooral concentreren op binnenkant.

NinjaTune zei:Na opzoeking ook al tegengekomen dat het inderdaad eigenlijk eerder aan massa ligt als je binnenkant "achterloopt", maar ik dacht dat je ook oefeningen had die zich daar meer op richten (bv bench press zeer smal nemen ipv breed). Maar klopt inderdaad dat het wss vooral genetisch zal zijn want mijn buitenkant is al altijd meer ontwikkeld geweest dan binnenkant. Ik wil echter geen té grove chest, dus wou eigenlijk chest oefeningen vooral concentreren op binnenkant.
there is no such thing as binnenkant, buitenkant.MetalG zei:heel smal nemen left de focus op triceps, niet op iets wat jij denkt dat bestaatthere is no such thing as binnenkant, buitenkant.
met incline train je heel uw borst (bovenkant incl) waardoor als je massa krijgt je dat beter ziet, maar incline is zoveel slechter voor uw schouders dat ge daar best niet zwaarder dan 85/90 gaat. Alé hangt af van de sterkte van uw schouders natuurlijk.
Arylia zei:is wel logisch ook he dat de eerste er snel afgaan
Tencious T zei:Gewoon creatine blijven doornemen of pas deloaden nadat je gedaan hebt met je creatine?
Waarom zou je dit moeten stoppen omdat je lichtere gewichten neemt


Dreetn zei:Omdat ik creatine neem voor de gains, tijdens het deloaden maak ik geen gains dus waarom zou ik het dan nog nemen? Of werkt dat zo niet?![]()
Zyklon zei:@ Likes to kill:
Dit artikel over 5/3/1 al gelezen?

IIcon zei:Straks nog eens Borst, triceps en buik ! Iemand die nog elke dag zijn buik trained ? Train ze sinds vorige week 5x in de week.