cuda
Legacy Member
wortel en bloemkool uit het vuistje eten?Atrox zei:True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^
over de meeting: wil wel, maar ga sowieso geen tijd hebben dusja
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wortel en bloemkool uit het vuistje eten?Atrox zei:True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^
Atrox zei:Klinkt goed
Bewaart zoiets goed?
Gizmo_1987 zei:Het waren dit weekend highland games in Lennik, Kasteel van Gaasbeek.

Atrox zei:Heb ik ook, veel borstspier aan de onderkant & zijkant maar aan de binnenkant bijna niets. Ik heb ook niet die "lijn" in het midden. Ik doe nu wel volop incline en heb een beetje vooruitgang geboekt maar het blijft miniem![]()
MetalG zei:heel smal nemen left de focus op triceps, niet op iets wat jij denkt dat bestaatthere is no such thing as binnenkant, buitenkant.
met incline train je heel uw borst (bovenkant incl) waardoor als je massa krijgt je dat beter ziet, maar incline is zoveel slechter voor uw schouders dat ge daar best niet zwaarder dan 85/90 gaat. Alé hangt af van de sterkte van uw schouders natuurlijk.
Atrox zei:True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^
Areknia zei:Just so you know, "But Coach, I eat a ton!" is the catch phrase of the dietary fuck up. - Mark Rippetoe
Die kerel is toch zalig. Stond in dat artikel van hem dat hier laatst gepost is geweest.
)cuda zei:wortel en bloemkool uit het vuistje eten?

NotoriousP zei:Bloemkool lijkt mij niet ideaal als je tussen de mensen zit.![]()

MeRCeNaRy zei:Neem wokgroenten en bak u die de dag ervoor in de wok... Doe dat nu ook en in combinatie met kip zeer lekker!!

Arylia zei:zijt gulder chinees van origine ofzo?:|

MeRCeNaRy zei:Lol... Ti's gwn handig, zo een zakje met diepgevroren groentjes laten ontdooien, 3 minuutjes in de wok roer bakken en voilà, groentjes klaar. Op een kwartier heb ik men maaltijden voor de volgende dag gemaakt...![]()

Gizmo_1987 zei:En tonijn wel? ;p

Atrox zei:Verse groentjes > alles![]()
Arylia zei:alst maar is om beetje te 'poweren' zou ik er niet naar kijken tbh.. eerste maanden maak je toch zoiezo progressie, bij u ist wss enkel voor uwe zomerstop
