Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cuda

Legacy Member
Atrox zei:
True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^
wortel en bloemkool uit het vuistje eten?

over de meeting: wil wel, maar ga sowieso geen tijd hebben dusja

Dreetn

Legacy Member
Atrox zei:
Klinkt goed :)

Bewaart zoiets goed?

Geen idee, kheb het zelf nog nooit gemaakt, ik ben van plan om het morgen eens te proberen. Er zijn enorm veel tortilla recepten online te vinden. (zoeken onder "wraps" en "tortilla wraps")
Een website:
http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepten&query=wraps


Als je dat 's morgens maakt en in plastiekfolie draait is dat zeker goed om in de namiddag te eten denk ik hoor. (wel liefst gekoeld bewaren)

NinjaTune

Legacy Member
Atrox zei:
Heb ik ook, veel borstspier aan de onderkant & zijkant maar aan de binnenkant bijna niets. Ik heb ook niet die "lijn" in het midden. Ik doe nu wel volop incline en heb een beetje vooruitgang geboekt maar het blijft miniem :)

MetalG zei:
heel smal nemen left de focus op triceps, niet op iets wat jij denkt dat bestaat :p there is no such thing as binnenkant, buitenkant.

met incline train je heel uw borst (bovenkant incl) waardoor als je massa krijgt je dat beter ziet, maar incline is zoveel slechter voor uw schouders dat ge daar best niet zwaarder dan 85/90 gaat. Alé hangt af van de sterkte van uw schouders natuurlijk.

ollright, zal me er dan maar moeten bij neerleggen, wist niet dat het niet beschouwd kan worden of getraind kan worden als binnenkant/buitenkant.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Atrox zei:
True, maar ik vind het zo moeilijk om groenten te eten op het werk. Mss wat receptjes? ^^

Neem wokgroenten en bak u die de dag ervoor in de wok... Doe dat nu ook en in combinatie met kip zeer lekker!!

Areknia

Legacy Member
Just so you know, "But Coach, I eat a ton!" is the catch phrase of the dietary fuck up. - Mark Rippetoe

Die kerel is toch zalig. Stond in dat artikel van hem dat hier laatst gepost is geweest.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Areknia zei:
Just so you know, "But Coach, I eat a ton!" is the catch phrase of the dietary fuck up. - Mark Rippetoe

Die kerel is toch zalig. Stond in dat artikel van hem dat hier laatst gepost is geweest.

Kameraad van mij:

Totaal niet op zijn eten aan het letten, maar wel Weight gainer van universal drinken... En maar denken dattem ne beer gaat worden dervan...

Mijn voedingsschema:

7u30: Whey shake met haver zemelen en banaan gemixt in 300ml water, ga hier vanaf morgen wel 50gr ongezouten pindanoten bij voegen want eigenlijk mis ik goede vetten...

10u: 50gr kip + wokgroenten + beetje ketchup

12u: idem als 10u

14u: idem als 12u

17u: wat de pot schaft

18u: whey shake

19u: training

22u: 70gr tonijn + 1/3de komkommer + beetje ketchup (ga dit vervangen door kwark + casseïne want de tonijn komt me men keel uit :S)

Bedoeling van schema: Laag caloriegehalte maar toch genoeg eiwitten, moet nog een 10% vetpercentage verliezen... Comments?

MeRCeNaRy

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bloemkool lijkt mij niet ideaal als je tussen de mensen zit. :p

Ben zelfs al op feesjes (18jarige en stuff) geweest waar men bloemkool serveerde voor uit de hand te eten, met cocktailsaus dan wel... :p

Pilatus

Legacy Member
ben ook terug beginnen poweren om de nodige kracht op te doen voor het nieuwe voetbalseizoen!
ik ga niet te ver gaan in eetschema's en dergelijke, maar kan iemand mij voorbeelden geven wat ik voor en na een training het beste kan eten?

Affinity

Legacy Member
alst maar is om beetje te 'poweren' zou ik er niet naar kijken tbh.. eerste maanden maak je toch zoiezo progressie, bij u ist wss enkel voor uwe zomerstop

Atrox

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Neem wokgroenten en bak u die de dag ervoor in de wok... Doe dat nu ook en in combinatie met kip zeer lekker!!

Lol, dat is nog een goed idee aangezien ik toch veel wok eet. Dan gebruik ik gewoon geen sojasaus en maak ik ietske meer voor de dag erna :)

MeRCeNaRy

Legacy Member
Arylia zei:
zijt gulder chinees van origine ofzo?:|

Lol... Ti's gwn handig, zo een zakje met diepgevroren groentjes laten ontdooien, 3 minuutjes in de wok roer bakken en voilà, groentjes klaar. Op een kwartier heb ik men maaltijden voor de volgende dag gemaakt... :)

Atrox

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Lol... Ti's gwn handig, zo een zakje met diepgevroren groentjes laten ontdooien, 3 minuutjes in de wok roer bakken en voilà, groentjes klaar. Op een kwartier heb ik men maaltijden voor de volgende dag gemaakt... :)

Verse groentjes > alles :cool:

Pilatus

Legacy Member
Arylia zei:
alst maar is om beetje te 'poweren' zou ik er niet naar kijken tbh.. eerste maanden maak je toch zoiezo progressie, bij u ist wss enkel voor uwe zomerstop

ja en nee, die 3 maanden zullen wel wat intensiever zijn, aangezien ik dan veel meer tijd heb, het is nu wel de bedoeling om daarna te blijven verder doen maar minder intensief

al is het maar wat pasta ofzo voor training, en erna nog iets klein want soms voel ik mij toch maar suf :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan