Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Elke dag sowieso niet, als ik mijn buikspieren heb getraind laat ik ze rusten zoals elke andere spiergroep. Spierweefsel blijft spierweefsel e...
Maten uit de fitness die samen met mij zijn begonnen trainen ze 5x in de week, elke dag dat ze naar de gym gaan dus. Ik train ze 2 à 3 maal in de week en rarara, wie heeft er de meest zichtbare abs, ik ;) En zij hebben dan nog een lager vetpercentage...

Affinity

Legacy Member
als ik crunches doe met 10kg op m'n borst , 4x25 , kan ik de eerste 3-4 dagen geen buik meer trainen hoor...

trouwens zet uw spellcorrectie dan af, dan hebde die "Gé" niemeer

Weezyy

Legacy Member
Ja oké, misschien niet elke dag, maar ben er heilig van overtuigd dat ge die gerust om de dag moogt traine.

Arylia : Ik had het over buikspieren trainen zonder gewicht.

Kenzani

Legacy Member
3e maaltijd: Tonijn met sla en zilveruitjes

Is tonijn eigenlijk goed voedsel om te cleanbulken?

MeRCeNaRy

Legacy Member
-KDS- zei:
3e maaltijd: Tonijn met sla en zilveruitjes

Is tonijn eigenlijk goed voedsel om te cleanbulken?

Het type van voedsel maakt toch niet uit? :) ik persoonlijk eet tonijn enkel voor het slapen gaan...

IIcon

Legacy Member
Arylia zei:
als ik crunches doe met 10kg op m'n borst , 4x25 , kan ik de eerste 3-4 dagen geen buik meer trainen hoor...

trouwens zet uw spellcorrectie dan af, dan hebde die "Gé" niemeer

Ik doe 3x50 met 15kg op de borst, en erna nog 2x25 leg raises.. Doe dit telkens tot ik het goed voel branden.

Baats

Legacy Member
Weezyy zei:
Ja oké, misschien niet elke dag, maar ben er heilig van overtuigd dat ge die gerust om de dag moogt traine.

Arylia : Ik had het over buikspieren trainen zonder gewicht.

En ge hebt geen enkele (wetenschappelijke) poot om op te staan. Goed bezig.

Xcessive-

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Gé hebt gelijk. Was mis...

Maar uiteindelijk hangt het er vanaf wat Gé wilt eh... Wilt Gé bulky buikspieren? Knallen met die gewichten... Wilt Gé ripped abs? Goed dieet, cardio en veeeeeeeel reps :) buik trainen is toch een verschil tov armen vind ik

Veel reps voor ripped abs. Hmm nice. Abs gewoon zoals een andere spier trainen... en die gaan helemaal niet veel groeien.

Weezyy

Legacy Member
Baats zei:
En ge hebt geen enkele (wetenschappelijke) poot om op te staan. Goed bezig.

Geef me trouwens is een op wetenschappelijke basis gebasseerde link waar je mn argument mee kan ontkrachte?

majas

Legacy Member
Een toestel gebruiken om crunches te doen?
Bij ons zie je daar alleen venten in midlifecrisis en meisjes.
Ge kunt toch op een schuin bankje ook crunches doen met een schijf in uw handen?

Tencious T

Legacy Member
En wat is het verschil daarmee?
Waarom zou je het moeilijk doen als het makkelijk ook kan.

majas

Legacy Member
Omdat 'het moeilijk maken' uw spieren meer prikkelt mss?
Waarom zou ge 100kg opheffen als ge ook 10kg kunt opheffen?? :ironic:

tom1

Legacy Member
Baats zei:
En ge hebt geen enkele (wetenschappelijke) poot om op te staan. Goed bezig.

Precies of jij baseert u op A1 publicaties :p. Verder dan webartikels en boeken van een paar bekende namen in de fitnesswereld lees jij toch ook niet?

Zeg het maar als ik fout ben :).

Tencious T

Legacy Member
Maar waarom zou je een volledige constructie maken om crunches te doen wanneer je een toestel hebt waar je gewoon het gewicht kan aanhangen en juist hetzelfde effect hebt?
Das gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen.
En er is trouwens niets gay aan het gebruiken van zo een toestel. Das gewoon kort door de bocht gaan.

Pirate!

Legacy Member
Strength Standards

Deadlift en squat bijna op novice, bench en OHP ergens halverwege tussen untrained en novice, derde maand van Starting Strength begonnen. Altijd leuk om RL stats te zien als computergame stats.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan