Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Arylia zei:Baats, om de hoek van de veldstraat hebde zo nen intersport ofzoiets... heb daar een broek van 12 euro gekocht... heel wijd/los , best wel tevreden van!
Gebt er zelfs van 8 euro...

el slettos zei:Vandaag na mijn lifts die eindigden met deadlifts vroeg er een personal trainer ofdat ik wat oefeningen wou doen die hij zou voortonen.
Blijkbaar flexibiliteitsoefeningen. Met de voorwaartse bewegingen ging alles perfect. Maar met de zijdelingse had ik stekende pijn in de onderrug
Hij zei toen dat mijn prestaties qua kracht enorm omhoog gegaan zijn maar dat mijn flexibiliteit ten onder gaat. Hij raadde me aan om wat flex oefeningen te doen voor mijn opwarmsets.
Kdenk wel dat ik zijn raad ga opvolgen, want kwil geen blessures..![]()

el slettos zei:Vandaag na mijn lifts die eindigden met deadlifts vroeg er een personal trainer ofdat ik wat oefeningen wou doen die hij zou voortonen.
Blijkbaar flexibiliteitsoefeningen. Met de voorwaartse bewegingen ging alles perfect. Maar met de zijdelingse had ik stekende pijn in de onderrug
Hij zei toen dat mijn prestaties qua kracht enorm omhoog gegaan zijn maar dat mijn flexibiliteit ten onder gaat. Hij raadde me aan om wat flex oefeningen te doen voor mijn opwarmsets.
Kdenk wel dat ik zijn raad ga opvolgen, want kwil geen blessures..![]()
Areknia zei:
MeRCeNaRy zei:1. Uw ontbijt is het BELANGRIJKST, uw maaltijd na de training tweede belangrijkst.
2. No weights, no mass![]()
Baats zei:Leuk dat er zo'n kerel rondloopt en je daar op aanspreekt, ik kan het mij hier niet inbeelden
Welke oefening liet hij je doen?

Xcessive- zei:Hoe weet die dat je flexibiliteit verslechterd is? Heb je die oefeningen vroeger nog eens gedaan dan?

Pas met stretchen wel op: het is goed, maar je moet het op het juiste moment doen.el slettos zei:Hij zei toen dat mijn prestaties qua kracht enorm omhoog gegaan zijn maar dat mijn flexibiliteit ten onder gaat. Hij raadde me aan om wat flex oefeningen te doen voor mijn opwarmsets.

Wijsheid zei:Je gaat er geen bodybuilder van worden, maar je kan daar wel degelijk een redelijke massa mee krijgen.
de Waaslandwolf zei:Pas met stretchen wel op: het is goed, maar je moet het op het juiste moment doen.
Stretchen zonder opwarming is bijvoorbeeld blijkbaar niet aan te raden. Stretchen vlak voor zware compounds is ook niet ideaal - heb ik gelezen, pin me er niet op vast - omdat de hele handel los zit, en dat leidt in combinatie met zware belasting eerder tot een verhoogd risico op blessures. Ik zou ze dus, zoals die PT het deed, eerder na het deadliften doen, of gewoon los van je training, na een wat opwarmen. Te hard rekken is ook uit den boze overigens, of blessures zijn je deel.
