eprode
Legacy Member
Atrox zei:Elke dag 60 chin-ups![]()
ja zal er echt nie veel naast zitten hoor, is een gewoonte geworden. Maar krijg je dan ook spiermassa van of alleen uithouding?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atrox zei:Elke dag 60 chin-ups![]()
el slettos zei:ikTot nu toe lukt iedere training met progressieve belading zonder problemen (week 5)
Zelfs te tam om pics te maken...Weezyy zei:Degene die hier multi-vit pakke, merk je dat je actiever bent ofzo? Ben echt enorm tam de laatste dagen --'

Baats zei:'k Heb een nieuwe trainingsbroek nodig, elke keer dat ik onder parallel ga, heb ik het gevoel dat hij gaat scheuren, ideaal is anders..

MeRCeNaRy zei:korte broek, problem solved![]()

Sharpless... zei:Ik zou ook eens moeten beginnen te trainen aan mijn spieren. Het probleem is dat ik nooit verdik. Hoeveel ik ook eet. Als ge al een klein 'vet' laagske hebt. Dan komt dat gezonder over niet?
Ik zou het liefst alles thuis doen.
Hoe begin ik eraan?
Baats zei:'k Heb mijn laatste korte broek vorige week gescheurd
Time for some new shorts!
)MeRCeNaRy zei:Lol, hoe doede da? Heb geen enkel problemen met men broeken, verkies wel kort boven lang voor de bewegingsvrijheid (en nu voor de hitte)
Baats zei:ATG baby
Sharpless... zei:Ik zou ook eens moeten beginnen te trainen aan mijn spieren. Het probleem is dat ik nooit verdik. Hoeveel ik ook eet. Als ge al een klein 'vet' laagske hebt. Dan komt dat gezonder over niet?
Ik zou het liefst alles thuis doen.
Hoe begin ik eraan?
eprode zei:ja zal er echt nie veel naast zitten hoor, is een gewoonte geworden. Maar krijg je dan ook spiermassa van of alleen uithouding?

Atrox zei:En hoe ziet uw uitvoering eruit? 60 is veel, zeker voor iemand die pas begint (denk ik?)
*edit* en chin-ups/pull-ups zijn geweldig voor uw rug, biceps, ... eigenlijk zijn alle compound oefeningen geweldig![]()
dus 60 verspreid over de ganse dag. Kvroeg me gwn af of dit even goed is om spiermassa bij te krijgen als dat je een paar sets direct na elkaar doet..Sharpless... zei:Ik eet eigenlijk nooit smorgens meestal een portje yoghurt en een glas fruitsap.
Met thuis trainen bedoel ik eigenlijk zonder gewichten enz.
Gewoon sit-ups, push-ups enz
Sharpless... zei:Ik eet eigenlijk nooit smorgens meestal een portje yoghurt en een glas fruitsap.
Met thuis trainen bedoel ik eigenlijk zonder gewichten enz.
Gewoon sit-ups, push-ups enz

eprode zei:Ja maar ik doe ze niet na elkaar heb ik gezegt he, ik doe der telkens 8 na elkaar iedere keer ik voorbij mijn optrekbaar loopdus 60 verspreid over de ganse dag. Kvroeg me gwn af of dit even goed is om spiermassa bij te krijgen als dat je een paar sets direct na elkaar doet..
edit: uitvoering doe ik volledig naar beneden, en tot mijn borst naar boven, perfect dus.

Atrox zei:Ja, chin-ups zijn goed voor massa maar zouden niet de enige oefening moeten zijn (geldt voor zowat alles). Full body training ...
En ook niet elke dag chin-ups doen, uw spieren groeien in rust niet tijdens het trainen.
en ja mss beter om de 2 dagen doen ofzo dan Sharpless... zei:Wat is dan zo geschikt om smorgens te eten? Iets dat snel binnen kan?
Cornflakes ofzo?

eprode zei:ja ik doe uiteraard ook andere oefeningen voor rug hoor, die chin ups doe ik er gwn altijd extra bij, achja slecht zalt alleszins niet zijnen ja mss beter om de 2 dagen doen ofzo dan
![]()
