Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcessive-

Legacy Member
Arylia zei:
Is dit nu verbeelding of kan het dat mijn rug precies al een pakje verbreed is na een maand door wijde pull ups te doen?

Ofwel volg ik de progressie van m'n rug te weinig op :p

Wat zijn voor jou wijde pull ups?

Affinity

Legacy Member
handpalmen weg van mij, de bar beetnemen in de kromming, en dan uiteraard optrekken tot de bar zo dicht mogelijk bij je borst komt

Xcessive-

Legacy Member
Ja in de kromming, verschilt natuurlijk altijd. Maar hoe breed neem je tov je schouders?

Het is niet hoe breder je neemt hoe breder je rug zal worden. Je moet de breedte nemen zodat je het sterkste bent. Als je heel breed neemt is je rom ook kleiner.

Affinity

Legacy Member
ietsje wijder dan schouderbreedte... en ik heb trouwens wel gehoord hoe wijder hoe beter voor je V-vorm...

MeRCeNaRy

Legacy Member
el slettos zei:
iemand ervaring met No Xplode NT van BSN?

Gé moet de gewone nemen... Die is beter... Mijn ervaring: serieuze rush en pump maar ik vind 1mr van bpi(wat ik nu gebruik) beter :)

AliChemicali

Legacy Member
Damn i love training massa again ez bar curls met 40kg yeah buddy ^^

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Ja ik zie er wel meer met zo'n gewichten en dan een halve curl maken.

Lijkt me niet zo onmogelijk bij massaslayer. Die traint al wel even en ik pak bij bb curl al 30kilo (1x8)

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Lijkt me niet zo onmogelijk bij massaslayer. Die traint al wel even en ik pak bij bb curl al 30kilo (1x8)

Thanks ben ineens iets nieuw aant proberen alsk de baar niet meer omhoog krijg zwier ik ze toch omhoog en laat ik ze ng een paar x traag zakke :p x

Weezyy

Legacy Member
Pauzeer gewoon even like ne second of 15 en doe dan u overige reps nog?
Lijkt me effectiever.

Of pak wat minder :p

Affinity

Legacy Member
mij lijkt het effectiever toch uw laatste rep te cheaten... natuurlijk uw laatste of eventueel 2 laatste reps he... nie als ge er 6 van de 8 moe cheaten

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
mij lijkt het effectiever toch uw laatste rep te cheaten... natuurlijk uw laatste of eventueel 2 laatste reps he... nie als ge er 6 van de 8 moe cheaten

Ik doe da alleen bij tot falen zo 2 extra doen das nen tip van dorian yates check op youtube blood & guts

Weezyy

Legacy Member
Ja eigenlijk hebt ge wel gelijk, khad het eigenlijk meer over de grotere bewegingen. bb curl kan je misschien best gewoon wat cheate.

Degene die hier multi-vit pakke, merk je dat je actiever bent ofzo? Ben echt enorm tam de laatste dagen --'

Affinity

Legacy Member
heb dat eens enkele weken genomen en heb daar niets van gemerkt, alleen dat m'n pis fluo geel was

Wijsheid

Legacy Member
Als uw unrine geler ziet, werken u nieren niet tegoei.

Enfin , ik bedoel dat er dan niet genoeg water passeert langs u nieren. Niet dat er iets mis is met uw nieren eh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan