Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
To be honest... Me to... En dat is ook appetant, maar ik denk wel dat als uw borst groeit en uw vetpercentage zakt dat dat mindert en mindert? Of ben ik verkeerd?dietrich0 zei:Keirel Weez waar gij u toch druk over maakt..
John1307 zei:Wel spijtig dat ge naar veruit de slechtste fitness van Leuven gaat. Ja het is goedkoop, maar ge krijgt er ook zo weinig voor terug.
MeRCeNaRy zei:To be honest... Me to... En dat is ook appetant, maar ik denk wel dat als uw borst groeit en uw vetpercentage zakt dat dat mindert en mindert? Of ben ik verkeerd?



MeRCeNaRy zei:To be honest... Me to... En dat is ook appetant, maar ik denk wel dat als uw borst groeit en uw vetpercentage zakt dat dat mindert en mindert? Of ben ik verkeerd?

Weezyy zei:Een blessure die maar blijft terugkomen zelfs na 8weken rust. Heb al mijn zool laten aanpassen maar blijkbaar is het dus nog iets anders.
Diet : ha-ha...![]()

moet daarvoor eens nr de dokter, ma die zijn wachttijden zijn altijd zo ellendig lang 
Als het enkel over machines vs. losse gewichten gaat:MonkeyPenis zei:Wat zijn dan nog negatieve elementen die me kunnen overtuigen?
Atrox zei:En wa voelt gij dan?
Als ik loop, voel ik altijd schokken door mijn enkelsmoet daarvoor eens nr de dokter, ma die zijn wachttijden zijn altijd zo ellendig lang
![]()
de Waaslandwolf zei:Machines zijn niet geheel des duivels, maar losse gewichten genieten wel mijn voorkeur om bovenstaande redenen, en met name de eerste.
dietrich0 zei:Keirel Weez waar gij u toch druk over maakt..
Baats zei:Even erg als je 1 cm minder arm-omtrek hoor :')

Weezyy zei:Je doet erg weinig voor rug maar veel voor schouders?. Er zijn nog wel een paar dingen die je kan doen voor je rug zoals pull ups.
Over je voeding kunnen we niet veel zeggen. Maar ik zou toch is uitkijken naar een klein schema om je macros te kunnen behalen. Dan gaat die creatine & whey nog 5x zo effectief zijn.
, hier is het €16,50 voor 120.Wat wilt ge met de cardio bereiken? specifiek doel achter of eerder algemeen?John1307 zei:Wel spijtig dat ge naar veruit de slechtste fitness van Leuven gaat. Ja het is goedkoop, maar ge krijgt er ook zo weinig voor terug.
anyway, zou het een goed idee zijn om mijn cardio (in de fitness) volledig te vervangen door kettlebell/bodyweight circuits. Tis eig. een beetje onnozel om een fitness binnen te stappen om 40 minuutjes op een hometrainer/loopband te zitten. Als ze die sauna en douches niet hadden had ik mijn abonnement al direct afgezegd (soms spring ik er gewoon binnen enkel om een sauna te nemen).
Re@V0r zei:die multivit van XXL neem ik nu ook sinds vorig weekend
mooie hoeveelheid pillekes voor redelijke prijs alleszins

dietrich0 zei:Meh ik zou graag verwijzen naar mijn post in de "fitness in leuven"-thread..
1. Veel te veel volk
2. Bijna alles is machines: machines<losse gewichten
3. Geen losse barbell dus geen benchpress, squat, military press, deadlift,.. De BASIS van powertraining ontbreekt dus bij jullie.
4. Één los bankje?!
@Weez: je vergeet het belangrijkste.. Verstand!![]()
de Waaslandwolf zei:Als het enkel over machines vs. losse gewichten gaat:
- met losse gewichten leer je niet stabiliseren, de machine doet dat, en neemt dus de functie over van de spieren die dat zouden moeten doen; kortweg, je traint een aantal spieren niet;
- het risico op kwetsuren bij machines is niet noodzakelijk kleiner, en soms zelfs groter vanwege een vals gevoel van veiligheid;
- als bv. een van beide armen sterker is, zal een machine dat verschil niet zomaar wegwerken omdat je het opvangt met je sterkere arm, losse gewichten zijn hier beter.
Machines zijn niet geheel des duivels, maar losse gewichten genieten wel mijn voorkeur om bovenstaande redenen, en met name de eerste.