Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arylia zei:http://oi53.tinypic.com/5ltmwk.jpg
excuses blijkbaar was dat op 10 maand..
1j4m: http://img94.imageshack.us/img94/8330/img0206aw.jpg
vind het nog wel duidelijk verschil met die van 1j4maand, niet?
hij is wel redelijk donker , althans lijkt zo op deze pc.. misschien ist beter bij jullie

Weezyy zei:Awel ik zit zowa tussen die 2 pics van u Arylia, alleen weeg ik wat meer, maar ik heb altijd al dikke bovenbenen gehad en daar kan je blijkbaar vrij veel gewicht van halen.
Grootste probleem bij mij is dat ik er goed uitzie met een marcelleke of met een tshirt, mijn armen & borst poppe er dan meteen uit, maar mijn buik is nn grote turn-off, kheb wel blokjes maar niet zoals het zou moeten. En mijn borst is helemaal niet zo indrukwekkend thanks to puffy nipples --''
edit : hoewel je wel meer massa hebt op die foto van 1j4m.
krijg da gewoon niet weg
voor de rest ben ik heel tevredenArylia zei:vinde ja?? ale merci.. vond die eigenlijk zo mooi nie..
denk dat op mijn kapotte laptop nog 'before pics' staan van een reis naar spanje waar ik enkel ne short aanheb, kga binnekort eens met ne maat kijken voor die harde schijf te kunnen lezen en keer alles overkopieren, want heb dus eigenlijk totaal geen gedacht meer van hoe ik ervoor eigenlijk was
@ hierboven: ik kom van 58,5 en sta nu rond de 70 te zweven
Weezyy zei:ahja btw, misschien wel stof voor discussie.
Op DBB is er een discussie geweest over wat je wel en niet zou mogen eten zolang je maar je macros haalt. Dus een blikje cola ertussen en een paar zakken chips erbij zouden volgens sommigen geen kwaad kunnen zolang je maar je macros haalt.
MonkeyPenis zei:Ben naar de fitness (univfit, begeleid door master fitnessinstructor) geweest en ze vertelden met dat je best progressief naar massatraining toewerkt: mij werd aangeraden om nu te beginnen met een schema met reps van 3 *12 om dan na een maand ofzo naar 3 * 10 en dan naar 4 * 8 ofzo te gaan. Onder het mom van 'de spieren prikkelen en klaar te maken'. Wat vinden jullie daarvan? Het houdt wel steek, maar ik heb het nog niet gehoord.
Xcessive- zei:Afwisselen in reps is inderdaad iets wat ik ook zou aanraden. Maar om hoog te beginnen en dan steeds minder te nemen om je lichaam klaar te maken is eerder bullshit.
Ik wissel zelf iedere week af in reps, week 6 reps, week 10 reps en een week 15 reps en dan terug 6.
Weezyy zei:En mijn borst is helemaal niet zo indrukwekkend thanks to puffy nipples --''
).Atrox zei:Heb het jammer genoeg ook, niks aan te doen (buiten plastisch chirurgie, maar da gaat toch te ver).
Ge moet daar trouwens eens in knijpen :')
Zo'n operatie is wel maar een kleine ingreep maar kost toch wel meer als €1000 denk ik. En voor de gemiddelde Belg is dat een groot bedrag. Sommige hebben er ook vele minder last van als ze een lager bf hebben.MonkeyPenis zei:Ben naar de fitness (univfit, begeleid door master fitnessinstructor) geweest en ze vertelden met dat je best progressief naar massatraining toewerkt: mij werd aangeraden om nu te beginnen met een schema met reps van 3 *12 om dan na een maand ofzo naar 3 * 10 en dan naar 4 * 8 ofzo te gaan. Onder het mom van 'de spieren prikkelen en klaar te maken'. Wat vinden jullie daarvan? Het houdt wel steek, maar ik heb het nog niet gehoord.