Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
vinde ja?? ale merci.. vond die eigenlijk zo mooi nie..

denk dat op mijn kapotte laptop nog 'before pics' staan van een reis naar spanje waar ik enkel ne short aanheb, kga binnekort eens met ne maat kijken voor die harde schijf te kunnen lezen en keer alles overkopieren, want heb dus eigenlijk totaal geen gedacht meer van hoe ik ervoor eigenlijk was


@ hierboven: ik kom van 58,5 en sta nu rond de 70 te zweven

Weezyy

Legacy Member
Awel ik zit zowa tussen die 2 pics van u Arylia, alleen weeg ik wat meer, maar ik heb altijd al dikke bovenbenen gehad en daar kan je blijkbaar vrij veel gewicht van halen.

Grootste probleem bij mij is dat ik er goed uitzie met een marcelleke of met een tshirt, mijn armen & borst poppe er dan meteen uit, maar mijn buik is nn grote turn-off, kheb wel blokjes maar niet zoals het zou moeten. En mijn borst is helemaal niet zo indrukwekkend thanks to puffy nipples --''

edit : hoewel je wel meer massa hebt op die foto van 1j4m.

Gundor

Legacy Member
Weezyy zei:
Awel ik zit zowa tussen die 2 pics van u Arylia, alleen weeg ik wat meer, maar ik heb altijd al dikke bovenbenen gehad en daar kan je blijkbaar vrij veel gewicht van halen.

Grootste probleem bij mij is dat ik er goed uitzie met een marcelleke of met een tshirt, mijn armen & borst poppe er dan meteen uit, maar mijn buik is nn grote turn-off, kheb wel blokjes maar niet zoals het zou moeten. En mijn borst is helemaal niet zo indrukwekkend thanks to puffy nipples --''

edit : hoewel je wel meer massa hebt op die foto van 1j4m.

mijn buik is ook een turnoff, ben vroeger veel te snel vermagerd en heb aan de onderkant van de buik los vel :( krijg da gewoon niet weg :) voor de rest ben ik heel tevreden

Weezyy

Legacy Member
ahja btw, misschien wel stof voor discussie.

Op DBB is er een discussie geweest over wat je wel en niet zou mogen eten zolang je maar je macros haalt. Dus een blikje cola ertussen en een paar zakken chips erbij zouden volgens sommigen geen kwaad kunnen zolang je maar je macros haalt.

sir oinksalot

Legacy Member
Arylia zei:
vinde ja?? ale merci.. vond die eigenlijk zo mooi nie..

denk dat op mijn kapotte laptop nog 'before pics' staan van een reis naar spanje waar ik enkel ne short aanheb, kga binnekort eens met ne maat kijken voor die harde schijf te kunnen lezen en keer alles overkopieren, want heb dus eigenlijk totaal geen gedacht meer van hoe ik ervoor eigenlijk was


@ hierboven: ik kom van 58,5 en sta nu rond de 70 te zweven

dan ben je niet al te groot? ik weeg er 84 @ 1.79m en heb belange na nog niet de progressie van u

looking good! (no homo)

MonkeyPenis

Legacy Member
Ben naar de fitness (univfit, begeleid door master fitnessinstructor) geweest en ze vertelden met dat je best progressief naar massatraining toewerkt: mij werd aangeraden om nu te beginnen met een schema met reps van 3 *12 om dan na een maand ofzo naar 3 * 10 en dan naar 4 * 8 ofzo te gaan. Onder het mom van 'de spieren prikkelen en klaar te maken'. Wat vinden jullie daarvan? Het houdt wel steek, maar ik heb het nog niet gehoord.

NotoriousP

Legacy Member
Weezyy zei:
ahja btw, misschien wel stof voor discussie.

Op DBB is er een discussie geweest over wat je wel en niet zou mogen eten zolang je maar je macros haalt. Dus een blikje cola ertussen en een paar zakken chips erbij zouden volgens sommigen geen kwaad kunnen zolang je maar je macros haalt.

Tijdens het bulken kan dat niet zo'n kwaad zolang je je macro's haalt, vitamine pillen neemt aangezien je daar wel een tekort zal hebben en die zaken als cola timed.

Cola mag je voor of na je training drinken, niet voor je gaat slapen. Die chips ook niet int midden van de nacht.

Affinity

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Ben naar de fitness (univfit, begeleid door master fitnessinstructor) geweest en ze vertelden met dat je best progressief naar massatraining toewerkt: mij werd aangeraden om nu te beginnen met een schema met reps van 3 *12 om dan na een maand ofzo naar 3 * 10 en dan naar 4 * 8 ofzo te gaan. Onder het mom van 'de spieren prikkelen en klaar te maken'. Wat vinden jullie daarvan? Het houdt wel steek, maar ik heb het nog niet gehoord.

klinkt goed idd... spieren moet je blijven prikkelen dat ze niet teveel gewoon worden

Xcessive-

Legacy Member
Afwisselen in reps is inderdaad iets wat ik ook zou aanraden. Maar om hoog te beginnen en dan steeds minder te nemen om je lichaam klaar te maken is eerder bullshit.

Ik wissel zelf iedere week af in reps, week 6 reps, week 10 reps en een week 15 reps en dan terug 6.

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Afwisselen in reps is inderdaad iets wat ik ook zou aanraden. Maar om hoog te beginnen en dan steeds minder te nemen om je lichaam klaar te maken is eerder bullshit.

Ik wissel zelf iedere week af in reps, week 6 reps, week 10 reps en een week 15 reps en dan terug 6.

dit.

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
En mijn borst is helemaal niet zo indrukwekkend thanks to puffy nipples --''

Heb het jammer genoeg ook, niks aan te doen (buiten plastisch chirurgie, maar da gaat toch te ver :p).

Ge moet daar trouwens eens in knijpen :')

Xcessive-

Legacy Member
Atrox zei:
Heb het jammer genoeg ook, niks aan te doen (buiten plastisch chirurgie, maar da gaat toch te ver :p).

Ge moet daar trouwens eens in knijpen :')

Inderdaad een operatie of constant zorgen dat ze stijf zijn maar dat is natuurlijk onmogelijk :D Zo'n operatie is wel maar een kleine ingreep maar kost toch wel meer als €1000 denk ik. En voor de gemiddelde Belg is dat een groot bedrag. Sommige hebben er ook vele minder last van als ze een lager bf hebben.

Weezyy

Legacy Member
tepelpiercing is misschien wel een oplossing?!

Goh, ik zou het er nog aan wille geven aangezien ik er wel constant last van heb, ge ziet da door mijn kleren heen --'
Maarja over een jaar ofzo valt het misschien niet zo hard op. :)

John1307

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Ben naar de fitness (univfit, begeleid door master fitnessinstructor) geweest en ze vertelden met dat je best progressief naar massatraining toewerkt: mij werd aangeraden om nu te beginnen met een schema met reps van 3 *12 om dan na een maand ofzo naar 3 * 10 en dan naar 4 * 8 ofzo te gaan. Onder het mom van 'de spieren prikkelen en klaar te maken'. Wat vinden jullie daarvan? Het houdt wel steek, maar ik heb het nog niet gehoord.

Wel spijtig dat ge naar veruit de slechtste fitness van Leuven gaat. Ja het is goedkoop, maar ge krijgt er ook zo weinig voor terug.

anyway, zou het een goed idee zijn om mijn cardio (in de fitness) volledig te vervangen door kettlebell/bodyweight circuits. Tis eig. een beetje onnozel om een fitness binnen te stappen om 40 minuutjes op een hometrainer/loopband te zitten. Als ze die sauna en douches niet hadden had ik mijn abonnement al direct afgezegd (soms spring ik er gewoon binnen enkel om een sauna te nemen).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan