Gezocht: een goed fullbody schema om een keer per week te doen. Ik zou meer gaan trainen, maar ik zit nu al aan 5 trainingen per week in totaal, plus dagelijks gemiddeld 20-30 km op de fiets. Het zou een beetje te veel van het goede worden.
Training ging vandaag wel weer redelijk.
Bench 5x3x90 - deze keer enkel bij de laatste rep hulp nodig gehad.
Deadlift 3x5x125 - tweede set was m'n techniek minder, ik voel het lichtjes, gelukkig was de derde set in orde.
Geen idee of ik er volgende week terug 5 kilo bijsteek op deadlift, eerst eens zien dat m'n techniek consistent goed blijft.