Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Re@V0r zei:
die multivit van XXL neem ik nu ook sinds vorig weekend
mooie hoeveelheid pillekes voor redelijke prijs alleszins

ha, heb ze net vandaag besteld. :)
Inderdaad vrij goedkoop maar naar het schijnt wel een heel vuile smaak?

MeRCeNaRy

Legacy Member
Weezyy zei:
ha, heb ze net vandaag besteld. :)
Inderdaad vrij goedkoop maar naar het schijnt wel een heel vuile smaak?

who cares about smaak? Animal cuts pillen, die stinken alsof het verrotte hondsbrokken zijn... :D Mond in, water derachter en kloek weg :)

MichielD4

Legacy Member
Vanavond proberen een stuk of 12-14 reps te doen met 130kg op deadlift. En daarna nog lying leg curl, 45° leg press en kneeling cable crunches.

kaminikaze

Legacy Member
Nu al anderhalve week pijn aan lower back. Hoogstwaarschijnlijk door te squatten en te deadliften met slechte form...
zal er eens extra op moeten letten.

Andere oorzaak kan mss zijn dat ik op m'n werk constant rechtstaand werk voor een tafel die eigenlijk te laag is voor mij, gn idee.

sowieso zuigt het zwaar, net nu ik goed omhoog ging met m'n lifts. Nu al 4 trainingen gemist :sad:

Dreetn

Legacy Member
Net 4 josef rakich achtige pizza's gemaakt en in de diepvries geramd :D

Ik heb er wel mijn persoonlijke toets aan gegeven (kon ook niet anders, mijn moeder had het verkeerde mee :sad:)

Recept voor 1 (ik heb er 4 gemaakt):
  • 1 Tortilla (wit, had dikke volkoren gevraagd);
  • Besmeren met tomatenpuree;
  • 1/2 Kipfilet (zou mss wel iets meer mogen zijn);
  • 1/2 schellen hesp (Volgende keer wel 1 schel);
  • 1/4 paprika in blokjes gesneden;
  • 50g champignons (voor 4, net geen potje van 250g gebruikt);
  • Jonge spinazie uit den hof :D (dunno hoeveel, gwn mooi vol gelegd);
  • 1/2 tomaat;
  • Gemalen mozzarella 45% (had gemalen light kaas gevraagd...);
  • Kruiden met oregano, basilicum en evt. peper.

Voor hetgeen het eigenlijk is heb ik er veel te lang aan bezig geweest, hopelijk gaat het de volgende keer wat sneller.

John1307

Legacy Member
cuda zei:
Wat wilt ge met de cardio bereiken? specifiek doel achter of eerder algemeen?

Als ge al veel olympic lifts/powerlifts doet zou ik zeker niet al men cardio vervangen door zo'n circuits. (bijna al die circuits werken op dezelfde spieren, vrees op overbelasting)

Cardio dient specifiek om af te vallen (alleen O-lifting is niet genoeg) aangezien ik nog te zwaar sta. Spijtig genoeg is het ook oersaai en ben ik dus opzoek naar alternatieven. Ik dacht eraan om circuits te doen op de dagen dat ik niet ga liften dus ongeveer 2-3x de week.

cuda

Legacy Member
Begin anders met 1xpw circuit en 2x gewone cardio en zie hoe dat voelt

Is waar ge woont (overijse) niet vlak aan het zoniënwoud? Ga daar in joggen ipv op een loopband. is toch ook direct toffer

Dreetn

Legacy Member
Weezyy zei:
Is het nog geen tijd voor een powertrainingthread deel 5?

Moesten hier geen trolls zitten niet nee :D

edit: net 150g kwark gegeten van 05/03, viel wel nog mee. Kga binnen 30min wel weten of het slecht was of niet.

Re@V0r

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
who cares about smaak? Animal cuts pillen, die stinken alsof het verrotte hondsbrokken zijn... :D Mond in, water derachter en kloek weg :)

tis da... zoiets neem je ni voor de smaak é
in de mond, slok water en mee binnenslikken :)

de Waaslandwolf

Legacy Member
Gezocht: een goed fullbody schema om een keer per week te doen. Ik zou meer gaan trainen, maar ik zit nu al aan 5 trainingen per week in totaal, plus dagelijks gemiddeld 20-30 km op de fiets. Het zou een beetje te veel van het goede worden. :p

Training ging vandaag wel weer redelijk.
Bench 5x3x90 - deze keer enkel bij de laatste rep hulp nodig gehad.
Deadlift 3x5x125 - tweede set was m'n techniek minder, ik voel het lichtjes, gelukkig was de derde set in orde.

Geen idee of ik er volgende week terug 5 kilo bijsteek op deadlift, eerst eens zien dat m'n techniek consistent goed blijft.

MetalG

Legacy Member
6x3x115 Benchpress, 3x6x30kg incline dumbell press, 3x8x16kg flat flies, 4x8x12 concentration curls, 4x8x40kg straight barbell curls!

15 min fietsen! Was wel leuk! Donderdag rug nog eens, zien of ik weer hoofdpijn heb!

dietrich0

Legacy Member
@Baats:jij met je buik ook dan.

Damn te warm in de fitness! Het zweet droop er bij iedereen af, ik viel bijna van mijn sus.. Oh en ik heb een beachboy gezien: Een huge bovenlichaam met luciferbeentjes, nice om te zien wel! In ieder geval ging de training rotslecht..

MeRCeNaRy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Wel veel minder volk ook:)

Idd, wat ik alleen maar kan toejuichen...

Juist voor de eerste keer men ochtendshake gemengd met 5 soeplepels brinta... Man dat vult :D

Affinity

Legacy Member
Is dit nu verbeelding of kan het dat mijn rug precies al een pakje verbreed is na een maand door wijde pull ups te doen?

Ofwel volg ik de progressie van m'n rug te weinig op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan