Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
el slettos zei:juuuuij vanavond terug ovh press ^^ zalige oefening imo
ad:MaSSaSLaYeR zei:Thanks ben ineens iets nieuw aant proberen alsk de baar niet meer omhoog krijg zwier ik ze toch omhoog en laat ik ze ng een paar x traag zakkex
likes to kill zei:Gisteren gedaan, ik moest 3reps halen met 65kg maar ik kreeg er maar 2 uitad:
MetalG zei:ha azo xxx

dietrich0 zei:Voor die ene keer dat ik is ga trainen overdag.. Ik heb gedaan met trainen na uur en half en ga naar de kleedkamers de trap af. Ik ga na 10min de trap terug op en wie zie ik daar binnenkomen.. Mijn nonkel! Terug snel de trap afgegaan en om de 20minuten is gaan kijken of hem daar nog was, uiteindelijk heb ik een uur en half in de kleedkamer gezeten totdat een begeleider binnenkwam waaraan ik mijn verhaal uitlegde, die me dan via de kelder heeft laten onstnappen![]()
John1307 zei:Euhm, waarom wilt ge zo graag ontsnappen van uwen nonkel? Tenzij hij Roger Vangheluwe noemt hebt ge toch niets te vrezen?

davincy zei:wie doet er hier allemaal de stronglifts training?

wel vervelende situatie
maar ale ge zijt weggeraakt!eprode zei:ik hem me een tijdje geleden een optrekstang gekocht, en nu heb ik de gewoonte telkens ik er voorbij awndel 8 chin ups te doen.Tkomt er op neer dat ik elke dag zo'n 60 chin ups doe maar dan wel telkens met een uur tussen ongeveer. Krijg je op deze manier ook spiermassa bij of moet je dan echt je setjes na elkaar doen?

Cody zei:bb curls doe kik 10x30 en kzen maar 16 @73kg dus wrom nie?
OT: Is Whey Delicous deftig? iedereen koopt het wel maar toch![]()
tenzij je traint voor kracht dan boeit het natuurlijk wel 
m'n cappuchino is vandaag toegekomen maar kheb kunnen doorbijten en eerst m'n andere pot leegdrinken... nog paar daagjes...tis ne brusselaar. Maarja doet alsof hem goeroe is terwijl hij gewoon alles kopieert uit SS, billstar en consoorten. en ik had vaak het gevoel da em zelf ni volledig begrijpt wat hij schrijft.Xcessive- zei:Omdat hij normaal niet mag trainen
En ipv stronglifts te doen doe je beter starting strength. Waar horen jullie toch altijd die stronglifts? Dat is van die Nederlandse wannabe rippetoe die geld probeert te verdienen met zijn blog.
Arylia zei:ff iets anders, nog aan gedacht om naar action point te komen? zeker en vast een aanrader als je van plan bent serieus te gaan trainen.. heel veel mensen met jaaaren (wedstrijd)ervaring (en zeker nie allemaal dikke nekken).
ik zeg het echt nie om reclame te maken gewoon omda als ik sommigen hier hoor hoe die begeleid worden dan mag ik van heel veel geluk spreken met zo'n gym
@dietrich0: kapotlachenwel vervelende situatie
maar ale ge zijt weggeraakt!
davincy zei:wie doet er hier allemaal de stronglifts training?
Tot nu toe lukt iedere training met progressieve belading zonder problemen (week 5)cuda zei:tis ne brusselaar. Maarja doet alsof hem goeroe is terwijl hij gewoon alles kopieert uit SS, billstar en consoorten. en ik had vaak het gevoel da em zelf ni volledig begrijpt wat hij schrijft.
