Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eprode

Legacy Member
ik hem me een tijdje geleden een optrekstang gekocht, en nu heb ik de gewoonte telkens ik er voorbij awndel 8 chin ups te doen.Tkomt er op neer dat ik elke dag zo'n 60 chin ups doe maar dan wel telkens met een uur tussen ongeveer. Krijg je op deze manier ook spiermassa bij of moet je dan echt je setjes na elkaar doen?

MetalG

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Thanks ben ineens iets nieuw aant proberen alsk de baar niet meer omhoog krijg zwier ik ze toch omhoog en laat ik ze ng een paar x traag zakke :p x

ha azo xxx

el slettos

Legacy Member
likes to kill zei:
Gisteren gedaan, ik moest 3reps halen met 65kg maar ik kreeg er maar 2 uit:sad:

met stronglifts zit ik nu nog 'maar' aan 35kg vanavond. ik moet er 5x5 doen na opwarming setjes.

wat volg jij weer, 5/3/1 ?

dietrich0

Legacy Member
Voor die ene keer dat ik is ga trainen overdag.. Ik heb gedaan met trainen na uur en half en ga naar de kleedkamers de trap af. Ik ga na 10min de trap terug op en wie zie ik daar binnenkomen.. Mijn nonkel! Terug snel de trap afgegaan en om de 20minuten is gaan kijken of hem daar nog was, uiteindelijk heb ik een uur en half in de kleedkamer gezeten totdat een begeleider binnenkwam waaraan ik mijn verhaal uitlegde, die me dan via de kelder heeft laten onstnappen:)

John1307

Legacy Member
dietrich0 zei:
Voor die ene keer dat ik is ga trainen overdag.. Ik heb gedaan met trainen na uur en half en ga naar de kleedkamers de trap af. Ik ga na 10min de trap terug op en wie zie ik daar binnenkomen.. Mijn nonkel! Terug snel de trap afgegaan en om de 20minuten is gaan kijken of hem daar nog was, uiteindelijk heb ik een uur en half in de kleedkamer gezeten totdat een begeleider binnenkwam waaraan ik mijn verhaal uitlegde, die me dan via de kelder heeft laten onstnappen:)

Euhm, waarom wilt ge zo graag ontsnappen van uwen nonkel? Tenzij hij Roger Vangheluwe noemt hebt ge toch niets te vrezen?

Xcessive-

Legacy Member
John1307 zei:
Euhm, waarom wilt ge zo graag ontsnappen van uwen nonkel? Tenzij hij Roger Vangheluwe noemt hebt ge toch niets te vrezen?

Omdat hij normaal niet mag trainen :D

En ipv stronglifts te doen doe je beter starting strength. Waar horen jullie toch altijd die stronglifts? Dat is van die Nederlandse wannabe rippetoe die geld probeert te verdienen met zijn blog.

Affinity

Legacy Member
davincy zei:
wie doet er hier allemaal de stronglifts training?

ff iets anders, nog aan gedacht om naar action point te komen? zeker en vast een aanrader als je van plan bent serieus te gaan trainen.. heel veel mensen met jaaaren (wedstrijd)ervaring (en zeker nie allemaal dikke nekken).

ik zeg het echt nie om reclame te maken gewoon omda als ik sommigen hier hoor hoe die begeleid worden dan mag ik van heel veel geluk spreken met zo'n gym :)

@dietrich0: kapotlachen :p wel vervelende situatie :D maar ale ge zijt weggeraakt!

Cody

Legacy Member
bb curls doe kik 10x30 en kzen maar 16 @73kg dus wrom nie?

OT: Is Whey Delicous deftig? iedereen koopt het wel maar toch ;)

Atrox

Legacy Member
eprode zei:
ik hem me een tijdje geleden een optrekstang gekocht, en nu heb ik de gewoonte telkens ik er voorbij awndel 8 chin ups te doen.Tkomt er op neer dat ik elke dag zo'n 60 chin ups doe maar dan wel telkens met een uur tussen ongeveer. Krijg je op deze manier ook spiermassa bij of moet je dan echt je setjes na elkaar doen?

Elke dag 60 chin-ups :wtf:

Affinity

Legacy Member
Cody zei:
bb curls doe kik 10x30 en kzen maar 16 @73kg dus wrom nie?

OT: Is Whey Delicous deftig? iedereen koopt het wel maar toch ;)

nja gewicht boeit eigenlijk weinig, vooral correcte uitvoering en je uiterlijk ;) tenzij je traint voor kracht dan boeit het natuurlijk wel :p

whey delicious is gewoon delicious ;) m'n cappuchino is vandaag toegekomen maar kheb kunnen doorbijten en eerst m'n andere pot leegdrinken... nog paar daagjes...

heb een staaltje Unleash nu ook... ga ik eens gebruiken binne 2 weken

cuda

Legacy Member
Xcessive- zei:
Omdat hij normaal niet mag trainen :D

En ipv stronglifts te doen doe je beter starting strength. Waar horen jullie toch altijd die stronglifts? Dat is van die Nederlandse wannabe rippetoe die geld probeert te verdienen met zijn blog.
tis ne brusselaar. Maarja doet alsof hem goeroe is terwijl hij gewoon alles kopieert uit SS, billstar en consoorten. en ik had vaak het gevoel da em zelf ni volledig begrijpt wat hij schrijft.

davincy

Legacy Member
Arylia zei:
ff iets anders, nog aan gedacht om naar action point te komen? zeker en vast een aanrader als je van plan bent serieus te gaan trainen.. heel veel mensen met jaaaren (wedstrijd)ervaring (en zeker nie allemaal dikke nekken).

ik zeg het echt nie om reclame te maken gewoon omda als ik sommigen hier hoor hoe die begeleid worden dan mag ik van heel veel geluk spreken met zo'n gym :)

@dietrich0: kapotlachen :p wel vervelende situatie :D maar ale ge zijt weggeraakt!

Ja ik heb daar zeker nog aan gedacht. Ben eerst thuis wat basis aant opbouwen. Heb hier een rek voor pull ups en chinups en een halterbank.

el slettos

Legacy Member
davincy zei:
wie doet er hier allemaal de stronglifts training?

ik :) Tot nu toe lukt iedere training met progressieve belading zonder problemen (week 5)

cuda zei:
tis ne brusselaar. Maarja doet alsof hem goeroe is terwijl hij gewoon alles kopieert uit SS, billstar en consoorten. en ik had vaak het gevoel da em zelf ni volledig begrijpt wat hij schrijft.

ben ik dan eigenlijk wel goed bezig als ik stronglifts volg? Of schakel ik beter om naar een 4-day split met alle compounds erin? :help:

Ik las zowel SS als SL boek trouwens..

Baats

Legacy Member
'k Heb een nieuwe trainingsbroek nodig, elke keer dat ik onder parallel ga, heb ik het gevoel dat hij gaat scheuren, ideaal is anders..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan