NotoriousP
Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:Ik ben nu aant squate op een verhoogje ( kzet men hielen daarop)
![]()
Waarom niet ineens een bosu bal?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MaSSaSLaYeR zei:Ik ben nu aant squate op een verhoogje ( kzet men hielen daarop)
![]()
Had gij geen filmke gepost ooit van een 150kg deadlift? en nu zit ge met 70kg te spelen? Gekozen om lager als normaal te starten op stronglifts voor zeker techniek onder de knie te krijgen of misschien een blessure opgelopen ofzo?el slettos zei:Ale, even tussentijdse stronglifts stats (nu week 5/12):
Bp 53
Ovh press 33
Sq 65
Dl 70
Bb row 45
Chins: 10-8-6
Pull ups: 5-5-5
Push ups: 20-20-10
(full rom & bodyweight)
Kmoet mijn mening herzien, squats zijn favo oefening![]()
Gundor zei:Nie echt nee, wel tintelingen in het gezicht en zweten
Sent from my iPhone using Tapatalk
ik gebruik 1mr van bpicuda zei:Had gij geen filmke gepost ooit van een 150kg deadlift? en nu zit ge met 70kg te spelen? Gekozen om lager als normaal te starten op stronglifts voor zeker techniek onder de knie te krijgen of misschien een blessure opgelopen ofzo?

el slettos zei:Is inderdaad omdat ik voor alle compounds mijn techniek wou herzien. Die 150 kg dl was met slechte techniek. Kheb mijn tijd genomen om mijn techniek te oefenen en nu merk ik dat wel echt.
Nu met stronglifts iedere training zwaarder gaan met goeie uitvoering.
Het had geen zin om met mijn slechte techniek meer gewicht te nemen. Techniek > kilo's hebk geleerd![]()

Arylia zei:als ge da gelooft... :')
MaSSaSLaYeR zei:Kuiten met 80 kg aant aanpakke beginne lekker te brande ^^ raad van arnold gevolgt![]()
Arylia zei:als ge da gelooft... :')
maar de evolutie is wel mooi te zien. Ik denk dat dit eerder jaren training kost.