Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ik ben nu aant squate op een verhoogje ( kzet men hielen daarop)
5bb1ba65-eeb7-2a7a.jpg

Waarom niet ineens een bosu bal?

el slettos

Legacy Member
Ale, even tussentijdse stronglifts stats (nu week 5/12):

Bp 53
Ovh press 33
Sq 65
Dl 70
Bb row 45

Chins: 10-8-6
Pull ups: 5-5-5
Push ups: 20-20-10
(full rom & bodyweight)

Kmoet mijn mening herzien, squats zijn favo oefening :)

cuda

Legacy Member
el slettos zei:
Ale, even tussentijdse stronglifts stats (nu week 5/12):

Bp 53
Ovh press 33
Sq 65
Dl 70
Bb row 45

Chins: 10-8-6
Pull ups: 5-5-5
Push ups: 20-20-10
(full rom & bodyweight)

Kmoet mijn mening herzien, squats zijn favo oefening :)
Had gij geen filmke gepost ooit van een 150kg deadlift? en nu zit ge met 70kg te spelen? Gekozen om lager als normaal te starten op stronglifts voor zeker techniek onder de knie te krijgen of misschien een blessure opgelopen ofzo?

AliChemicali

Legacy Member
Kuiten met 80 kg aant aanpakke beginne lekker te brande ^^ raad van arnold gevolgt:p

MeRCeNaRy

Legacy Member
Gundor zei:
Nie echt nee, wel tintelingen in het gezicht en zweten :)




Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik krijg meer tinteling in de spier die ik aan het trainen ben eigenlijk. Zweten doe ik ook voor kapot :D ik gebruik 1mr van bpi

el slettos

Legacy Member
cuda zei:
Had gij geen filmke gepost ooit van een 150kg deadlift? en nu zit ge met 70kg te spelen? Gekozen om lager als normaal te starten op stronglifts voor zeker techniek onder de knie te krijgen of misschien een blessure opgelopen ofzo?

Is inderdaad omdat ik voor alle compounds mijn techniek wou herzien. Die 150 kg dl was met slechte techniek. Kheb mijn tijd genomen om mijn techniek te oefenen en nu merk ik dat wel echt.

Nu met stronglifts iedere training zwaarder gaan met goeie uitvoering.

Het had geen zin om met mijn slechte techniek meer gewicht te nemen. Techniek > kilo's hebk geleerd :)

MrBrightside

Legacy Member
[Youtube]gDYxZ8_pn0M[/youtube]

Misschien leuk voor sommigen om er motivatie in te vinden.

cuda

Legacy Member
el slettos zei:
Is inderdaad omdat ik voor alle compounds mijn techniek wou herzien. Die 150 kg dl was met slechte techniek. Kheb mijn tijd genomen om mijn techniek te oefenen en nu merk ik dat wel echt.

Nu met stronglifts iedere training zwaarder gaan met goeie uitvoering.

Het had geen zin om met mijn slechte techniek meer gewicht te nemen. Techniek > kilo's hebk geleerd :)
:bow:


Nooit makkelijk om het ego aan de kant te zetten en te kiezen voor lichtere gewichten om de techniek beter onder de knie te krijgen. rep!

Affinity

Legacy Member
is nochtans voor uzelf interessant om uw progressie bij te houden, ik heb enorm veel spijt dat ik geen beginpic genomen heb... heb pas ene na 8 maand ofzo

en voor zover het u interesseert wat anderen denken: als ge plots wel "pic waardig" zijt en ge komt af met ne foto waar ge mega beer op staat gade nie echt geloofwaardig overkomen als ge geen tussentijdse pics hebt

StruikGewas

Legacy Member
Ben momenteel gratis aan het fitnessen op mijne bouw ! Langs de ene kant goed voor uithouding, langs de andere kant train ik mijn armspieren en ook wel beenspieren.

Ik moet wel eens dringend een paar x om 10u mijn bed in kruipen, ik ben stikkapot de laatste dagen.

MrBrightside

Legacy Member
Arylia zei:
als ge da gelooft... :')

Moet niet naar de tijdsnorm kijken hé ;) maar de evolutie is wel mooi te zien. Ik denk dat dit eerder jaren training kost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan