Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Dan nog noemt niemand da een kuur.
En ik heb al veel mensen horen zeggen, kuur jij met creatine?

Creatine is toch precies een wondermiddel volgens sommigen.

el slettos

Legacy Member
Weezyy zei:
Dan nog noemt niemand da een kuur.
En ik heb al veel mensen horen zeggen, kuur jij met creatine?

Creatine is toch precies een wondermiddel volgens sommigen.

creatine zorgt toch voor een merkbaar massaverschil had ik gelezen?

MvP

Legacy Member
50 euro per maand, is dat duur of eerder normaal voor een fitnessabbo ?

el slettos

Legacy Member
J.Daniels zei:
50 euro per maand, is dat duur of eerder normaal voor een fitnessabbo ?

het is te zien wat er allemaal inbegrepen is.

Als er dingen zoals groeplessen, sauna, zwembad, zonnebank enzo inzitten kan de prijs idd rond de 50 € draaien.

Er zijn gyms waar het veel goedkoper is.

Ik betaal 40€/maand en das met zwembad, groepslessen, sauna enzovoort inbegrepen.

Een andere gym in mijn buurt is dan maar 17€ per maand, en heeft zelfs geen douches bijvoorbeeld

Weezyy

Legacy Member
el slettos zei:
creatine zorgt toch voor een merkbaar massaverschil had ik gelezen?

Ge word wa groter en sterker ja, maar sommigen denken dat ze er Arnold 2.0 van gaan worden. + veel mensen kunnen er niet tegen en zien er zacht uit.

cuda

Legacy Member
Weezyy zei:
Ge word wa groter en sterker ja, maar sommigen denken dat ze er Arnold 2.0 van gaan worden. + veel mensen kunnen er niet tegen en zien er zacht uit.
jup, zie deze 2 hebben ook een iets te zware creatine kuur achter de rug

knuffelbeer-20071219-130153.gif


helemaal zacht geworden! en te denken dat het vroeger nog echte beren waren in de gym




(zo lame humor :unsure:)

Weezyy

Legacy Member
cuda zei:
jup, zie deze 2 hebben ook een iets te zware creatine kuur achter de rug

knuffelbeer-20071219-130153.gif


helemaal zacht geworden! en te denken dat het vroeger nog echte beren waren in de gym




(zo lame humor :unsure:)

Je weet wel wat ik bedoel :p
Veel mensen worden er natter van.

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
Ge word wa groter en sterker ja, maar sommigen denken dat ze er Arnold 2.0 van gaan worden. + veel mensen kunnen er niet tegen en zien er zacht uit.

Veel kunnen er niet tegen en zien er zacht uit? Van creatine ga je meer vocht vast houden daarom zie je er misschien "zacht" uit. En bij een heel deel werkt creatine niet dus koop niet meteen zo'n fancy sup. Probeer gewoon de crea mono en zie of je erop reageert.


J.Daniels zei:
50 euro per maand, is dat duur of eerder normaal voor een fitnessabbo ?

Hangt er maar vanaf wat er bij in zit en of je dit ook gebruikt. €50 voor enkel krachttraining te doen in een gym zoals healthcity zou bijvoorbeeld duur zijn.

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Veel kunnen er niet tegen en zien er zacht uit? Van creatine ga je meer vocht vast houden daarom zie je er misschien "zacht" uit. En bij een heel deel werkt creatine niet dus koop niet meteen zo'n fancy sup. Probeer gewoon de crea mono en zie of je erop reageert.
Zachter, natter, minder hard, whatev.

Weezyy

Legacy Member
Areknia zei:
Dus bejaarde vrouwen moeten dat gebruiken

HEY! Weet gij hoe het voelt als ge een oud vrouwke beft?
Ooit al is een suikerklontje aan een paard gegeven?!

hahaaaaaaa:$

MichielD4

Legacy Member
likes to kill zei:
@Zyklon, welke assistance gebruik je bij 5/3/1?

Assistance bij overhead press:
-Incline db press
-Pull down
-Triceps push down

Assistance bij deadlift:
-Lying leg curl
-45° leg press
-Decline sit-up

Assistance bij bench press:
-Incline barbell bench press
-Barbell shrugs
-Overhead triceps extension

Assistance bij squat:
-45° hyperextensions
-Barbell lunges
-Cable crunches

Alles 5 sets, reprange: 10-20 reps (de eerste sets 2 reps voor failure stoppen, de laatste set voluit)

Om de 4 weken (1 cycle dus) ga ik mijn assistance wijzigen waar mogelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan